Met als antwoord:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:59 schreef rick89 het volgende:
welke kleuren heeft de rotterdamse vlag?
iemand anders mag een nieuw topic openen etcetera had het goed.
quote:
Weet je dat je nu ook fijn de ranglijst mag bijwerken?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:10 schreef Hi_flyer het volgende:
Laatste vraag:
[..]
Met als antwoord:
[..]
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:16 schreef erkel het volgende:
Groningen?
Ik ken eigenlijk alleen de Indische Buurt, maar wist wel dat jij ook in Groningen woontquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk, ik pak niet de meest bekende wijjken
erkel +1
Gehaalde punten in deel 542:
erkel 1
provincie he, ik woon in Stadskanaalquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:17 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen de Indische Buurt, maar wist wel dat jij ook in Groningen woont![]()
Ah Stadskonoolquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
provincie he, ik woon in Stadskanaal
ga wel in de Stad naar school
rickie +1quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:21 schreef rick89 het volgende:
melbourne
ik woon dicht bij jouquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
provincie he, ik woon in Stadskanaal
ga wel in de Stad naar school
arme zielquote:
Mooi park hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:24 schreef Etcetera het volgende:
ik ben op dat heule tennispark nog nooit geweest he
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:27 schreef erkel het volgende:
[..]
Mooi park hoorWe hebben op zoek naar het park eerst heel Stadskanaal in lengte uitgereden...pfff dat is een lang eind
![]()
gelukkig wel aan de beschaafde kant van de mondenwegquote:
Hmm, kan val video2000 ook gezegd worden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:38 schreef Hi_flyer het volgende:
cd-i heeft het wel gehaald, maar is niet zo succesvol geweest.
quote:
Onzin...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:39 schreef Etcetera het volgende:
het heeft het in mijn ogen niet gehaald, want als het het wel gehaald zou hebben zou het nu nog bestaan
das dan mijn mening hequote:
Hazes heeft er 10. Cats was ook nog goed geweest.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:52 schreef vanKampen het volgende:
hazes
ik reken het goed, omdat hij voor mij reageerde. of hij nou 3 antwoorden in 1 post of in 3 posts zet maakt weinig verschilquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:54 schreef Etcetera het volgende:
hey vanKampen, niet constant door radenff wachten tot je antw is goedgekeurd of niet
Het verschil is dat je tussendoor kunt kijken wat er gepost isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik reken het goed, omdat hij voor mij reageerde. of hij nou 3 antwoorden in 1 post of in 3 posts zet maakt weinig verschil![]()
mja, maar daar had ie in dit geval ook geen voordeel van.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Het verschil is dat je tussendoor kunt kijken wat er gepost is
in bold svpquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:00 schreef vanKampen het volgende:
sorry voor de vertraging
Kofi Annan is eind 2006 afgetreden als Secretaris Generaal bij de VN.
Noem nog drie anderen die deze functie in het verleden vervulden.
Degene die het antwoord compleet maakt, scoort
donequote:
je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:08 schreef B.ertha het volgende:
Ben ik de enige die het is opgevallen dat AKQ steeds langzamer loopt?
Nu ook weer: 4 posts in een úúr![]()
Inderdaad wel slowchatten maar nieu qwizzenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je hebt gelijk.
en als je dan in de SC komt, is het veel drukker
sorry, SC is gezelligquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Inderdaad wel slowchatten maar nieu qwizzen![]()
Gaan we toch gewoon hier sc'en en quizzen en daar alleen sc'en.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
sorry, SC is gezellig
heb al voorgesteld om de SC af te schaffen, en hier te SC'en en te qwizzen maar dat is niet doorgegaan
* Etcetera meldtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:30 schreef Supersheep het volgende:
Hoi, nog meer manwijven hier?
verkeerde topic.........quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:30 schreef Supersheep het volgende:
Hoi, nog meer manwijven hier?
In de hele geschiedenis van AKQ is die vraag al 10 keer langsgekomen maar ik kan nog steeds geen naam noemenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:30 schreef vanKampen het volgende:
zijn er nog mensen die een antwoord hebben op de vraag
Een tomgirl is de vaker gebruikte naam voor een meisje dat wat meer jongensdingen doet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:36 schreef Etcetera het volgende:
wat is een tomgirl nou weer
ik weet de vraag niet trouwens
ooh, dan ben ik een tomgirlquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een tomgirl is de vaker gebruikte naam voor een meisje dat wat meer jongensdingen doet.
Manwijf is de nogal negatieve variant daarvan
Volgens mij ben je dan juist een tomBOY...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een tomgirl is de vaker gebruikte naam voor een meisje dat wat meer jongensdingen doet.
Manwijf is de nogal negatieve variant daarvan
Das nog net een stapje verderquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan juist een tomBOY...
-edit- http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tomboy
-edit2- http://www.webster.com/dictionary/tomboy
Kun je dan ook heel goed 'Poeh hé Ieniemienie' zeggen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:36 schreef B.ertha het volgende:
* B.ertha ook
Alleen ben ik niet echt een manwijf, eerder iets tussen tomgirl en echt meisje in![]()
quote:
Jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kun je dan ook heel goed 'Poeh hé Ieniemienie' zeggen?
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
JaMaar daar heb ik wel een hele zomer op geoefend
ik zei trouwens altijd Poeh hé Tommie, is dat ook goed?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat is de tijd die je erin hebt gestoken meer dan waard
Dat is eigenlijk fout, maar ik zie het door de vingersquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik zei trouwens altijd Poeh hé Tommie, is dat ook goed?
(en Elmo gaat vlieeeeegen, hoog in de luuuuuuuuuucht!)
waarom dat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:55 schreef Etcetera het volgende:
zal ik weer eens een vraag doen?
Wie is Troel?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:58 schreef Etcetera het volgende:
omdat we nu 2 SC topics schijnen te hebben
we moeten de schijn toch ophouden voor de modjes![]()
Wie is de opvolgster van Troel?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat doen ze nou eenmaal, als tomgirl zijnde
Ik ben al 17 hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:10 schreef Etcetera het volgende:
heb de vraag opnieuw gesteld
Troel is van sesamstraat, en werd opgevolgd door....
Oink ofzo?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:10 schreef Etcetera het volgende:
heb de vraag opnieuw gesteld
Troel is van sesamstraat, en werd opgevolgd door....
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:16 schreef B.ertha het volgende:
ienieminie?
Nou moet ik nog een vraag verzinnen ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
B. +1
Punten in deel 542
erkel 1
rick89 1
schorpioen 1
Homdeck 1
vanKampen 1
B.ertha 1
Al vééél te laatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:17 schreef Supersheep het volgende:
Nou, kom maar op met die leuke vraag die je klaar had staan
Of heb ik die ondertussen gemist?
Joepiedepoepie, Jayhawk +1quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:50 schreef Jayhawk het volgende:
josh harnett harisson ford
Ik kan wel scheikunde, maar niet zó veelquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:58 schreef Jayhawk het volgende:
Hoe wordt onderstaande genoemd (2 namen aub) en wat is de functie (1 functie is voldoende)
[afbeelding]
Ik doe een opleiding chemiequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan wel scheikunde, maar niet zó veel
dat is een, nu nog een andere benaming en functiequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:04 schreef DuranK het volgende:
Wilde gok. Citroenzuur cyclus?
dat is een 2e benaming en nu de functie nogquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:12 schreef SaskiaR het volgende:
Krebscyclus?
onvolledig antwoordquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:13 schreef SaskiaR het volgende:
Maar wat doet het ook alweer??? Voedingsstoffen verwerken??
nee, dat is het eindproduct, het is de laatste stap in de dissimilatie van o.a. ....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:15 schreef SaskiaR het volgende:
Koolstofdioxide uit het bloed zuiveren?
De reacties zijn samen verantwoordelijk voor de laatste stap in de dissimilatie van eiwitten, vetten en suikers tot kooldioxide en water. Daarbij wordt een deel van de energierijke metabolieten (ATP, NADH, etc.) gemaakt die de cel gebruikt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:18 schreef SaskiaR het volgende:
glucose?
mwahquote:Ook fan?? (heb net deel 1 uit, echt mooi!!!)
wist ik nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:35 schreef SaskiaR het volgende:
dat is een duo, david & leigh eddings
Hij was gisteren op TV.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:30 schreef SaskiaR het volgende:
oh jezus... vast geen ruimteschip... heb die film wel 3 x gezien..
Urkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
Komtie hoor
Guinan (uit Star Trek dus) is een El-Aurian. In de film "Star Trek Generations" verschijnt ze voor het eerst. Waar komt ze uit?
Nou, ik zal 'm maar goed rekenen dan..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Tijd nexus
Jeejquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik zal 'm maar goed rekenen dan..
The Nexus.
Yurithemaster +1
Neequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
Star of the Galaxy
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
Oh shit...transATLANTIC. Ik dacht transGALACTIC
Zat dus even met THHGTTG in mijn hoofd
Wat hij zei..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
Oh shit...transATLANTIC. Ik dacht transGALACTIC
Zat dus even met THHGTTG in mijn hoofd
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:04 schreef SaskiaR het volgende:
ik snap de vraag wel, maar ik weet het antwoord niet...
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, de Mary dan
QE zal wel ouder zijn dan QE II en "dood"
Vanuit Timboektoe?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
vraag onderweg
Yurithemaster +1quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Heroes
Niggah pleaz!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Nog een paar jaar en ze kan zo in Desperate Housewifes.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Alan Alda
In de versie van Bad News zingen ze 50 keer 'Pretty woman, walking down the street', omdat ze de rest van de tekst niet kennen. Geen idee of Al 'm ook heeft opgenomenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:48 schreef DuranK het volgende:
heeft Weird al ook al zoiets ja? Nah ja, het is Joe Jackson.
Ja, klopt, maar dat is geen melodisch instrument. Ik heb het over een instrument dat in ieder geval alle 12 de tonen kan voortbrengen over meerdere octaven.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:06 schreef DuranK het volgende:
Zeg misschien iets heel raars, maar, een triangel? Erg simpel.
Hobo?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:13 schreef Schorpioen het volgende:
Hint: een piano, gitaar of andere instrumenten zoals xylofoon of dwarsfluit of blokfluit hebben bijv tussen de c en de d slechts 1 toon zitten, maar eigenlijk is dat een versimpeling; er zit namelijk een (miniem) verschil tussen een verhoogde c en een verlaagde d. Je moet echt getraind zijn om dat verschil te horen (ik hoor het niet iig) maar mensen met een absoluut gehoor horen het duidelijk. Het instrument dat ik zoek moet in staat zijn om dat verschil tussen die 2 tonen te maken, met een piano lukt dat dus niet omdat de toetsen vast zitten. Met een viool wel, want die heeft geen frets en daar kun je je vinger dus een fractie naar voren of achteren zetten.
Dus een beetje het principe van een viool, maar dan een blaasinstrument, dus geen snaren, en simpeler.
Nope, een hobo heeft ook kleppen, en dus vastgelegde tonen, en dus ook een benadering qua toonzuiverheid. Bovendien is een hobo ook niet zo simpel qua constructie.quote:
Edit: Didgeridoo ofzo.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:18 schreef Hi_flyer het volgende:
Djembee Ohnee zo heet zo'n ding niet. Ik bedoel zo,n apparaat dat die inboorlingen hebben, lange pijp met vaag, maar zuiver geluid.
Hehe, dat is em. Een (schuif)trombone is niks meer dan een lange buis die langer en korter gemaakt kan worden, met een mondstuk eraan. Het geluid wordt niet door het instrument voortgebracht maar zijn je trillende lippen; simpeler kan het niet, en je kan er 100% perfect mee spelen (kost wel enige oefeningquote:Op zondag 7 januari 2007 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Trombone
Zijn zoon, ook Anton, die in Beauty & the nerd speeldequote:Op zondag 7 januari 2007 00:44 schreef Feldhofer het volgende:
Op de radio hoorde ik laatst een interview met de overleden kunstenaar Anton Heyboer, waardoor is hij, behalve zijn schilderwerk, nog meer bekend (zelfs berucht!)?
Neej joh! meer Utah!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:46 schreef B.ertha het volgende:
en volgens mij was ie componist
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:52 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
5!!! om precies te zijn, veelwijverij dus...
SaskiaR +1
erkel 1
rick89 1
schorpioen 2
Homdeck 1
vanKampen 1
B.ertha 2
Jayhawk 2
SaskiaR 2
Nembrionic 3
Yurithemaster 2
DuranK 1
Hawaii_Tim 1
Feldhofer 1
Goeiemorgen Wickedangel +1quote:Op zondag 7 januari 2007 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
Alec Baldwin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |