Boh..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:37 schreef Dribbel_ het volgende:
waarom is dit nog open ?ik snap het niet
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de grootste nerd hier meneer 40 posts per dag![]()
ik heb gewoon geen levenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de grootste nerd hier meneer 40 posts per dag
Neh, heb je nog bier?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:23 schreef Dribbel_ het volgende:
iemand die nog een halve roze koek wil ?
jij snapt emquote:Op zondag 7 januari 2007 00:27 schreef TwyLight het volgende:
vet goed topic.
ik kan hier nu lekker baggeren zonder dat snakey hem sluit, en als die het toch doet heeft dribbel_ zijn zin
Jouw hoofd is een A een P een E een E een N een X een D en een I tegelijk ?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:27 schreef Bupatih het volgende:-
-
-
-
-
A - P - P - E - N - D - I - X
Meer kan ik er niet van maken.
Begint dan...quote:Op zondag 7 januari 2007 00:27 schreef TwyLight het volgende:
vet goed topic.
ik kan hier nu lekker baggeren zonder dat snakey hem sluit, en als die het toch doet heeft dribbel_ zijn zin
Jij snapt hem.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:27 schreef TwyLight het volgende:
vet goed topic.
ksst !quote:Op zondag 7 januari 2007 00:30 schreef slindenau het volgende:
[..]
Begint dan...
Ge begint niet!!!
Motje!
dit is ondertussen m'n standaard gebruikersnaam gewordenquote:
nee dan zou ik zeggen kankeroptyfesmongooluitm'ntopicjij !quote:Op zondag 7 januari 2007 00:34 schreef slindenau het volgende:
[..]
kutussert!
Ga je een beetje schelden.
nee dat zou niet lief zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 00:35 schreef slindenau het volgende:
Oh, dan is het goed.
Want ik dacht even; die gekke hond begint me een partij te schelden uit het niets!
Maar dat is dus niet zo.
.
Ja. Zware operatie, mên!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jouw hoofd is een A een P een E een E een N een X een D en een I tegelijk ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |