Dat weet ik wel!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:05 schreef Bupatih het volgende:
Weet je trouwens hoe tof het is om met een naar jou vernoemde smiley te posten?
Ik zie dat. En nu ga ik, toevallig. Doei.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik typ niet zoals jij! Hoe kom je daarbij?
Je vergeet watquote:Op zondag 7 januari 2007 01:05 schreef Rhinestone het volgende:
Is dit een stiekume slowchat voor aangeschoten/dronken mensen?

quote:Op zondag 7 januari 2007 01:06 schreef MmadviewW het volgende:
He remlof,
heb je die nog:
als ik Dribbel_ was...
[..]
Ja sorry, ik weet het, maar verdomme wat heb ik die joint slecht gedraaid, lang leven de Jägermeister dus maarquote:
Nee, nog steeds iets vergetenquote:
vast wel, maar ik zou niet meer weten welk plaatje van de 100+ in m'n fok map het wasquote:Op zondag 7 januari 2007 01:06 schreef MmadviewW het volgende:
He remlof,
heb je die nog:
als ik Dribbel_ was...
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef remlof het volgende:
zou ik nu een kuttopic openen (als ik geen ban had),
Maar ik ben remlof, dus het blijft jullie bespaard
Dankudanku! Normaal ben ik er ook stoned bij hoor, maar wat ik vanavond gedraaid heb was echt niet te dampenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee, nog steeds iets vergeten.
@ Rhinestone
Verdien je een ban dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb al lang meer geen ban gehad
goed he![]()
Hihi, ik heb er eens eentje gedraait zonder tip (was op een feestje, en ze hadden heul geen geschikt karton daar).quote:Op zondag 7 januari 2007 01:10 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Dankudanku! Normaal ben ik er ook stoned bij hoor, maar wat ik vanavond gedraaid heb was echt niet te dampen![]()
Bij de tip gaat het bij mij ook altijd mis als ik teveel gedronken heb, ik snap daar ook nogsteeds geen ene fuck van dus doe het maar op hoop van zegenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:12 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hihi, ik heb er eens eentje gedraait zonder tip (was op een feestje, en ze hadden heul geen geschikt karton daar).
En het uiteinde (aan de kant waar je aan zuigt) was zo compact dat je er amper iets doorheen kon zuigen.
Die was opzich ook best slecht gedraaid.
Maar normaal gaat het me best goed af, als ik een stabiel/recht/waterpas oppervlak heb tenminste.
Klopt, je speelt gitaar, dus dan verdien je alleen respect en aanzienquote:
geef me maar eenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:14 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Bij de tip gaat het bij mij ook altijd mis als ik teveel gedronken heb, ik snap daar ook nogsteeds geen ene fuck van dus doe het maar op hoop van zegen![]()
Overigens vertrouw ik blowende fokkers niet, blowen is niet nerd![]()
[..]
Klopt, je speelt gitaar, dus dan verdien je alleen respect en aanzien(kom maarrrrrr)
Misschien als je vaak genoeg post krijg je het zelfquote:Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef El_Rolando het volgende:
Kankertopic.
quote:I see a red door and I want it painted black
No colors anymore I want them to turn black
I see the girls walk by dressed in their summer clothes
I have to turn my head until my darkness goes
I see a line of cars and theyre all painted black
With flowers and my love both never to come back
I see people turn their heads and quickly look away
Like a new born baby it just happens evry day
I look inside myself and see my heart is black
I see my red door and it has been painted black
Maybe then Ill fade away and not have to face the facts
Its not easy facin up when your whole world is black
No more will my green sea go turn a deeper blue
I could not foresee this thing happening to you
If I look hard enough into the settin sun
My love will laugh with me before the mornin comes
I see a red door and I want it painted black
No colors anymore I want them to turn black
I see the girls walk by dressed in their summer clothes
I have to turn my head until my darkness goes
Hmm, hmm, hmm,...
I wanna see it painted, painted black
Black as night, black as coal
I wanna see the sun blotted out from the sky
I wanna see it painted, painted, painted, painted black
Yeah!
Ben je nu opgelucht ?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef El_Rolando het volgende:
Kankertopic.
I look inside myself and see my heart is blackquote:Op zondag 7 januari 2007 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
rolling schtones
quote:
Haha kanker gek, dat nummer heb ik 15 minuten geleden nog gespeeld op - jawel - mijn gitaar!quote:
leuk om te spelen ?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:20 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
![]()
[..]
Haha kanker gek, dat nummer heb ik 15 minuten geleden nog gespeeld op - jawel - mijn gitaar!En over een half uur komt ie weer op winamp voorbij
Lang leven de (linkse)protestliederen!
Je vertrouwt jezelf dus ook nietquote:Op zondag 7 januari 2007 01:14 schreef Rhinestone het volgende:
heb je vast een akkoestische gitoarquote:Op zondag 7 januari 2007 01:22 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Vrij simpel, maar de vrouwtjes herkennen het dus boeiend.
Dank jequote:Op zondag 7 januari 2007 01:14 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Klopt, je speelt gitaar, dus dan verdien je vertrouwen
Ik ben niet fok-verslaafd, dat scheelt weerquote:Op zondag 7 januari 2007 01:24 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je vertrouwt jezelf dus ook niet
En dat paranoide gevoel versterk je ook nog eens met de wietGoed bezig
Euhja, valt het op dat ik het stiekum eigenlijk alleen maar voor de vrouwtjes doe dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
heb je vast een akkoestische gitoar
stiekem wel hequote:Op zondag 7 januari 2007 01:26 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik ben niet fok-verslaafd, dat scheelt weer![]()
[..]
Euhja, valt het op dat ik het stiekum eigenlijk alleen maar voor de vrouwtjes doe dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |