Dat klopt wel, maar dat gaat niet ver genoeg. Het feit dat ze überhaupt al accepteerde dat llona er eerst uit zou gaan. Ze zou moeten knokken om haar te behouden en tegen Bart zeggen dat er alleen te praten valt over het vertrek van iemand uit ZIJN groepje. Dat groepje is immers een stuk groter.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had echt het idee dat ze, tijdens het gesprekje met Bart buiten, gewoon zoiets had van "Lul jij maar een eind raak... ik stem alleen Ilona weg als ze dat zelf echt wil. En anders gaat er niemand weg".
Dan worden de streams weggedraaid ws.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:02 schreef Day het volgende:
Brian/Nena zei net dat er ook mensen van de redactie zouden komen. Ben benieuwd!
De tuinman/hovenier geloof ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:03 schreef Kaleddis het volgende:
Wie is dat waar NL net mee stond te praten (bruin rib jasje) ?
Bart wil zijn maatje er in houden. Hij kan zo goed praten (lees: mensen afzeiken) samen met Nathanael.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:59 schreef Gert het volgende:
Als Bart mee zou doen, kunnen ze NL eruit werken hoor, geen probleem.
19:00uur ergensquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:05 schreef ruby het volgende:
Tot hoe laat duurt die gein?
Wordt vast wel weer "gezellig" als NL weer lam is ofzo.![]()
En Natasia moet nog even een sneer geven naar Sylvia....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:06 schreef ruby het volgende:
Brian en speechen, mag ik u feestelijk bedanken?
Ah, Huub doet het.
Dat heb ik even gemist. Wat zei ze dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:08 schreef Black_king het volgende:
[..]
En Natasia moet nog even een sneer geven naar Sylvia....![]()
Wie met BoerBart omgaat is zowieso geen prettig mens.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het idee dat Lesley ook de verkeerde mensen kiest als 'vrienden'. Ze lijkt ook Nathanael en Brian wel leuk te vinden. Dat kan betekenen dat ze niet veel streams/tv kijkt óf dat ze gewoon niet zo'n prettig mens is toch.
Mss komt dat meer omdat die bij Bart horen (dat clubje)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het idee dat Lesley ook de verkeerde mensen kiest als 'vrienden'. Ze lijkt ook Nathanael en Brian wel leuk te vinden. Dat kan betekenen dat ze niet veel streams/tv kijkt óf dat ze gewoon niet zo'n prettig mens is toch.
ze zei 'sylvia heeft ook soort van meegeholpen' (met de hapjes maken)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist. Wat zei ze dan?![]()
Tsssk, wat een kutwijf ook.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:12 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ze zei 'sylvia heeft ook soort van meegeholpen' (met de hapjes maken)
"Sylvia heeft ook een soort van geholpen met de hapjes"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist. Wat zei ze dan?![]()
Off topic: Waar heb ik die zin toch eerder gehoord de laatste weken?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:05 schreef demins het volgende:
Natasia: oh, hallo, en jíj bent...?
Onder het motto: "Ik heb geen introductie nodig, maar wie ben jij?"
Natasia: Wil je wat drinken...? Ga drinken halen schat...!
Als hij in versneld tempo van de show af wil, zal hij toch anders redeneren. Zodra namelijk het groepje van Sylvia helemaal is weggewerkt, moeten de overigen elkaar gaan opeten, wat ook interessant kan zijn. (Nena zal dan trouwens het volgende slachtoffer zijn. )quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:09 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia hoeft niet echt bang te zijn dat JdM haar zat wordt volgens mij. Ze is de eeuwige aardsvijand van Natasia en dat gaat nog tot veel uitbarstingen leiden. Dus wat dat betreft zit Sylvia wel goed. Voor Huub/Nathanael geldt eigenlijk hetzelfde.
ze zei ook dat het gemaakt was door ilona & (nog iemand ??) en toen kwam die opmerking , ze heeft dus niet gezegd dat ze zelf iets heeft gedaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Tsssk, wat een kutwijf ook.
Wat heeft zei gedaan dan? Ze zat toch met die grafkop van 'r bij de grimeur?![]()
Waarom zou hij van de show afwillen? Voor TIEN begrippen zijn de kijkcijfers best redelijk tot goed te noemen.... en stijgende.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Als hij in versneld tempo van de show af wil, zal hij toch anders redeneren. Zodra namelijk het groepje van Sylvia helemaal is weggewerkt, moeten de overigen elkaar gaan opeten, wat ook interessant kan zijn. (Nena zal dan trouwens het volgende slachtoffer zijn. )
Off topic: Daar moest ik éven over nadenken...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Off topic: Waar heb ik die zin toch eerder gehoord de laatste weken?![]()
Nieuwjaarsreceptie met personeel van DGK (niet de redactie en programmamakers btw)quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nieuwjaarsreceptie met personeel van DGK (niet de redactie en programmamakers btw)
Nee, maar dan moet ze ook niet zeggen dat Sylva "een soort van heeft meegeholpen" aangezien ze zelf niets gedaan heeft.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:16 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ze zei ook dat het gemaakt was door ilona & (nog iemand ??) en toen kwam die opmerking , ze heeft dus niet gezegd dat ze zelf iets heeft gedaan![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Als ze maar iemand naar beneden kan halen, dat maakt 'r gelukkig.
whaha, na dat hij er een grap over had gemaaktquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:23 schreef Black_king het volgende:
Huub geeft schertsend aan dat hij op hetzelfde niveau zit als Andries van BB.....
Als je zo bent, dan ben je waarschijnlijk zelf ongelukkig of gefrustreerd.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:24 schreef Black_king het volgende:
[..]
Daar leeft ze op, triest genoeg....
Ja, onze meesterstrateeg verliest nóóit het Spel uit het oog!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:23 schreef ruby het volgende:
Galbak Bart staat ook weer buiten en zegt dat Huub zoveel mogelijk champagne moet gaan drinken.
O vandáár wil Bart dat Huub vanavond dronken wordt.. hij vertrouwt het niet dat hij van Huub gaat winnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:24 schreef scanman01 het volgende:
Het duel staat dus gepland op morgenavond 8 uur.
Dan lopen ze weer te klagen dat ze niet met dat gedrag geassocieerd willen worden en dat het niveau van het programma zo zwaar naar beneden wordt gehaald door dat soort acties.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, onze meesterstrateeg verliest nóóit het Spel uit het oog!![]()
Overigens zie ik geen enkel voordeel voor Bart en consorten als Huub veel champagne drinkt. Huub heeft dan een goeie tijd, beledigt hier en daar wat mensen, en Bart en NL zitten zich weer kapot te ergeren vervolgens.![]()
Ik vind het wel een leuke en ongeremde praatjesmaker, die lekker koel blijft onder het getreiter.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:26 schreef scanman01 het volgende:
Huub wordt weer enigszins in de zeik genomen, loopt naar binnen en zegt: "Waar ligt de arsenicum hier?"
Bart zal wat meer tijd nodig hebben om op gang te komen......quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
O vandáár wil Bart dat Huub vanavond dronken wordt.. hij vertrouwt het niet dat hij van Huub gaat winnen.
Ik schakel net in. Het zou tof zijn als het personeel naar Huub/Sylvia trekt. Als ik daar zou werken zou ik dat doen, ze ook een beetje morele steun geven.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:28 schreef Gert het volgende:
Ik vind het wel een leuke en ongeremde praatjesmaker, die lekker koel blijft onder het getreiter.![]()
Bart zocht vanmiddag zelfs geruststelling bij Silvia: "Hij zal toch niet echt snel zijn?!"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
O vandáár wil Bart dat Huub vanavond dronken wordt.. hij vertrouwt het niet dat hij van Huub gaat winnen.
"Ben je daar ook professioneel mee bezig of eh... just for fun?"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:35 schreef ruby het volgende:
Boeiend gesprek tussen NL en nog iemand (doet iets met paarden ofzo).
Echt snel misschien niet, maar als klein mannetje rent hij zo'n kolos als Bart er op 60 meter makkelijk uit! Verdomme, ik ren zélf Bart er nog op 60 meter uit!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bart zocht vanmiddag zelfs geruststelling bij Silvia: "Hij zal toch niet echt snel zijn?!"![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:37 schreef ruby het volgende:
Praten Nena en Lesley nu? M'n beeld is wat donker...
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:37 schreef ruby het volgende:
Praten Nena en Lesley nu? M'n beeld is wat donker...
Is dat ook daadwerkelijk zo?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:42 schreef Gert het volgende:
Lesley tegen Nena: "Ik heb helemaal geen problemen met jou."
Je loopt achter, TL, deze discussie is al tot in den treure gevoerd terwijl jij jezelf in de skihut aan het bezatten was.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:42 schreef teamlead het volgende:
"Nena is echt slimmer dan jullie allemaal bij elkaar denken"
Lijkt me een goeie inschatting
quote:
Dus we zien jou morgen ook aan de start verschijnen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:38 schreef demins het volgende:
[..]
Echt snel misschien niet, maar als klein mannetje rent hij zo'n kolos als Bart er op 60 meter makkelijk uit! Verdomme, ik ren zélf Bart er nog op 60 meter uit!![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Je loopt achter, TL, deze discussie is al tot in den treure gevoerd terwijl jij jezelf in de skihut aan het bezatten was.
Als DGK_REDACTIE het wil?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus we zien jou morgen ook aan de start verschijnen?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:47 schreef happyme28 het volgende:
Lesley vertelt niet eerlijk dat ze heeft gezegd hoe nep ze Nena vond met haar krokodilletranen etc. Maar goed, we zeggen allemaal wel eens iets niet 'in het heets van de strijd'.
Misschien houdt ze ervan om verrot geslagen te worden door een vent..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:49 schreef ruby het volgende:
Wat zit die ene blonde vrouw schalkse blikken te werpen naar Brian.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien houdt ze ervan om verrot geslagen te worden door een vent..
Ze volgt goed haar goede voornemens op. Maar ik vraag me af wat Lesley hier nu over gaat zeggen tegen Bart.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:49 schreef elsie het volgende:
ik vind het knap van Nena dat ze er met Lesley over praat ,ze kropt het niet op maar gaat naar de persoon in kwestie toe![]()
Ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is die DGK-REDACTIE nou ècht lid van de DGK-redactie?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is die DGK-REDACTIE nou ècht lid van de DGK-redactie?
Daar zijn DNA-tests overheen gegaan! Ja, dus...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is die DGK_REDACTIE nou ècht lid van de DGK-redactie?
Als jij het gelooft, wie ben ik dan om te twijfelen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:56 schreef demins het volgende:
[..]
Daar zijn DNA-tests overheen gegaan! Ja, dus...
Precies. Twijfel maar niet dat ik zou winnen...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als jij het gelooft, wie ben ik dan om te twijfelen.![]()
Wat Ilona betreft, hij vindt dat zielig worden op een moment.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:05 schreef ruby het volgende:
Zegt NL nou dat hij totaal niet op het niveau zit van "kwetsen"?
Was het niet om Sylvia?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:10 schreef Black_king het volgende:
[..]
Wat Ilona betreft, hij vindt dat zielig worden op een moment.
Waarschijnlijk een psychiater.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:10 schreef Black_king het volgende:
Is dat een arts bij Nathanael ?
Fysio-therapeut dacht ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:10 schreef Black_king het volgende:
Hebben jullie trouwens van de week de zus van .NL nog gezien bij Een Vandaag ? Lijkt erg op .NL en heeft ook zo'n vreselijk Amsterdams accentquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:10 schreef Black_king het volgende:
Wat een naïeve loser.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:12 schreef Black_king het volgende:
Nathanael denkt dat hij niet in beeld is .......LOL
Wat vertelde ze in haar zware Amsterdamse accent?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens van de week de zus van .NL nog gezien bij Een Vandaag ? Lijkt erg op .NL en heeft ook zo'n vreselijk Amsterdams accent![]()
Een flatliner is alleen heel wat anders.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:13 schreef ruby het volgende:
Sylvia is een flatliner, onzichtbaar en weinig te zien. Aldus NL.
Oké.quote:
yep, maar dat was allang duidelijk, gelukkig bevestigd NL hetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:09 schreef Black_king het volgende:
.NL geeft aan dat er wel degelijk offline gesprekken kunnen worden gevoerd; ook al zegt hij het niet direct
Misschien bedoelde hij dat hij op dit moment geen verhaallijn heeft?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:12 schreef Black_king het volgende:
Nathanael denkt dat hij niet in beeld is .......LOL
Gyneacologe in een ziekenhuis. Ging over depressieve zwangere vrouwen. Linkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:15 schreef demins het volgende:
[..]
Wat vertelde ze in haar zware Amsterdamse accent?
Is hij zijn script kwijt?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij dat hij op dit moment geen verhaallijn heeft?
hij wordt er uit geschrevenquote:
Ik denk dat ze doorhebben dat 'een verhaallijn' heel belangrijk is om te kunnen overleven in het programma. Zoals Sylvia dat ook te horen heeft gekregen van de redactie en vervolgens voor 'een verhaallijn' zorgde door als enige Natasia dwars te gaan zitten tijdens de 4-uur stemming.quote:
Hij noemde wat precaire zaken zoals offline praten, daarom checkte hij even. Compliment voor de regie dus; ze namen hem kennelijk onopvallend op.....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij dat hij op dit moment geen verhaallijn heeft?
Op een behoorlijk spectaculaire manier hoop ik.quote:
Dan moet je echt nodig het Natasia-filter installeren. Even downloaden op internet en hoppa... werkt perfectquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:20 schreef ruby het volgende:
Ja je hoort Natasia's lach echt overal. Tot vervelens aan toe.
Link graagquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet je echt nodig het Natasia-filter installeren. Even downloaden op internet en hoppa... werkt perfect
Ik heb zojuist een "Natasia-bully" gemaild gekregen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet je echt nodig het Natasia-filter installeren. Even downloaden op internet en hoppa... werkt perfect
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:20 schreef ruby het volgende:
Dat is te zien aan je plofkop dat je te veel drinkt de laatste tijd, Bart.
Echt ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je wel! Maar dat A'dams accent vind ik wel meevallen...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gyneacologe in een ziekenhuis. Ging over depressieve zwangere vrouwen. Link
Ja, lekkere jazz waar je door heen kunt praten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:24 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen we nu zo'n radio 1 lift-orkestje?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, lekkere jazz waar je door heen kunt praten.
Swing it out!![]()
Zat het net nog ff terug te kijken en toen vond ik het ook wel meevallenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:26 schreef demins het volgende:
[..]
Dank je wel! Maar dat A'dams accent vind ik wel meevallen...
Daar hoeft ie in dit geval niet trots op te zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael zegt tegen iemand, dat hij lekker zichzelf kan zijn in de villa.
Okee, dank voor de info: dan is het dus ECHT een creep.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael zegt tegen iemand, dat hij lekker zichzelf kan zijn in de villa.
Deze is wel goed: http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:40 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Okee, dank voor de info: dan is het dus ECHT een creep.![]()
Ben gestopt met de streams omdat de TIEN site bij mij steeds vastloopt.
Je kan ze ook kijken via andere sites hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:40 schreef Bagheera het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:40 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Dank!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:40 schreef ruby het volgende:
Deze is wel goed: http://www.hanff.nl/goudenkooi.php
Idd, hij zegt toffe dingen over zijn vriendschap met Sylvia, over het wederzijds in een deuk liggen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:42 schreef BONG4002 het volgende:
Mooi gesprek nu tussen Huub en die rij-instructeur
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:49 schreef demins het volgende:
Ze mogen niet eens een boek schrijven over hun belefenissen in de villa!![]()
a. Ik ben geloof ik een beetje ziek vandaag...quote:
Ziekte is de meest logische verklaring.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:57 schreef demins het volgende:
[..]
a. Ik ben geloof ik een beetje ziek vandaag...![]()
b. Dat schijnt in hun contract te staan...
Ergens klopt het welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:02 schreef teamlead het volgende:
"als je hier iets wilt gaan doen, moet je het pontificaal voor de camera doen, dan wordt het tenminste niet uitgezonden"
offtopic: Als de boel nu goed werkt zou ik het nog ff laten wachtenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:02 schreef demins het volgende:
Even off-topic aub. Moet ik MSExplorer 7 installeren? Of liever nog niet...?
ok, doe nu maarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
offtopic: Als de boel nu goed werkt zou ik het nog ff laten wachten
die is druk in gesprekquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lekker muziekje... nu maar hopen dat Natasiaaaaaaaa niet mee gaat zingen...
Hij is wel wennen, ik heb m er nu 2 dagen opzitten en zit nog met enige regelmaat te vloeken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:02 schreef demins het volgende:
Even off-topic aub. Moet ik MSExplorer 7 installeren? Of liever nog niet...?
Volgens mij drinkt Satanael iedere mix, zolang er maar alcohol in zit.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:26 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kende die combi niet eens (Vodka + Champagne)
Het is ook een belediging voor champagne maar hij zal iets meer nodig hebben en dit valt niet opquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:26 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kende die combi niet eens (Vodka + Champagne)
That's itquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Het is ook een belediging voor champagne maar hij zal iets meer nodig hebben en dit valt niet op
Hij maakte er minstens 2 klaar... Allebei voor hem denk ik!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Het is ook een belediging voor champagne maar hij zal iets meer nodig hebben en dit valt niet op
Dat is Yvette (die ook soms op de paarden rijd)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:32 schreef Gigageil het volgende:
Raar wijf joh, die blonde.....irritante mensen zijn dat.....Huub staat gewoon te praten tegen haar en ze draait haar kop om en is met heel andere dingen bezig....![]()
Huub?? Die wilden ze toch ook gaan voeren zodat hij niet te hard zou lopen, of is dat morgenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:31 schreef demins het volgende:
[..]
Hij maakte er minstens 2 klaar... Allebei voor hem denk ik!![]()
Morgenavond 20:00uurquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:33 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Huub?? Die wilden ze toch ook gaan voeren zodat hij niet te hard zou lopen, of is dat morgen
En 1 of meer van die paarden bezit!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is Yvette (die ook soms op de paarden rijd)
Idd, was ik ff vergetenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:34 schreef demins het volgende:
[..]
En 1 of meer van die paarden bezit!
Dacht ik ook aan. Die mogen ze gelijk inwissellen voor Natasiaaaaaaaaaaa.....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:34 schreef Gigageil het volgende:
Dat is nou een voorbeeld van een vrouw met een mooie EN lieve uitstraling, die met Nathanael staat te praten.,......in tegenstelling tot Natasia-bitch
Heeft Brian ooit een vrouw geslagen dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien houdt ze ervan om verrot geslagen te worden door een vent..
Doet ze altijd, is een ticquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:25 schreef riri het volgende:
Wat zit die Lesley irritant steeds aan haar haar en ogen te frunniken
In beeld niet waarschijnelijk, maar zal me niets verwonderen als hij het ooit heeft gedaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeft Brian ooit een vrouw geslagen dan?
Dat is na kankerhoer schreeuwen en wijn gooien de volgende stap, 9 van de 10 gevallen....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeft Brian ooit een vrouw geslagen dan?
Dat gaat dan ws. toch om de blootfoto'squote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:53 schreef schizolientje het volgende:
Weer reactie over de weblogs:
Bedankt dat je contact opneemt met Windows Live Spaces.
Mijn naam is Pascal en ik begrijp dat je problemen ondervindt met de inhoud van de Space goudenbrian en goudennathanael. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.
Omdat er veel klachten over deze Space waren hebben we hem eerst gesloten om de ernst van de klachten te onderzoeken. Nadat dit onderzoek voltooid was wordt zoals in al dit soort gevallen de Space geopend om de eigenaar de gelegenheid te geven de materialen die in strijd zijn met de gedragscode te verwijderen. Als dit niet gebeurt zal de Space onherroepelijk weer gesloten worden.
Heeft zij niet ooit een rol gespeeld in de Fabeltjeskrant?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:40 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Lesley en Nena praten het "snol"-incident uit, en begrijpen volkomen van elkaar hoe en in welke context e.e.a is gezegd.
Ik neem aan dat de DGK.RED Brian en NL wel op tijd in kennis zullen stellen hiervan zodat ze zelf nog genoeg tijd hebben om het weg te halenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:56 schreef schizolientje het volgende:
We zullen het weten als we zien wat er weg gehaald wordt binnenkort
Dat jij alles je eigen kleur wilt geven is bekent, maar om zo te overdrijven...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:55 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia's zender doet het niet en de stem klinkt al snel door de speakers.
Sylvia: "Ja, ehm... ehm... ehm.. hoe heet hij ook alweer... ehm Huub is batterijen aan het pakken"
Ach, nu ze allebei al een alternatief hebben op web-log.nl maakt het ook weinig meer uit.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:54 schreef BONG4002 het volgende:
Dat gaat dan ws. toch om de blootfoto's
Idd, zijn die blogs dan al aangemaakt aldaar?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, nu ze allebei al een alternatief hebben op web-log.nl maakt het ook weinig meer uit.
Ik hoorde haar anders ook zoeken naar Huub's naam!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat jij alles je eigen kleur wilt geven is bekent, maar om zo te overdrijven...
Ze zei gewoon: "Huub is mijn batterijen aan het halen"
Stem: "OK"
Absoluut niet. En doe nou niet of ik zit te liegen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat jij alles je eigen kleur wilt geven is bekent, maar om zo te overdrijven...
Ze zei gewoon: "Huub is mijn batterijen aan het halen"
Stem: "OK"
Maar niet zo overdreven hoe SM het beschreef.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik hoorde haar anders ook zoeken naar Huub's naam!![]()
Zal de champagne geweest zijn: ze zei zelf al dat ze veel had gedronken.
Zeer zeker wel. Er was geen 'ehm' te veel en ook het 'hoe heet hij ook alweer' heeft ze gezegd.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar niet zo overdreven hoe SM het beschreef.
Sprintwedstrijdje van +- 60Mquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:08 schreef ruby het volgende:
Wat voor wedstrijd wordt dat nu tussen Bart en Huub?
Over de lengte van de paardenbak. Dat is ongeveer 60 meter. Hardlopen dus.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:08 schreef ruby het volgende:
Wat voor wedstrijd wordt dat nu tussen Bart en Huub?
Yup, zo ging hetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:13 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "We hebben toch geen hekel aan elkaarJe hebt een hekel aan mij toch?"
Bart reageert niet.
huub: "Vraagteken"
Bart: "Het valt allemaal wel mee"
Huub: "Mooi. Ik maak me er wel eens druk om namelijk"
Bart: "Dat doe je niet... dat doe je niet Is nergens voor nodig toch ."
(en ja, dit is ook een vrij goede weergave van wat er werd gezegd)
Ah, okejquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:14 schreef Curious-PB het volgende:
no limt, betekent dat er geen limieten zitten op het inzetten
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah, okej
volgens mij zijn we hier maar met zn 2-en, de rest is zeker X-factor aan het kijken
Idd, dat is wel het grappige eraan, als je zo live de streams volgtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:18 schreef happyme28 het volgende:
Zo leer je ook nog eens wat. Ik kan nu ineens pokeren
Ik ook niet, maar eens iets anders dan pesten en 31-en is ook wel eens leukquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, dat is wel het grappige eraan, als je zo live de streams volgt(al ben ik zelf niet echt goed in kaartspelletjes)
inderdaad, kaarten wordt pas leuk als het om geld gaat (in hun geval cp), en in RL met wat vrienden dus niet via internetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:24 schreef n1ek het volgende:
pokeren en dan Nederlandse termen gebruiken?
Opzich wel grappig om te zien. Ik speel al een paar jaartjes poker maar als er niets op het spel staat is het gewoon gaap. Iedereen speelt dan anders dan als er wel iets op het spel staat. Constant all-ins enzo.
Zou leuk zijn als ze straks idd om CP's moeten pokeren (en dus ook veel kunnen verliezen)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:30 schreef Fikkert het volgende:
[..]
inderdaad, kaarten wordt pas leuk als het om geld gaat (in hun geval cp), en in RL met wat vrienden dus niet via internet
nog 2 potjes en dan voor eggie
Voor Bong ff uit het updatetopic geplukt....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:00 schreef BONG4002 het volgende:
Idd, zijn die blogs dan al aangemaakt aldaar?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:22 schreef HiDiHo het volgende:
Brian en Nathanael hebben nieuwe url's voor hun weblog:
http://goudenbrian.web-log.nl
http://goudennathanael.web-log.nl
Thnxquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor Bong ff uit het updatetopic geplukt....
[..]
YWquote:
Ik ben zowat alleenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
YW![]()
Als jullie hier de boel dan een beetje bijhouden kan ik weer ongegeneerd op de bank gaan hangen![]()
De limieten gaan omhoog, kleine blind 2, grote blind 4.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
YW![]()
Als jullie hier de boel dan een beetje bijhouden kan ik weer ongegeneerd op de bank gaan hangen![]()
ZMOK?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:49 schreef demins het volgende:
Nena heeft op een 'psychische school' gezeten... Kent iemand die vorm van onderwijs?
Ik verwacht dat Huub gaat winnen vooral omdat hij het meeste ervaring heeft met het spelquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:11 schreef fokkerd het volgende:
Nog 4 spelers over, bart, huub, brian en nathanael.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |