* Furious belt de dierenbescherming.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:36 schreef cerror het volgende:
Dribbel, sterf.
hey kattenmens, heb je nu iets gewonnenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:34 schreef Morwen het volgende:
He, Remlof, dank voor je topic onlangs over mijn prijsIk was al pitten en zag hem de volgende dag op slot
![]()
*alweer weg is...dribbel is hond, ik is kattenmens![]()
tebya ne ebut, ti ne podmakhivaiquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:11 schreef Intxaurraga het volgende:
Als ik dribbel_ was zou ik Russisch leren, en naar Liechtenstein gaan.
Nope en dat hoeft ook niet, want dan sta ik in de aandacht van mensenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
hey kattenmens, heb je nu iets gewonnen
eeeek aandacht! draag je ook een burka dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope en dat hoeft ook niet, want dan sta ik in de aandacht van mensen![]()
Die zit in de was, maar ik mag wel van de kettingquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:47 schreef remlof het volgende:
[..]
eeeek aandacht! draag je ook een burka dan?
oh gelukkig, maar alleen 's nachts dus?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die zit in de was, maar ik mag wel van de ketting![]()
Das economisch heh, je burka 's nachts wassen. En die ketting mag er ook op zon - en feestdagen af mits keiharde hete ongebreidelde sexquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
oh gelukkig, maar alleen 's nachts dus?
Big Brotherquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:11 schreef Feestkabouter het volgende:
wat is 'gebreidelde' sex dan?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:01 schreef legacythe2nd het volgende:
[..]
tebya ne ebut, ti ne podmakhivai - mind your own fucking business
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:36 schreef Furious het volgende:
[..]
* Furious belt de dierenbescherming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |