Hazes heeft er 10. Cats was ook nog goed geweest.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:52 schreef vanKampen het volgende:
hazes
ik reken het goed, omdat hij voor mij reageerde. of hij nou 3 antwoorden in 1 post of in 3 posts zet maakt weinig verschilquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:54 schreef Etcetera het volgende:
hey vanKampen, niet constant door radenff wachten tot je antw is goedgekeurd of niet
Het verschil is dat je tussendoor kunt kijken wat er gepost isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik reken het goed, omdat hij voor mij reageerde. of hij nou 3 antwoorden in 1 post of in 3 posts zet maakt weinig verschil![]()
mja, maar daar had ie in dit geval ook geen voordeel van.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Het verschil is dat je tussendoor kunt kijken wat er gepost is
in bold svpquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:00 schreef vanKampen het volgende:
sorry voor de vertraging
Kofi Annan is eind 2006 afgetreden als Secretaris Generaal bij de VN.
Noem nog drie anderen die deze functie in het verleden vervulden.
Degene die het antwoord compleet maakt, scoort
donequote:
je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:08 schreef B.ertha het volgende:
Ben ik de enige die het is opgevallen dat AKQ steeds langzamer loopt?
Nu ook weer: 4 posts in een úúr![]()
Inderdaad wel slowchatten maar nieu qwizzenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je hebt gelijk.
en als je dan in de SC komt, is het veel drukker
sorry, SC is gezelligquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Inderdaad wel slowchatten maar nieu qwizzen![]()
Gaan we toch gewoon hier sc'en en quizzen en daar alleen sc'en.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
sorry, SC is gezellig
heb al voorgesteld om de SC af te schaffen, en hier te SC'en en te qwizzen maar dat is niet doorgegaan
* Etcetera meldtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:30 schreef Supersheep het volgende:
Hoi, nog meer manwijven hier?
verkeerde topic.........quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:30 schreef Supersheep het volgende:
Hoi, nog meer manwijven hier?
In de hele geschiedenis van AKQ is die vraag al 10 keer langsgekomen maar ik kan nog steeds geen naam noemenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:30 schreef vanKampen het volgende:
zijn er nog mensen die een antwoord hebben op de vraag
Een tomgirl is de vaker gebruikte naam voor een meisje dat wat meer jongensdingen doet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:36 schreef Etcetera het volgende:
wat is een tomgirl nou weer
ik weet de vraag niet trouwens
ooh, dan ben ik een tomgirlquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een tomgirl is de vaker gebruikte naam voor een meisje dat wat meer jongensdingen doet.
Manwijf is de nogal negatieve variant daarvan
Volgens mij ben je dan juist een tomBOY...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een tomgirl is de vaker gebruikte naam voor een meisje dat wat meer jongensdingen doet.
Manwijf is de nogal negatieve variant daarvan
Das nog net een stapje verderquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan juist een tomBOY...
-edit- http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tomboy
-edit2- http://www.webster.com/dictionary/tomboy
Kun je dan ook heel goed 'Poeh hé Ieniemienie' zeggen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:36 schreef B.ertha het volgende:
* B.ertha ook
Alleen ben ik niet echt een manwijf, eerder iets tussen tomgirl en echt meisje in![]()
quote:
Jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kun je dan ook heel goed 'Poeh hé Ieniemienie' zeggen?
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
JaMaar daar heb ik wel een hele zomer op geoefend
ik zei trouwens altijd Poeh hé Tommie, is dat ook goed?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat is de tijd die je erin hebt gestoken meer dan waard
Dat is eigenlijk fout, maar ik zie het door de vingersquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik zei trouwens altijd Poeh hé Tommie, is dat ook goed?
(en Elmo gaat vlieeeeegen, hoog in de luuuuuuuuuucht!)
waarom dat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:55 schreef Etcetera het volgende:
zal ik weer eens een vraag doen?
Wie is Troel?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:58 schreef Etcetera het volgende:
omdat we nu 2 SC topics schijnen te hebben
we moeten de schijn toch ophouden voor de modjes![]()
Wie is de opvolgster van Troel?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat doen ze nou eenmaal, als tomgirl zijnde
Ik ben al 17 hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:10 schreef Etcetera het volgende:
heb de vraag opnieuw gesteld
Troel is van sesamstraat, en werd opgevolgd door....
Oink ofzo?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:10 schreef Etcetera het volgende:
heb de vraag opnieuw gesteld
Troel is van sesamstraat, en werd opgevolgd door....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |