ok, doe nu maarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
offtopic: Als de boel nu goed werkt zou ik het nog ff laten wachten
die is druk in gesprekquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lekker muziekje... nu maar hopen dat Natasiaaaaaaaa niet mee gaat zingen...
Hij is wel wennen, ik heb m er nu 2 dagen opzitten en zit nog met enige regelmaat te vloeken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:02 schreef demins het volgende:
Even off-topic aub. Moet ik MSExplorer 7 installeren? Of liever nog niet...?
Volgens mij drinkt Satanael iedere mix, zolang er maar alcohol in zit.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:26 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kende die combi niet eens (Vodka + Champagne)
Het is ook een belediging voor champagne maar hij zal iets meer nodig hebben en dit valt niet opquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:26 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kende die combi niet eens (Vodka + Champagne)
That's itquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Het is ook een belediging voor champagne maar hij zal iets meer nodig hebben en dit valt niet op
Hij maakte er minstens 2 klaar... Allebei voor hem denk ik!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Het is ook een belediging voor champagne maar hij zal iets meer nodig hebben en dit valt niet op
Dat is Yvette (die ook soms op de paarden rijd)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:32 schreef Gigageil het volgende:
Raar wijf joh, die blonde.....irritante mensen zijn dat.....Huub staat gewoon te praten tegen haar en ze draait haar kop om en is met heel andere dingen bezig....![]()
Huub?? Die wilden ze toch ook gaan voeren zodat hij niet te hard zou lopen, of is dat morgenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:31 schreef demins het volgende:
[..]
Hij maakte er minstens 2 klaar... Allebei voor hem denk ik!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |