Vriend wilde 'm zien. Ik wist dat Saw 1 goed was, had geen misselijkmakende trailers gezien, dus who was I to complain. Maar achteraf gezienquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:16 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Naar de bioscoop gaan en in een topic zeiken over een film waar je van te voren al weet dat het gewoon ruk wordt. Je kan me niet wijs maken dat je aan de hand van de trailer iets had van ... wow deze moet ik zien ! Als ik zo een film kijk doe ik het wel thuis
't Was ranzigquote:Op zondag 7 januari 2007 02:25 schreef Maikuuul het volgende:
Slechtste film van de 3 :/
En zo erg was hij niet eens.
Die vorige waren veel vetter. Mensen die daarvoor flauw vallen zijn echt sad.
Wow, een paar gare ribben vliegen in de lucht.quote:
Maikuuul habek en verlaat mn topiquequote:Op zondag 7 januari 2007 02:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wow, een paar gare ribben vliegen in de lucht.
Poeh nu ga ik ff chillend flauwvallen.
Aanstellerij van tegenwoordig
ik heet helemaal niet Habek met mijn achternaamquote:Op zondag 7 januari 2007 02:31 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Maikuuul habek en verlaat mn topique.
Habek, netjes voor "houd je smoel" En de film isquote:Op zondag 7 januari 2007 02:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
ik heet helemaal niet Habek met mijn achternaam
ps. de film is helemaal niet eng mensen !
quote:Op zondag 7 januari 2007 02:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wow, een paar gare ribben vliegen in de lucht.
Poeh nu ga ik ff chillend flauwvallen.
Aanstellerij van tegenwoordig
En ze hebben aangekondigd door te gaan tot Saw 6. Waar zitten we dan? Draaiende gehaktmolens waaruit je met je tong een sleutel moet likken?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:54 schreef RainofDeath het volgende:
Ehmn, je bent serieus over dat flauwvallen? Bij de meeste stukjes dacht ik even "gadver" maar daarna ""
Al met al was het gewoon een te langdradige film... Deel 4 zal wel niet beter worden denk ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2007 15:00:23 ]
Ze had het duidelijk koud ja...het zit em in de details hequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:35 schreef ma_jojo het volgende:
Het enige wat ik wel tof vond was die vrouw in de koelcel die echt hard doodging van de kou.
Ga naar The Texas Chainsaw Massacare The Beginning.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:31 schreef hoerezooi het volgende:
Als echte horror / gore liefhebber vond ik hm aardig meesterlijk vooral die over de top gore effecten en al die gebroken botten. Echt top avondje in die bios.
Sjewaids, wat deed je toen het te erg werdquote:Op zondag 7 januari 2007 22:19 schreef paultjuhhh het volgende:
zooo ben er weer was best wel goor whoei ! te erg soms
Kotsjequote:Op zondag 7 januari 2007 23:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sjewaids, wat deed je toen het te erg werd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halleau! Er had gewoon een gros man vóór mij de bioscoopzaal verlaten. Dus ik heb het nog redelijk lang volgehouden, 'voor een vrouw'.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ow, dit topic is gestart door een vrouw.. Dan ist dus niet zo erg als de TS vermeldt.
Wordt wel leuk dus.
Enige wat mn vriendin tot nu toe ranzig vond was 'The hills have eyes'.
Ik heb nog niks ranzig gevonden volgens mij
Ok, weet ik ook weer dat ik jou qua films niet meer serieus hoef te nemen.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ga naar The Texas Chainsaw Massacare The Beginning.
Dies een stuk beter en daan zitten nog spannende momenten in.
Dat kon ik bij deze film niet zeggen.
Dat was echt superdom met die vrouw met die terugtrekhanden, want als ze er 2 door 1 gat deed kon ze hem wel gewoon pakken, maarja dat soort dingen zitten er zo vaak in Saw, ook al in dat eerste deel (dat ie bijvoorbeeld niet gewoon met zn kleren z'n telefoon pakt wat makkelijk kon). Ben allang blij dat er in Saw 3 schijnbaar iemand gewoon zijn enkel stukslaat, dat gaat al iets minder ver dan dat afzagen :pquote:Op maandag 8 januari 2007 00:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
Deel 2 was ook zo leuk, met die sleutel in het oog, en dat mens dat vast kwam te zitten met haar handen die doos ofzo, en als ze haar handen dan terugtrok kwamen er scherpe punten in. (soort van hondenbek) Wel erin, niet eruit.
Of die man de ovenof was t een kachel :s
Helaas staat saw 4 ook in de planning.quote:Op maandag 8 januari 2007 05:39 schreef dimage het volgende:
in 1 woord een KUTFILM, totaal doorgeschoten in de eigenlijke opzet van de film. Tijd om het boek Saw af te sluiten en weer iets nieuws te bedenken
quote:Op maandag 8 januari 2007 09:07 schreef Syd het volgende:
[..]
Helaas staat saw 4 ook in de planning.
Ik vond opzich niet zo slecht, had wel meer verwacht, en ook meer "suffering"
Benieuw hoe saw 4 wordt aangezienWaarschijnlijk wordt die door Pixar geproduceerd met Crazy Frog in de hoofdrol die dag en nacht Jamba te coole ringtone reclames moet kijken. NEE, NIET DE TE GEKKE TOETERS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moet je even House of Wax kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 09:12 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
ik heb al 3 dagen last van mijn achillespezen
Probeer 'wrong turn' eens. Die film heeft wel wat overeenkomsten met The Hills, maar was eerder uitgebracht en beter uitgewerkt. 'the skeleton key' is volgens de hoes ook een horrorfilm, maar die vond ik niet eng.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:15 schreef
Enige wat mn vriendin tot nu toe ranzig vond was 'The hills have eyes'.
Ik heb nog niks ranzig gevonden volgens mij
Heb je de film wel afgekeken????quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:32 schreef ma_jojo het volgende:
Die ene moord was ook zo zinloos. Zo'n vrouw met een heel metaal gewaad aan dr ribben. Staat een potje met zoutzuur met een sleuteltje bij d'r, graait ze erin, hand verbrand maar sleutel eruit. Maakt ze dat gewaad open, maar toch spat ze uit elkaar.
Heb je de OP wel gelezen???????????quote:Op maandag 8 januari 2007 10:52 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Heb je de film wel afgekeken????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |