1e klas reizen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die treinen hier zijn net sardientjesblikken. Vanmorgen kon ik zitten.
Als het hem vrijdag niet lukt kun je toch de boel afblazen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:12 schreef Isegrim het volgende:
Hoeveel pech kan een mens precies hebben?De financieel adviseur van mijn koper heeft de zaken aan de koper verkeerd voorgespiegeld. Vorige week had hij de koper verteld dat de hypotheek 99% zeker was. Toen heeft de koper getekend. Vandaag kwam het bericht dat de aanvraag is afgewezen. Oftewel, mijn huis is voor de derde maal waarschijnlijk niet verkocht. Serieus, ik snap er helemaal geen flikker meer van en ik ben ziedend. Ik weet alleen niet op wie, want ik kan alleen maar afgaan op wat mijn makelaar me vertelt en in mijn makelaar heb ik zo langzamerhand weinig vertrouwen meer. De koper gaat donderdagavond naar een andere adviseur in de hoop dat een andere verstrekker hem wel accepteert.
![]()
![]()
![]()
Ik ben er inmiddels zo ongeveer letterlijk ziek van.
Fuckquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:12 schreef Isegrim het volgende:
...
Ik ben er inmiddels zo ongeveer letterlijk ziek van.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:41 schreef Alicey het volgende:
Banjer volgt kut. Alle mannen zijn ook hetzelfde.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:41 schreef Alicey het volgende:
Hoe gaat het met huizenjacht? Of loop ik nu heel erg achter?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:09 schreef livEliveD het volgende:
Hallo!
Banjer mauwt niet. Hij mieuwt. Zielige piepjes zijn het. Hij reageert er trouwens op als je dat nabootst.quote:
Dan wordt de hele boel sowieso afgeblazen, want dan kan hij dus geen hypotheek krijgen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het hem vrijdag niet lukt kun je toch de boel afblazen?
Jouw kut of die van Roosje?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:41 schreef Alicey het volgende:
Hmm en ik dan,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:41 schreef Alicey het volgende:
Wijsheidquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:41 schreef Alicey het volgende:
Lief!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:01 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik zie hem niet?
Mja, ik vind het ook een beetje vaag omschreven maar komt erop neer dat er mensen zijn die je niet even geweldig vonden als je dacht. Dat zal altijd zo blijven, en da's lekker hun probleem, want jij bent wèl leuk. En nou niet meer over inzitten.
Dat laatste merk ik nu ja.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Banjer mauwt niet. Hij mieuwt. Zielige piepjes zijn het. Hij reageert er trouwens op als je dat nabootst.
Niet zeuren dan dus.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Met deze baan kan ik dat wel betalen.
Ik heb meer markt om 'aan te boren'quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb jou nog niet langdurig in een omgeving met een vrouw geobserveerd.
Had je al kennis gemaakt met het belastingstelsel hierquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste merk ik nu ja.
Volgens mij is je kater verliefd.
Hamerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:13 schreef Isegrim het volgende:
Ik slaap juist minder goed met mijnnaast me.
Hij slaapt nogal onrustig. Maar ik heb het er voor over.
Nou, hij meer met Roosje dan Roosje met hem, maar ze doet niet lelijk tegen hem wanneer hij de hele tijd achter haar aan loopt of inspecteert. Ringo en hij maken nog wel ruzie, maar al met al een stuk minder heftig. Ze mauwen zelfs tegen elkaar ipv blazen en jengelen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 06:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]Zijn Roosje en hij vriendjes geworden? En Ringo dan?
Ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:05 schreef Reya het volgende:
Hmmm, door de wekker heengeslapen?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:37 schreef Sitethief het volgende:Reya, Liesje, livEliveD, Trinity, miss_sly, Ise.
Moguh allemaal, iemand kofie?
*inschenkt*quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan wel wat extra koffie gebruiken vandaag.
Ik ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:48 schreef Alicey het volgende:
Kan wel wat extra koffie gebruiken vandaag.
Als ik dan uitgeslapen zou zijn zou ik het nog wel ok vinden, maar ik ben juist brak enzo.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:57 schreef Bensel het volgende:
middag.. kwou dat ik me een keer versliep..ls je dan toch al te laat komt, kun je beter maar goed te laat komen zeg ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |