Gelukkig niet hee. Negersquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:30 schreef seto het volgende:
Jammer dat je het laatste stuk niet had gezien met die neger en zijn botten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:34 schreef seto het volgende:
Ze kon die sleutel er niet uit halen hoor volgens mij.Eau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Saw 3.
Die vrouw, zn dochter tokkkkk?Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
En je moeder is een vetklepquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:35 schreef mic_forever het volgende:
breeza
Sick biatch.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:39 schreef SHE het volgende:
Koel
Als het aan mij lag had ik 'm al; ergens gestolen, maar mijn teerbeminde moet deel 2 nog zien, dus ik wacht nog even en wijd er een heus bios bezoek aan.
En dan te bedenken dat ik de bios hekel.
Ik hoop dat hij echt zo ranzig is als ik vol verwachting verwacht.
Ik werd enigzins geprikkeld door 1 & 2, maar meer als wegkijkfilm. Ik heb dus hoge verwachtingen.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:29 schreef ma_jojo het volgende:
Okay, Saw 1 was tof. Saw 2 is langs mij heengegaan, niet gezien. Gister met vriendlief naar Saw 3.
Conclusie: Weerzinwekkende film. Volgende keer ga ik naar Happy Feet!.
Ik had precies het tegenover gestelde ik was bij happy feet, geen reet aan wilde naar saw :pquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:29 schreef ma_jojo het volgende:
Okay, Saw 1 was tof. Saw 2 is langs mij heengegaan, niet gezien. Gister met vriendlief naar Saw 3. Bahbah. Wat een walgelijke kutfilm, dat was gewoon niet ok meer.
Mensen vielen in de bioscoop bij bosjes flauw (mietjes, dat wel) en mensen kregen kotszakjes mee enzeau. Het was wel echt walgelijk, eerste helft gezien en daarna weggegaan.
Conclusie: Weerzinwekkende film. Volgende keer ga ik naar Happy Feet!.
WAT!quote:
Dat was idd een hele belevenis, de bioscoop in Catherijne. Wel mooi bij alle mocro's hun mocca kleur te zien wegtrekkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:45 schreef SHE het volgende:
Ehm, ik zie 1 onoverkomelijk probleem
Ik zie dat Saw3 in Utrecht alleen in Catherijne draait?
Dat vind ik dus niet zo leuk.
Ik vind het gespuis wat die bioscoop trekt namelijk zeker weten enger dan de film.
Kijk ik nou goed, of is dit de kille waarheid?
Vwb dat sick biatch...dat is echt niet zo. Ik was al heel vroeg een horror/gore fan en ben gewoon een beetje immuun geworden.
Er moet dan ook heel wat gebeuren wil ik het echt ziek vinden.
Dat heeft niets met ziekelijkheid te maken hoor,..alles went.
saw en feetquote:
HAPPY feet!quote:
Wees blij.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:52 schreef De_Ananas het volgende:
Mijn gedownloade gekochte versie werkt niet![]()
Wat ik wel een mooie vond ook, was met die varkens, dat was wel "quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:54 schreef RainofDeath het volgende:
Ehmn, je bent serieus over dat flauwvallen? Bij de meeste stukjes dacht ik even "gadver" maar daarna ""
Al met al was het gewoon een te langdradige film... Deel 4 zal wel niet beter worden denk ik...
Heel verstandig.quote:
Ben je nou echt weggegaan omdat het zwaar ranzig was of omdat het compleet ruk was?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:29 schreef ma_jojo het volgende:
. Het was wel echt walgelijk, eerste helft gezien en daarna weggegaan.
Saw 1 was tof, naar mijn smaak niet heel ranzig, kon gewoon. Beter verhaal ook dan de gemiddelde horror. Maar Saw 3 is ten eerste uitgemolken, enorm, en ten tweede OMGquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:04 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ben je nou echt weggegaan omdat het zwaar ranzig was of omdat het compleet ruk was?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:09 schreef Vandoooorrr het volgende:
Haha, werkelijk waar kapot gelachen.. Sommige dingen zijn inderdaad ziek, hoe verzin je het.. Maar goed, ik heb wel genoten.Als je er van houdt zeker kijken, anders lekker naar Happy Feet gaan.
BrauNquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:22 schreef BrauN het volgende:
Wijf, stel je niet aan.
Ben je autistisch, dyslectisch of iets in die buurt?! Lezen is ook een vakquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:29 schreef Mustard_Man het volgende:
ik snap niet wat mensen er zo walgelijk aan vinden. die neppe geluiden erbij waren juist lachwekkend.
ik ben zelf helemaal geen horror/gore fan, maar SAW 1,2 en 3 vind ik hele goede films.
maarja als je 1 en 2 niet gezien heb waarom ga je dan in godsnaam naar deel 3dan begrijp je juist de leukste stukken (en het einde) niet.
ja je hebt het einde niet gezien omdat je een aansteller bent die dom genoeg is om niet te weten naar wat voor soort films ze gaat.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:31 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ben je autistisch, dyslectisch of iets in die buurt?! Lezen is ook een vak.
Saw 1 was absoluut niet als Saw 3, dus ik dacht te weten wat voor kaliber ik kon verwachten, maar niet dus. Het was mijns inziens dus wel écht een tegenvallerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:34 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ja je hebt het einde niet gezien omdat je een aansteller bent die dom genoeg is om niet te weten naar wat voor soort films ze gaat.![]()
niet opeens zo tof komen doen he want ik ben heel stoer en sterk dus kijk maar uit![]()
ja hallooo moet je maar niet zo dicht bij elkaar saw 1 en 2 schrijven want ik las gewoon dat ze langs je heen waren gegaan en ja dat is mijn fout maar het blijft natuurlijk debiel dat je 2 niet gekeken hebt voordat je naar 3 ging. vindikdan. ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:39 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Saw 1 was absoluut niet als Saw 3, dus ik dacht te weten wat voor kaliber ik kon verwachten, maar niet dus. Het was mijns inziens dus wel écht een tegenvaller.
En dat ik deel 1 heb gezien stond zelfs in de OP! Lees gewoon goed.
Ontopic!.
Saw 3.
Doe even normaal alsjeblieft.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:31 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ben je autistisch, dyslectisch of iets in die buurt?! Lezen is ook een vak.
Sorry Janetje, sorry.quote:
Dude, je zit in Tilburg... Daar hebben ze geen eens Noord-Afrikanenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:22 schreef BrauN het volgende:
Wijf, stel je niet aan.
Naar de bioscoop gaan en in een topic zeiken over een film waar je van te voren al weet dat het gewoon ruk wordt. Je kan me niet wijs maken dat je aan de hand van de trailer iets had van ... wow deze moet ik zien ! Als ik zo een film kijk doe ik het wel thuisquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:06 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Saw 1 was tof, naar mijn smaak niet heel ranzig, kon gewoon. Beter verhaal ook dan de gemiddelde horror. Maar Saw 3 is ten eerste uitgemolken, enorm, en ten tweede OMG!
Vriend wilde 'm zien. Ik wist dat Saw 1 goed was, had geen misselijkmakende trailers gezien, dus who was I to complain. Maar achteraf gezienquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:16 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Naar de bioscoop gaan en in een topic zeiken over een film waar je van te voren al weet dat het gewoon ruk wordt. Je kan me niet wijs maken dat je aan de hand van de trailer iets had van ... wow deze moet ik zien ! Als ik zo een film kijk doe ik het wel thuis
't Was ranzigquote:Op zondag 7 januari 2007 02:25 schreef Maikuuul het volgende:
Slechtste film van de 3 :/
En zo erg was hij niet eens.
Die vorige waren veel vetter. Mensen die daarvoor flauw vallen zijn echt sad.
Wow, een paar gare ribben vliegen in de lucht.quote:
Maikuuul habek en verlaat mn topiquequote:Op zondag 7 januari 2007 02:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wow, een paar gare ribben vliegen in de lucht.
Poeh nu ga ik ff chillend flauwvallen.
Aanstellerij van tegenwoordig
ik heet helemaal niet Habek met mijn achternaamquote:Op zondag 7 januari 2007 02:31 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Maikuuul habek en verlaat mn topique.
Habek, netjes voor "houd je smoel" En de film isquote:Op zondag 7 januari 2007 02:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
ik heet helemaal niet Habek met mijn achternaam
ps. de film is helemaal niet eng mensen !
quote:Op zondag 7 januari 2007 02:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wow, een paar gare ribben vliegen in de lucht.
Poeh nu ga ik ff chillend flauwvallen.
Aanstellerij van tegenwoordig
En ze hebben aangekondigd door te gaan tot Saw 6. Waar zitten we dan? Draaiende gehaktmolens waaruit je met je tong een sleutel moet likken?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:54 schreef RainofDeath het volgende:
Ehmn, je bent serieus over dat flauwvallen? Bij de meeste stukjes dacht ik even "gadver" maar daarna ""
Al met al was het gewoon een te langdradige film... Deel 4 zal wel niet beter worden denk ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2007 15:00:23 ]
Ze had het duidelijk koud ja...het zit em in de details hequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:35 schreef ma_jojo het volgende:
Het enige wat ik wel tof vond was die vrouw in de koelcel die echt hard doodging van de kou.
Ga naar The Texas Chainsaw Massacare The Beginning.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:31 schreef hoerezooi het volgende:
Als echte horror / gore liefhebber vond ik hm aardig meesterlijk vooral die over de top gore effecten en al die gebroken botten. Echt top avondje in die bios.
Sjewaids, wat deed je toen het te erg werdquote:Op zondag 7 januari 2007 22:19 schreef paultjuhhh het volgende:
zooo ben er weer was best wel goor whoei ! te erg soms
Kotsjequote:Op zondag 7 januari 2007 23:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sjewaids, wat deed je toen het te erg werd
quote:
Halleau! Er had gewoon een gros man vóór mij de bioscoopzaal verlaten. Dus ik heb het nog redelijk lang volgehouden, 'voor een vrouw'.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ow, dit topic is gestart door een vrouw.. Dan ist dus niet zo erg als de TS vermeldt.
Wordt wel leuk dus.
Enige wat mn vriendin tot nu toe ranzig vond was 'The hills have eyes'.
Ik heb nog niks ranzig gevonden volgens mij
Ok, weet ik ook weer dat ik jou qua films niet meer serieus hoef te nemen.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ga naar The Texas Chainsaw Massacare The Beginning.
Dies een stuk beter en daan zitten nog spannende momenten in.
Dat kon ik bij deze film niet zeggen.
Dat was echt superdom met die vrouw met die terugtrekhanden, want als ze er 2 door 1 gat deed kon ze hem wel gewoon pakken, maarja dat soort dingen zitten er zo vaak in Saw, ook al in dat eerste deel (dat ie bijvoorbeeld niet gewoon met zn kleren z'n telefoon pakt wat makkelijk kon). Ben allang blij dat er in Saw 3 schijnbaar iemand gewoon zijn enkel stukslaat, dat gaat al iets minder ver dan dat afzagen :pquote:Op maandag 8 januari 2007 00:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
Deel 2 was ook zo leuk, met die sleutel in het oog, en dat mens dat vast kwam te zitten met haar handen die doos ofzo, en als ze haar handen dan terugtrok kwamen er scherpe punten in. (soort van hondenbek) Wel erin, niet eruit.
Of die man de ovenof was t een kachel :s
Helaas staat saw 4 ook in de planning.quote:Op maandag 8 januari 2007 05:39 schreef dimage het volgende:
in 1 woord een KUTFILM, totaal doorgeschoten in de eigenlijke opzet van de film. Tijd om het boek Saw af te sluiten en weer iets nieuws te bedenken
quote:Op maandag 8 januari 2007 09:07 schreef Syd het volgende:
[..]
Helaas staat saw 4 ook in de planning.
Ik vond opzich niet zo slecht, had wel meer verwacht, en ook meer "suffering"
Benieuw hoe saw 4 wordt aangezienWaarschijnlijk wordt die door Pixar geproduceerd met Crazy Frog in de hoofdrol die dag en nacht Jamba te coole ringtone reclames moet kijken. NEE, NIET DE TE GEKKE TOETERS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moet je even House of Wax kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 09:12 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
ik heb al 3 dagen last van mijn achillespezen
Probeer 'wrong turn' eens. Die film heeft wel wat overeenkomsten met The Hills, maar was eerder uitgebracht en beter uitgewerkt. 'the skeleton key' is volgens de hoes ook een horrorfilm, maar die vond ik niet eng.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:15 schreef
Enige wat mn vriendin tot nu toe ranzig vond was 'The hills have eyes'.
Ik heb nog niks ranzig gevonden volgens mij
Heb je de film wel afgekeken????quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:32 schreef ma_jojo het volgende:
Die ene moord was ook zo zinloos. Zo'n vrouw met een heel metaal gewaad aan dr ribben. Staat een potje met zoutzuur met een sleuteltje bij d'r, graait ze erin, hand verbrand maar sleutel eruit. Maakt ze dat gewaad open, maar toch spat ze uit elkaar.
Heb je de OP wel gelezen???????????quote:Op maandag 8 januari 2007 10:52 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Heb je de film wel afgekeken????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
Huh?? Als je het einde hebt gezien dan snap je ook waarom ze het niet kon overleven.....quote:
Maak je nou een grapje?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ga naar The Texas Chainsaw Massacare The Beginning.
Dies een stuk beter en daan zitten nog spannende momenten in.
Dat kon ik bij deze film niet zeggen.
Ik heb ze vorig jaar alleen maar in screener gezien iig. Daar ga ik toch echt niet naar kijken, pauper kwaliteit.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Saw III (2006) *NTSC* *UNRATED*
Date2007-01-06
Group REPLICA
Section DVD-R
En jij had hem vorig jaar al op dvd ? Een screener zeker
Ja mooi hequote:Op maandag 8 januari 2007 12:41 schreef von_manstein het volgende:
Dit vind ik geen horror maar meer een 1001 manieren om iemand omzeep te helpen op de middel eeuwse manier.
Nee ik maak geen grapje, tis gewoon zo.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:51 schreef MajesticZ het volgende:
[..]
Maak je nou een grapje?![]()
[..]
Ik heb ze vorig jaar alleen maar in screener gezien iig. Daar ga ik toch echt niet naar kijken, pauper kwaliteit.
* MajesticZ is blij met z'n Pathe Unlimeted![]()
Like, EENSCH!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:07 schreef Vandoooorrr het volgende:
Dat met die negert was hilarisch, alleen al omdat er een neger dood ging.
Schat, volgens mij lopen er heel wat mensen rond op fok die 'm nog niet hebben gezien. En daar hoeft de film nog niet voor verpest te worden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:11 schreef slindenau het volgende:
Had/heb je de film nog niet gezien?
Dat klopt, dat 'spoilers aanwezig' heb ik erin gezet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:15 schreef slindenau het volgende:
Daarom staat er toch ook heel duidelijk in de TT "spoilers aanwezig".
Dit topic zag ik gisteren, toen ik de film nog niet had gezien ook, maar ik ben dan zo slim om er niet op te klikken
Of schat jij het gemiddelde FOK! volk niet zo slim in
Weet ik.. maar het topic werd weer geschopt, dus ik denk, ik plaats de waarschuwing even opnieuw.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:17 schreef slindenau het volgende:
Ja ok, maar die waarschuwing staat er al zeker 24 uur, als het niet meer is.
Heerlijk héquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:30 schreef seto het volgende:
Jammer dat je het laatste stuk niet had gezien met die neger en zijn botten!
'Tis een meisje.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
TS, ke bent gewoon een homo!
Ben jij er zoeentje die gaat discrimineren als het op "homo" aankomt, en het beestje liever een aparte naam geeftquote:
Mietjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:21 schreef _petjan het volgende:
Kanker. Ik kijk die film nu, ik ben dat stuk met dat ze in zijn schedel aan het boren is. Het gaat gewoon te ver. Vooral dat met die schedel en die varkens
Haha en dat met die neger? Vond je dat wel leuk? Ik vond die hele film wel komisch eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:21 schreef _petjan het volgende:
Kanker. Ik kijk die film nu, ik ben dat stuk met dat ze in zijn schedel aan het boren is. Het gaat gewoon te ver. Vooral dat met die schedel en die varkens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Little strange, maar kan ook dat ik wat gemist heb daarmee. Saw 1 ken ik vrij goed maar heb 2 maar 1 keer gezien, viel me tegen.
Hoe dan ook, best leuk filmpje.![]()
Ik dacht dat hij eerst ook nog een ketting door zijn kruis had.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
Luister luister.
Als je bij een film flauwvalt, of moet kotsen..... dan ben je gewoon fout bezig. En een pussy, maar dat terzijde.
Toffe film trouwens, al had ik graag gezien dat deze gast zijn kaak nog een beetje verbouwde.
Jammer.
[afbeelding]
Het geluid in combinatie met die vieze beige drap denk ik. Vond het ook wel meevallen eigenlijk. Dat stuk waar ze effe die schedel gaan boren daarentegen.....quote:Op zondag 14 januari 2007 15:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Nou zeg.... dat met die varkens was toch echt het minst gore van de film hoor. Wat was daar nou goor aan ?
kotsmisselijk goor? neeh maar wel mooi om te zienquote:Op zondag 14 januari 2007 15:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Nou zeg.... dat met die varkens was toch echt het minst gore van de film hoor. Wat was daar nou goor aan ?
Oke. Maar als jij Scary Movie eng vond, dan vind ik je oordeel over Saw II ook niet geloofwaardig.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:33 schreef GlazenKaak het volgende:
Ik heb gisteren Saw II gezien, ik vond hem écht nepen als ik hem lam vind zegt dat wel wat want ik vond Scary Movie eng. Straks Saw III kijken en ff de lollercoaster rijden
![]()
Jamaar jamaar. Bij Scary Movie 3 als Nep-Samara uit die put komt :x da's gewoon eng. Maar bij Saw 2 had je niet echt schrikmomenten! Alleen dat er op gegeven moment 2 mensen staan te praten en dan opeens die neger achter hun staat, toen schrok ik wel.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Oke. Maar als jij Scary Movie eng vond, dan vind ik je oordeel over Saw II ook niet geloofwaardig.
*Noteert film*quote:Op zondag 14 januari 2007 17:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik heb gisteren Blood Diamond zitten kijken.
Die vond ik zowaar nog zieker dan elk van de Saw-delen
Begon leuk, maar daarna moest je veel wachten op bloederige scènes... btje afgezaagde drama tussendoor. Maar het heeft me wel kunnen vermaken.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:24 schreef TonyMalony het volgende:
Zeer teleurstellende film, ik vond hem echt wat voorspelbaar en langer niet zo grof als ik had verwacht!
Er komen er nog 3quote:Op zondag 14 januari 2007 23:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ben er gister ook geweest, en viel me zwaar tegen eigenlijk.
Ik schoot gewoon in de lach bij die varkens..
Niks goors, niks spannends, geen verhaal enz.
Bagger film
Wel mooi dat die knakker nu dood is, kan er tenminste ook niet meer een vervolg komen. Dit was gewoon afgezaagd.. :s
ah neeeeejquote:Op maandag 15 januari 2007 09:46 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Er komen er nog 3Deel 4 komt iig oktober dit jaar uit
Saw IVquote:
En we moeten nog weten wat er met het dochtertje gaat gebeuren.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:12 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Saw IV
Pre-Production starts February 5, 2007
The film is set for a release date of October 26, 2007
Vind het niet zo erg, kijk toch meer voor het "vermaak" dan voor het verhaal
Volgens mij was die Jigsaw de enige die wist waar z'n dochtertje was. In deel 4 zal die gast wel allemaal dingen moeten doen om haar terug te vinden dus ik denk dat ze vanaf nu met hem verder gaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:42 schreef kyraaa het volgende:
dat dochtertje ging toch dood? die gast die zei zo van: ze heeft maar beperkte zuurstof enzow?
pffff vond die vader ook een beetje raar jah.... i forgive youquote:Op maandag 15 januari 2007 10:59 schreef Martijn85 het volgende:
Volgens mij was die Jigsaw de enige die wist waar z'n dochtertje was. In deel 4 zal die gast wel allemaal dingen moeten doen om haar terug te vinden dus ik denk dat ze vanaf nu met hem verder gaan.
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:48 schreef Devrim_ het volgende:
Saw 3 is saai
Ik vond 1 en 2 veel beter
Klopt, maar wel zieker!quote:
grapjasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:32 schreef ma_jojo het volgende:
Die ene moord was ook zo zinloos. Zo'n vrouw met een heel metaal gewaad aan dr ribben. Staat een potje met zoutzuur met een sleuteltje bij d'r, graait ze erin, hand verbrand maar sleutel eruit. Maakt ze dat gewaad open, maar toch spat ze uit elkaar.
Opscheppost. Sjongejonge.quote:Op maandag 29 januari 2007 07:34 schreef Ewaldus het volgende:
Stelletje schijters.
Vond het zelf een niet eng verhaal en Special-Effects waren ook niet dat ik dacht, nou ga ik over mijn nek ofzo. Kan ook niet voorstellen wat mensen in hun hoofd krijgen dat ze hier wel misselijk van worden, moet je smerig doordenken lijkt me.
Als de vrouw uit elkaar wordt getrokken hoor je niet bepaald realistische geluiden of je ziet er veel van ...
Zoals hier wordt verteld is Hostel zeker zieker dan Saw 3.
Gister nog Flags of Our Fathers gezien, heeft ook wel meer gore dan SAW3....
niets opscheppen.. ik laat mij gewoon uit over de film..quote:
Ze krijgt hem wel open maar Amanda heeft al die dingen gesaborteerd zodat ze alsnog dood gaanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |