quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:16 schreef B.ertha het volgende:
ienieminie?
Nou moet ik nog een vraag verzinnen ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
B. +1
Punten in deel 542
erkel 1
rick89 1
schorpioen 1
Homdeck 1
vanKampen 1
B.ertha 1
Al vééél te laatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:17 schreef Supersheep het volgende:
Nou, kom maar op met die leuke vraag die je klaar had staan
Of heb ik die ondertussen gemist?
Joepiedepoepie, Jayhawk +1quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:50 schreef Jayhawk het volgende:
josh harnett harisson ford
Ik kan wel scheikunde, maar niet zó veelquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:58 schreef Jayhawk het volgende:
Hoe wordt onderstaande genoemd (2 namen aub) en wat is de functie (1 functie is voldoende)
[afbeelding]
Ik doe een opleiding chemiequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan wel scheikunde, maar niet zó veel
dat is een, nu nog een andere benaming en functiequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:04 schreef DuranK het volgende:
Wilde gok. Citroenzuur cyclus?
dat is een 2e benaming en nu de functie nogquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:12 schreef SaskiaR het volgende:
Krebscyclus?
onvolledig antwoordquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:13 schreef SaskiaR het volgende:
Maar wat doet het ook alweer??? Voedingsstoffen verwerken??
nee, dat is het eindproduct, het is de laatste stap in de dissimilatie van o.a. ....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:15 schreef SaskiaR het volgende:
Koolstofdioxide uit het bloed zuiveren?
De reacties zijn samen verantwoordelijk voor de laatste stap in de dissimilatie van eiwitten, vetten en suikers tot kooldioxide en water. Daarbij wordt een deel van de energierijke metabolieten (ATP, NADH, etc.) gemaakt die de cel gebruikt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:18 schreef SaskiaR het volgende:
glucose?
mwahquote:Ook fan?? (heb net deel 1 uit, echt mooi!!!)
wist ik nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:35 schreef SaskiaR het volgende:
dat is een duo, david & leigh eddings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |