Morgenavond 20:00uurquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:33 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Huub?? Die wilden ze toch ook gaan voeren zodat hij niet te hard zou lopen, of is dat morgen
En 1 of meer van die paarden bezit!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is Yvette (die ook soms op de paarden rijd)
Idd, was ik ff vergetenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:34 schreef demins het volgende:
[..]
En 1 of meer van die paarden bezit!
Dacht ik ook aan. Die mogen ze gelijk inwissellen voor Natasiaaaaaaaaaaa.....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:34 schreef Gigageil het volgende:
Dat is nou een voorbeeld van een vrouw met een mooie EN lieve uitstraling, die met Nathanael staat te praten.,......in tegenstelling tot Natasia-bitch
Heeft Brian ooit een vrouw geslagen dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien houdt ze ervan om verrot geslagen te worden door een vent..
Doet ze altijd, is een ticquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:25 schreef riri het volgende:
Wat zit die Lesley irritant steeds aan haar haar en ogen te frunniken
In beeld niet waarschijnelijk, maar zal me niets verwonderen als hij het ooit heeft gedaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeft Brian ooit een vrouw geslagen dan?
Dat is na kankerhoer schreeuwen en wijn gooien de volgende stap, 9 van de 10 gevallen....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeft Brian ooit een vrouw geslagen dan?
Dat gaat dan ws. toch om de blootfoto'squote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:53 schreef schizolientje het volgende:
Weer reactie over de weblogs:
Bedankt dat je contact opneemt met Windows Live Spaces.
Mijn naam is Pascal en ik begrijp dat je problemen ondervindt met de inhoud van de Space goudenbrian en goudennathanael. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.
Omdat er veel klachten over deze Space waren hebben we hem eerst gesloten om de ernst van de klachten te onderzoeken. Nadat dit onderzoek voltooid was wordt zoals in al dit soort gevallen de Space geopend om de eigenaar de gelegenheid te geven de materialen die in strijd zijn met de gedragscode te verwijderen. Als dit niet gebeurt zal de Space onherroepelijk weer gesloten worden.
Heeft zij niet ooit een rol gespeeld in de Fabeltjeskrant?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:40 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Lesley en Nena praten het "snol"-incident uit, en begrijpen volkomen van elkaar hoe en in welke context e.e.a is gezegd.
Ik neem aan dat de DGK.RED Brian en NL wel op tijd in kennis zullen stellen hiervan zodat ze zelf nog genoeg tijd hebben om het weg te halenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:56 schreef schizolientje het volgende:
We zullen het weten als we zien wat er weg gehaald wordt binnenkort
Dat jij alles je eigen kleur wilt geven is bekent, maar om zo te overdrijven...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:55 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia's zender doet het niet en de stem klinkt al snel door de speakers.
Sylvia: "Ja, ehm... ehm... ehm.. hoe heet hij ook alweer... ehm Huub is batterijen aan het pakken"
Ach, nu ze allebei al een alternatief hebben op web-log.nl maakt het ook weinig meer uit.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:54 schreef BONG4002 het volgende:
Dat gaat dan ws. toch om de blootfoto's
Idd, zijn die blogs dan al aangemaakt aldaar?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, nu ze allebei al een alternatief hebben op web-log.nl maakt het ook weinig meer uit.
Ik hoorde haar anders ook zoeken naar Huub's naam!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat jij alles je eigen kleur wilt geven is bekent, maar om zo te overdrijven...
Ze zei gewoon: "Huub is mijn batterijen aan het halen"
Stem: "OK"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |