Er komen er nog 3quote:Op zondag 14 januari 2007 23:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ben er gister ook geweest, en viel me zwaar tegen eigenlijk.
Ik schoot gewoon in de lach bij die varkens..
Niks goors, niks spannends, geen verhaal enz.
Bagger film
Wel mooi dat die knakker nu dood is, kan er tenminste ook niet meer een vervolg komen. Dit was gewoon afgezaagd.. :s
ah neeeeejquote:Op maandag 15 januari 2007 09:46 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Er komen er nog 3Deel 4 komt iig oktober dit jaar uit
Saw IVquote:
En we moeten nog weten wat er met het dochtertje gaat gebeuren.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:12 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Saw IV
Pre-Production starts February 5, 2007
The film is set for a release date of October 26, 2007
Vind het niet zo erg, kijk toch meer voor het "vermaak" dan voor het verhaal
Volgens mij was die Jigsaw de enige die wist waar z'n dochtertje was. In deel 4 zal die gast wel allemaal dingen moeten doen om haar terug te vinden dus ik denk dat ze vanaf nu met hem verder gaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:42 schreef kyraaa het volgende:
dat dochtertje ging toch dood? die gast die zei zo van: ze heeft maar beperkte zuurstof enzow?
pffff vond die vader ook een beetje raar jah.... i forgive youquote:Op maandag 15 januari 2007 10:59 schreef Martijn85 het volgende:
Volgens mij was die Jigsaw de enige die wist waar z'n dochtertje was. In deel 4 zal die gast wel allemaal dingen moeten doen om haar terug te vinden dus ik denk dat ze vanaf nu met hem verder gaan.
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:48 schreef Devrim_ het volgende:
Saw 3 is saai
Ik vond 1 en 2 veel beter
Klopt, maar wel zieker!quote:
grapjasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:32 schreef ma_jojo het volgende:
Die ene moord was ook zo zinloos. Zo'n vrouw met een heel metaal gewaad aan dr ribben. Staat een potje met zoutzuur met een sleuteltje bij d'r, graait ze erin, hand verbrand maar sleutel eruit. Maakt ze dat gewaad open, maar toch spat ze uit elkaar.
Opscheppost. Sjongejonge.quote:Op maandag 29 januari 2007 07:34 schreef Ewaldus het volgende:
Stelletje schijters.
Vond het zelf een niet eng verhaal en Special-Effects waren ook niet dat ik dacht, nou ga ik over mijn nek ofzo. Kan ook niet voorstellen wat mensen in hun hoofd krijgen dat ze hier wel misselijk van worden, moet je smerig doordenken lijkt me.
Als de vrouw uit elkaar wordt getrokken hoor je niet bepaald realistische geluiden of je ziet er veel van ...
Zoals hier wordt verteld is Hostel zeker zieker dan Saw 3.
Gister nog Flags of Our Fathers gezien, heeft ook wel meer gore dan SAW3....
niets opscheppen.. ik laat mij gewoon uit over de film..quote:
Ze krijgt hem wel open maar Amanda heeft al die dingen gesaborteerd zodat ze alsnog dood gaanquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |