Ja zeker. Hij is nu al een tachtigplusser inmiddels maar nog steeds erg met het spelletje begaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:40 schreef Etcetera het volgende:
een voetbaltrainer zo te ziennederlander of niet?
Arnold heeft wel opgelet bij de lessen van deze voetbalgoeroe denk ik gezien zijn technische kwaliteiten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:41 schreef Elephant het volgende:
Lijkt een beetje op Arnold Mühren....
Hij was toch niet berucht als schopper in zijn tijd?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja zeker. Hij is nu al een tachtigplusser inmiddels maar nog steeds erg met het spelletje begaan.
Wiel Körver?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Arnold heeft wel opgelet bij de lessen van deze voetbalgoeroe denk ik gezien zijn technische kwaliteiten.
Niet dat ik weet maar ik ben ook te jong om iets van zijn spelerscarriere te hebben meegekregen. Hij is bekender geworden als trainer en heeft ook een eigen methode.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:43 schreef Elephant het volgende:
[..]
Hij was toch niet berucht als schopper in zijn tijd?
quote:
Inmiddels aangepast. Mijn excuses daarvoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:48 schreef Elephant het volgende:
Je quote mij en geeft Homdeck de punten...uhmmmm?
Twee letters moet je omdraaien. Voornaam is goed.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:25 schreef ChrisJX het volgende:
Al Loew?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:29 schreef ChrisJX het volgende:
Al Lowe?
Ten eerste, wat doe je uberhaupt op wiki?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:45 schreef Etcetera het volgende:
ik wil niet zeuren hoor, maar volgens wiki zijn er 8 Nederlandse Nes-sen waar het op kan slaan
ik weet dat soort vragen toch niet en vroeg me af waar Nes lag omdat ik er nog nooit van gehoord hebquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:51 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Ten eerste, wat doe je uberhaupt op wiki?
kijk, dat is toch veel makkelijkerquote:Ten tweede, Nes op Ameland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |