quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de grootste nerd hier meneer 40 posts per dag![]()
ik heb gewoon geen levenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de grootste nerd hier meneer 40 posts per dag
Neh, heb je nog bier?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:23 schreef Dribbel_ het volgende:
iemand die nog een halve roze koek wil ?
jij snapt emquote:Op zondag 7 januari 2007 00:27 schreef TwyLight het volgende:
vet goed topic.
ik kan hier nu lekker baggeren zonder dat snakey hem sluit, en als die het toch doet heeft dribbel_ zijn zin
Jouw hoofd is een A een P een E een E een N een X een D en een I tegelijk ?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:27 schreef Bupatih het volgende:-
-
-
-
-
A - P - P - E - N - D - I - X
Meer kan ik er niet van maken.
Begint dan...quote:Op zondag 7 januari 2007 00:27 schreef TwyLight het volgende:
vet goed topic.
ik kan hier nu lekker baggeren zonder dat snakey hem sluit, en als die het toch doet heeft dribbel_ zijn zin
Jij snapt hem.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:27 schreef TwyLight het volgende:
vet goed topic.
ksst !quote:Op zondag 7 januari 2007 00:30 schreef slindenau het volgende:
[..]
Begint dan...
Ge begint niet!!!
Motje!
dit is ondertussen m'n standaard gebruikersnaam gewordenquote:
nee dan zou ik zeggen kankeroptyfesmongooluitm'ntopicjij !quote:Op zondag 7 januari 2007 00:34 schreef slindenau het volgende:
[..]
kutussert!
Ga je een beetje schelden.
nee dat zou niet lief zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 00:35 schreef slindenau het volgende:
Oh, dan is het goed.
Want ik dacht even; die gekke hond begint me een partij te schelden uit het niets!
Maar dat is dus niet zo.
.
Ja. Zware operatie, mên!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jouw hoofd is een A een P een E een E een N een X een D en een I tegelijk ?![]()
dan ga je je rukkenquote:Op zondag 7 januari 2007 00:37 schreef TwyLight het volgende:
legaal baggeren geeft me niet de opwinding die ik normaliter beleef
heb ik al gedaan als ik tevaak achter mekaar doe dan word het een beetje ruw en gaat het zeer doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |