Vanuit Timboektoe?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
vraag onderweg
Yurithemaster +1quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Heroes
Niggah pleaz!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Nog een paar jaar en ze kan zo in Desperate Housewifes.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Alan Alda
In de versie van Bad News zingen ze 50 keer 'Pretty woman, walking down the street', omdat ze de rest van de tekst niet kennen. Geen idee of Al 'm ook heeft opgenomenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:48 schreef DuranK het volgende:
heeft Weird al ook al zoiets ja? Nah ja, het is Joe Jackson.
Ja, klopt, maar dat is geen melodisch instrument. Ik heb het over een instrument dat in ieder geval alle 12 de tonen kan voortbrengen over meerdere octaven.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:06 schreef DuranK het volgende:
Zeg misschien iets heel raars, maar, een triangel? Erg simpel.
Hobo?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:13 schreef Schorpioen het volgende:
Hint: een piano, gitaar of andere instrumenten zoals xylofoon of dwarsfluit of blokfluit hebben bijv tussen de c en de d slechts 1 toon zitten, maar eigenlijk is dat een versimpeling; er zit namelijk een (miniem) verschil tussen een verhoogde c en een verlaagde d. Je moet echt getraind zijn om dat verschil te horen (ik hoor het niet iig) maar mensen met een absoluut gehoor horen het duidelijk. Het instrument dat ik zoek moet in staat zijn om dat verschil tussen die 2 tonen te maken, met een piano lukt dat dus niet omdat de toetsen vast zitten. Met een viool wel, want die heeft geen frets en daar kun je je vinger dus een fractie naar voren of achteren zetten.
Dus een beetje het principe van een viool, maar dan een blaasinstrument, dus geen snaren, en simpeler.
Nope, een hobo heeft ook kleppen, en dus vastgelegde tonen, en dus ook een benadering qua toonzuiverheid. Bovendien is een hobo ook niet zo simpel qua constructie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |