quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Als iemands PC kast ge-mod is toch?
Dus beetje gepimpt met lichtjes en waterslangetjes e.d
quote:
wel makkelijk te vervoerenquote:
hee jijquote:
het geld voor een fatsoenlijk scherm was zeker opquote:
De OP is grappigerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:33 schreef Bupatih het volgende:
Sinds wanneer is casemod?!
En van welk forum?
Gelukkig ben jij geheel objectief.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De OP is grappiger
moet je nagaan
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:39 schreef slindenau het volgende:
Voor onze gevederde gay-makkers:
[afbeelding]
jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geheel objectief.
Dat is om de lengte van zijn penis wat te compenseren.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:16 schreef Dribbel_ het volgende:
sjonge wat een mooie compjoeter heb jij !
Nee.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:27 schreef SterkStaaltje het volgende:
Heeft Fok! geen Kees Mod?
Hatelijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is om de lengte van zijn penis wat te compenseren.![]()
n00b.quote:
De mods vinden het leuk om je te straffen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:37 schreef Dribbel_ het volgende:
waarom is dit nog open ?ik snap het niet
en krijg je kanker!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:59 schreef ibaneX het volgende:
zoeens zonnebank buis in pc kast maken , bruin worden tijdens comptren
Volgens mij ben jij de grootste nerd hier meneer 40 posts per dagquote:
Boh..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:37 schreef Dribbel_ het volgende:
waarom is dit nog open ?ik snap het niet
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de grootste nerd hier meneer 40 posts per dag![]()
ik heb gewoon geen levenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de grootste nerd hier meneer 40 posts per dag
Neh, heb je nog bier?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:23 schreef Dribbel_ het volgende:
iemand die nog een halve roze koek wil ?
jij snapt emquote:Op zondag 7 januari 2007 00:27 schreef TwyLight het volgende:
vet goed topic.
ik kan hier nu lekker baggeren zonder dat snakey hem sluit, en als die het toch doet heeft dribbel_ zijn zin
Jouw hoofd is een A een P een E een E een N een X een D en een I tegelijk ?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:27 schreef Bupatih het volgende:-
-
-
-
-
A - P - P - E - N - D - I - X
Meer kan ik er niet van maken.
Begint dan...quote:Op zondag 7 januari 2007 00:27 schreef TwyLight het volgende:
vet goed topic.
ik kan hier nu lekker baggeren zonder dat snakey hem sluit, en als die het toch doet heeft dribbel_ zijn zin
Jij snapt hem.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:27 schreef TwyLight het volgende:
vet goed topic.
ksst !quote:Op zondag 7 januari 2007 00:30 schreef slindenau het volgende:
[..]
Begint dan...
Ge begint niet!!!
Motje!
dit is ondertussen m'n standaard gebruikersnaam gewordenquote:
nee dan zou ik zeggen kankeroptyfesmongooluitm'ntopicjij !quote:Op zondag 7 januari 2007 00:34 schreef slindenau het volgende:
[..]
kutussert!
Ga je een beetje schelden.
nee dat zou niet lief zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 00:35 schreef slindenau het volgende:
Oh, dan is het goed.
Want ik dacht even; die gekke hond begint me een partij te schelden uit het niets!
Maar dat is dus niet zo.
.
Ja. Zware operatie, mźn!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jouw hoofd is een A een P een E een E een N een X een D en een I tegelijk ?![]()
dan ga je je rukkenquote:Op zondag 7 januari 2007 00:37 schreef TwyLight het volgende:
legaal baggeren geeft me niet de opwinding die ik normaliter beleef
heb ik al gedaan als ik tevaak achter mekaar doe dan word het een beetje ruw en gaat het zeer doenquote:
jaquote:Op zondag 7 januari 2007 00:42 schreef PPL het volgende:
Ik ga m'n PC ook maar eens naar Xzibit brengen dan.
"X to the Z"
Oh ben jij dr zoeentjequote:Op zondag 7 januari 2007 00:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
heb ik al gedaan als ik tevaak achter mekaar doe dan word het een beetje ruw en gaat het zeer doen
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:47 schreef Queen_Bee het volgende:
CHECK MN NIEUWE FOTO DAN IN MN FOBO!!@!#13221@!!@#12
ik keekquote:Op zondag 7 januari 2007 00:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
IK GEIL VERDOMME OP MN NIEUWE FOTO!!!!
Zo.
okquote:Op zondag 7 januari 2007 00:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zi tik nog steeds op mezelf te geilen.
ow sorry, dat wou ik niet interumperenquote:Op zondag 7 januari 2007 00:54 schreef Dribbel_ het volgende:
ik ook
okquote:Op zondag 7 januari 2007 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
ow sorry, dat wou ik niet interumperen
truequote:Op zondag 7 januari 2007 00:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maar dan is er helemaal geen tering meer te doen.![]()
IK NIET OP DIE VAN JOU!!!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
IK GEIL VERDOMME OP MN NIEUWE FOTO!!!!
Zo.
Die 2 durven toch niks dicht te gooien, of het moet onbewust gebeurenquote:Op zondag 7 januari 2007 00:58 schreef slindenau het volgende:
Hehe, je topic had een bijna dood ervaring Dribbel_ !
heb je nou al een orgasme?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zi tik nog steeds op mezelf te geilen.
pas op of je krijgt nog een TT change om je orenquote:Op zondag 7 januari 2007 00:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die 2 durven toch niks dicht te gooien, of het moet onbewust gebeuren
Nee. En typ niet zoals ik, okay? Dat is niet tof, hč.quote:
maak me gekquote:Op zondag 7 januari 2007 01:03 schreef remlof het volgende:
[..]
pas op of je krijgt nog een TT change om je oren
Ik typ niet zoals jij! Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee. En typ niet zoals ik, okay? Dat is niet tof, hč.
Dat weet ik wel!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:05 schreef Bupatih het volgende:
Weet je trouwens hoe tof het is om met een naar jou vernoemde smiley te posten?
Ik zie dat. En nu ga ik, toevallig. Doei.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik typ niet zoals jij! Hoe kom je daarbij?
Je vergeet watquote:Op zondag 7 januari 2007 01:05 schreef Rhinestone het volgende:
Is dit een stiekume slowchat voor aangeschoten/dronken mensen?
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:06 schreef MmadviewW het volgende:
He remlof,
heb je die nog:
als ik Dribbel_ was...
[..]
Ja sorry, ik weet het, maar verdomme wat heb ik die joint slecht gedraaid, lang leven de Jägermeister dus maarquote:
Nee, nog steeds iets vergetenquote:
vast wel, maar ik zou niet meer weten welk plaatje van de 100+ in m'n fok map het wasquote:Op zondag 7 januari 2007 01:06 schreef MmadviewW het volgende:
He remlof,
heb je die nog:
als ik Dribbel_ was...
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef remlof het volgende:
zou ik nu een kuttopic openen (als ik geen ban had),
Maar ik ben remlof, dus het blijft jullie bespaard
Dankudanku! Normaal ben ik er ook stoned bij hoor, maar wat ik vanavond gedraaid heb was echt niet te dampenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee, nog steeds iets vergeten.
@ Rhinestone
Verdien je een ban dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb al lang meer geen ban gehad
goed he![]()
Hihi, ik heb er eens eentje gedraait zonder tip (was op een feestje, en ze hadden heul geen geschikt karton daar).quote:Op zondag 7 januari 2007 01:10 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Dankudanku! Normaal ben ik er ook stoned bij hoor, maar wat ik vanavond gedraaid heb was echt niet te dampen![]()
Bij de tip gaat het bij mij ook altijd mis als ik teveel gedronken heb, ik snap daar ook nogsteeds geen ene fuck van dus doe het maar op hoop van zegenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:12 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hihi, ik heb er eens eentje gedraait zonder tip (was op een feestje, en ze hadden heul geen geschikt karton daar).
En het uiteinde (aan de kant waar je aan zuigt) was zo compact dat je er amper iets doorheen kon zuigen.
Die was opzich ook best slecht gedraaid.
Maar normaal gaat het me best goed af, als ik een stabiel/recht/waterpas oppervlak heb tenminste.
Klopt, je speelt gitaar, dus dan verdien je alleen respect en aanzienquote:
geef me maar eenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:14 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Bij de tip gaat het bij mij ook altijd mis als ik teveel gedronken heb, ik snap daar ook nogsteeds geen ene fuck van dus doe het maar op hoop van zegen![]()
Overigens vertrouw ik blowende fokkers niet, blowen is niet nerd![]()
[..]
Klopt, je speelt gitaar, dus dan verdien je alleen respect en aanzien(kom maarrrrrr)
Misschien als je vaak genoeg post krijg je het zelfquote:Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef El_Rolando het volgende:
Kankertopic.
quote:I see a red door and I want it painted black
No colors anymore I want them to turn black
I see the girls walk by dressed in their summer clothes
I have to turn my head until my darkness goes
I see a line of cars and theyre all painted black
With flowers and my love both never to come back
I see people turn their heads and quickly look away
Like a new born baby it just happens evry day
I look inside myself and see my heart is black
I see my red door and it has been painted black
Maybe then Ill fade away and not have to face the facts
Its not easy facin up when your whole world is black
No more will my green sea go turn a deeper blue
I could not foresee this thing happening to you
If I look hard enough into the settin sun
My love will laugh with me before the mornin comes
I see a red door and I want it painted black
No colors anymore I want them to turn black
I see the girls walk by dressed in their summer clothes
I have to turn my head until my darkness goes
Hmm, hmm, hmm,...
I wanna see it painted, painted black
Black as night, black as coal
I wanna see the sun blotted out from the sky
I wanna see it painted, painted, painted, painted black
Yeah!
Ben je nu opgelucht ?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef El_Rolando het volgende:
Kankertopic.
I look inside myself and see my heart is blackquote:Op zondag 7 januari 2007 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
rolling schtones
quote:
Haha kanker gek, dat nummer heb ik 15 minuten geleden nog gespeeld op - jawel - mijn gitaar!quote:
leuk om te spelen ?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:20 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
![]()
[..]
Haha kanker gek, dat nummer heb ik 15 minuten geleden nog gespeeld op - jawel - mijn gitaar!En over een half uur komt ie weer op winamp voorbij
Lang leven de (linkse)protestliederen!
Je vertrouwt jezelf dus ook nietquote:Op zondag 7 januari 2007 01:14 schreef Rhinestone het volgende:
heb je vast een akkoestische gitoarquote:Op zondag 7 januari 2007 01:22 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Vrij simpel, maar de vrouwtjes herkennen het dus boeiend.
Dank jequote:Op zondag 7 januari 2007 01:14 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Klopt, je speelt gitaar, dus dan verdien je vertrouwen
Ik ben niet fok-verslaafd, dat scheelt weerquote:Op zondag 7 januari 2007 01:24 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je vertrouwt jezelf dus ook niet
En dat paranoide gevoel versterk je ook nog eens met de wietGoed bezig
Euhja, valt het op dat ik het stiekum eigenlijk alleen maar voor de vrouwtjes doe dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
heb je vast een akkoestische gitoar
stiekem wel hequote:Op zondag 7 januari 2007 01:26 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik ben niet fok-verslaafd, dat scheelt weer![]()
[..]
Euhja, valt het op dat ik het stiekum eigenlijk alleen maar voor de vrouwtjes doe dan?
*noteert*quote:Op zondag 7 januari 2007 01:25 schreef TwyLight het volgende:
wens *hier* snakey dood potentieel topic
Maar je post wel op fok, wat je een fokker maaktquote:Op zondag 7 januari 2007 01:26 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik ben niet fok-verslaafd, dat scheelt weer![]()
Echt werken doet het helaas nog niet echt voor mij (drie keer raden ook waarom ik em al goed heb hangen, vrouwenquote:
je kan altijd nog op het station ermee gaan staan, dan verdien je nog ietsquote:Op zondag 7 januari 2007 01:29 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Echt werken doet het helaas nog niet echt voor mij (drie keer raden ook waarom ik em al goed heb hangen, vrouwen)
dom !quote:Op zondag 7 januari 2007 01:30 schreef Qunix het volgende:
Dus waren we al op pagina 5
Bleef op pagina 4 refreshen
dat je op moet rottenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:30 schreef TwyLight het volgende:
wat is dat trouwens voor een gare pauperkut disclaimer rechtsonder.
Op het tijdelijke lelukke klote station in Arnhem? Nee dankjequote:Op zondag 7 januari 2007 01:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je kan altijd nog op het station ermee gaan staan, dan verdien je nog iets![]()
Zeg euhm, neem jij er fijn nog eentjequote:Op zondag 7 januari 2007 01:30 schreef TwyLight het volgende:
dabetekentdajeuitmoetloggenalsjeheternietmeeeensbentquote:Op zondag 7 januari 2007 01:30 schreef TwyLight het volgende:
jij mag hier niet komenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
dabetekentdajeuitmoetloggenalsjeheternietmeeeensbent
dat is best een goed topicquote:Op zondag 7 januari 2007 01:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat je op moet rotten
ga maar naar je pub topic![]()
mensen die zo spelen moeten een piano kopenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:34 schreef slindenau het volgende:
Kan je dit ook met je gitaar
Dat zou wel errug koning zijn
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4780862276848396333&q=supermario+11
Cantrell? Let op je woorden jongen, Jerry Cantrell is namelijk mijn held (of Alice In Chains eigenlijk)quote:Op zondag 7 januari 2007 01:33 schreef ibaneX het volgende:
gitaristen bashen elkaar niet, (alleen jerrie C)
die vingers lijken wel spinnenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:34 schreef slindenau het volgende:
Kan je dit ook met je gitaar
Dat zou wel errug koning zijn
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4780862276848396333&q=supermario+11
My thoughts exactly.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
mensen die zo spelen moeten een piano kopen
nee zoeens noob van 13 die een dure jem speelt , youtube of google vido maar esquote:Op zondag 7 januari 2007 01:35 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Cantrell? Let op je woorden jongen, Jerry Cantrell is namelijk mijn held (of Alice In Chains eigenlijk)![]()
Sjeu snakey is wel bezig hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:25 schreef TwyLight het volgende:
wens *hier* snakey dood potentieel topic
kroegfokt!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:36 schreef Zrtlrnc het volgende:
Sjeuj, nerds, zo laat nog op fok? Moet je niet in de kroeg zijn?![]()
Kut ik ook![]()
Wil iemand mijn fallus dan maar strelen?Hihi.
Serieus heh, elk nummer van die figuren, ik hou er van! En heb ze afgelopen zomer live mogen aanschouwenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:37 schreef ibaneX het volgende:
[..]
nee zoeens noob van 13 die een dure jem speelt , youtube of google vido maar es
Alice in chains![]()
wha wa wa wahawaw
I'm the dog its being
buried in my sh*t
i'm the men in the box
Een koelkast vol bier, een plek om te socializen (we communiceren hier nu toch?)...het lijkt hier net een kroeg!quote:
Doendoendoen!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Zullen we de TT verandere in gitaristentopic maar dan![]()
ik mis wat gehebtquote:Op zondag 7 januari 2007 01:39 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Serieus heh, elk nummer van die figuren, ik hou er van! En heb ze afgelopen zomer live mogen aanschouwenMijn leven is compleet!
hijs al 2x verandernd ondertussenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:40 schreef slindenau het volgende:
Nee joh, 2x een TT change...dat overleeft je topic echt niet.
"quote:Op zondag 7 januari 2007 01:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Een koelkast vol bier, een plek om te socializen (we communiceren hier nu toch?)...het lijkt hier net een kroeg!
Daar lult men ook over van alles en nogwat, maar het gaat nooit ergens over!
""
punkhardcore dan :'Dquote:Op zondag 7 januari 2007 01:44 schreef slindenau het volgende:
[..]
Mwa, dit is eerder hardcore:
http://www.youtube.com/watch?v=JkyRW243rKs
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:46 schreef slindenau het volgende:
[..]
Mwa, niet echt. Eerder gewoon punk of metaal.
dat dusquote:Op zondag 7 januari 2007 01:46 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Wat lul jij gek, zeker wel dat dit de enige čchte hardcore is
quote:
Ben jij soms zo'n oldskool zeikert die alles na Cro-Mags metaal vindt?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:46 schreef slindenau het volgende:
[..]
Mwa, niet echt. Eerder gewoon punk of metaal.
Echt nie woar!!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:46 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Wat lul jij gek, zeker wel dat dit de enige čchte hardcore is![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:47 schreef slindenau het volgende:
[..]
Echt nie woar!!
Ze praten te veel, dat kan nooit hardcore zijn.
Jung, ga jij eens naar www.asice.net en ontmoet daar eens hardcorequote:Op zondag 7 januari 2007 01:49 schreef ibaneX het volgende:
hardcore is alles wat hard bonkt me af en toe een slap melodietje was 5 minuten word herhaald en al door 86 dj's is geremixt
http://en.wikipedia.org/wiki/Terror_%28band%29quote:
Echte hardcore is inderdaad gebonk met een of ander gejat melodietjequote:although many consider the group a "metalcore" band
neequote:Op zondag 7 januari 2007 01:49 schreef ibaneX het volgende:
hardcore is alles wat hard bonkt me af en toe een slap melodietje was 5 minuten word herhaald en al door 86 dj's is geremixt
nee vind ik engquote:Op zondag 7 januari 2007 01:49 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Jung, ga jij eens naar www.asice.net en ontmoet daar eens hardcore![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:50 schreef slindenau het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Terror_%28band%29
[..]
Echte hardcore is inderdaad gebonk met een of ander gejat melodietje.
]quote:idely known in the scene not just for his tireless efforts to keep hardcore punk "pure" and "fun,"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |