*noteert*quote:Op zondag 7 januari 2007 01:25 schreef TwyLight het volgende:
wens *hier* snakey dood potentieel topic
Maar je post wel op fok, wat je een fokker maaktquote:Op zondag 7 januari 2007 01:26 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik ben niet fok-verslaafd, dat scheelt weer![]()
Echt werken doet het helaas nog niet echt voor mij (drie keer raden ook waarom ik em al goed heb hangen, vrouwenquote:
je kan altijd nog op het station ermee gaan staan, dan verdien je nog ietsquote:Op zondag 7 januari 2007 01:29 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Echt werken doet het helaas nog niet echt voor mij (drie keer raden ook waarom ik em al goed heb hangen, vrouwen)
dom !quote:Op zondag 7 januari 2007 01:30 schreef Qunix het volgende:
Dus waren we al op pagina 5
Bleef op pagina 4 refreshen
dat je op moet rottenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:30 schreef TwyLight het volgende:
wat is dat trouwens voor een gare pauperkut disclaimer rechtsonder.
Op het tijdelijke lelukke klote station in Arnhem? Nee dankjequote:Op zondag 7 januari 2007 01:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je kan altijd nog op het station ermee gaan staan, dan verdien je nog iets![]()
Zeg euhm, neem jij er fijn nog eentjequote:Op zondag 7 januari 2007 01:30 schreef TwyLight het volgende:
dabetekentdajeuitmoetloggenalsjeheternietmeeeensbentquote:Op zondag 7 januari 2007 01:30 schreef TwyLight het volgende:
jij mag hier niet komenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
dabetekentdajeuitmoetloggenalsjeheternietmeeeensbent
dat is best een goed topicquote:Op zondag 7 januari 2007 01:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat je op moet rotten
ga maar naar je pub topic![]()
mensen die zo spelen moeten een piano kopenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:34 schreef slindenau het volgende:
Kan je dit ook met je gitaar
Dat zou wel errug koning zijn
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4780862276848396333&q=supermario+11
Cantrell? Let op je woorden jongen, Jerry Cantrell is namelijk mijn held (of Alice In Chains eigenlijk)quote:Op zondag 7 januari 2007 01:33 schreef ibaneX het volgende:
gitaristen bashen elkaar niet, (alleen jerrie C)
die vingers lijken wel spinnenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:34 schreef slindenau het volgende:
Kan je dit ook met je gitaar
Dat zou wel errug koning zijn
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4780862276848396333&q=supermario+11
My thoughts exactly.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
mensen die zo spelen moeten een piano kopen
nee zoeens noob van 13 die een dure jem speelt , youtube of google vido maar esquote:Op zondag 7 januari 2007 01:35 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Cantrell? Let op je woorden jongen, Jerry Cantrell is namelijk mijn held (of Alice In Chains eigenlijk)![]()
Sjeu snakey is wel bezig hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:25 schreef TwyLight het volgende:
wens *hier* snakey dood potentieel topic
kroegfokt!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:36 schreef Zrtlrnc het volgende:
Sjeuj, nerds, zo laat nog op fok? Moet je niet in de kroeg zijn?![]()
Kut ik ook![]()
Wil iemand mijn fallus dan maar strelen?Hihi.
Serieus heh, elk nummer van die figuren, ik hou er van! En heb ze afgelopen zomer live mogen aanschouwenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:37 schreef ibaneX het volgende:
[..]
nee zoeens noob van 13 die een dure jem speelt , youtube of google vido maar es
Alice in chains![]()
wha wa wa wahawaw
I'm the dog its being
buried in my sh*t
i'm the men in the box
Een koelkast vol bier, een plek om te socializen (we communiceren hier nu toch?)...het lijkt hier net een kroeg!quote:
Doendoendoen!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Zullen we de TT verandere in gitaristentopic maar dan![]()
ik mis wat gehebtquote:Op zondag 7 januari 2007 01:39 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Serieus heh, elk nummer van die figuren, ik hou er van! En heb ze afgelopen zomer live mogen aanschouwenMijn leven is compleet!
hijs al 2x verandernd ondertussenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:40 schreef slindenau het volgende:
Nee joh, 2x een TT change...dat overleeft je topic echt niet.
"quote:Op zondag 7 januari 2007 01:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Een koelkast vol bier, een plek om te socializen (we communiceren hier nu toch?)...het lijkt hier net een kroeg!
Daar lult men ook over van alles en nogwat, maar het gaat nooit ergens over!
""
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |