Ja, onze meesterstrateeg verliest nóóit het Spel uit het oog!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:23 schreef ruby het volgende:
Galbak Bart staat ook weer buiten en zegt dat Huub zoveel mogelijk champagne moet gaan drinken.
O vandáár wil Bart dat Huub vanavond dronken wordt.. hij vertrouwt het niet dat hij van Huub gaat winnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:24 schreef scanman01 het volgende:
Het duel staat dus gepland op morgenavond 8 uur.
Dan lopen ze weer te klagen dat ze niet met dat gedrag geassocieerd willen worden en dat het niveau van het programma zo zwaar naar beneden wordt gehaald door dat soort acties.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, onze meesterstrateeg verliest nóóit het Spel uit het oog!![]()
Overigens zie ik geen enkel voordeel voor Bart en consorten als Huub veel champagne drinkt. Huub heeft dan een goeie tijd, beledigt hier en daar wat mensen, en Bart en NL zitten zich weer kapot te ergeren vervolgens.![]()
Ik vind het wel een leuke en ongeremde praatjesmaker, die lekker koel blijft onder het getreiter.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:26 schreef scanman01 het volgende:
Huub wordt weer enigszins in de zeik genomen, loopt naar binnen en zegt: "Waar ligt de arsenicum hier?"
Bart zal wat meer tijd nodig hebben om op gang te komen......quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
O vandáár wil Bart dat Huub vanavond dronken wordt.. hij vertrouwt het niet dat hij van Huub gaat winnen.
Ik schakel net in. Het zou tof zijn als het personeel naar Huub/Sylvia trekt. Als ik daar zou werken zou ik dat doen, ze ook een beetje morele steun geven.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:28 schreef Gert het volgende:
Ik vind het wel een leuke en ongeremde praatjesmaker, die lekker koel blijft onder het getreiter.![]()
Bart zocht vanmiddag zelfs geruststelling bij Silvia: "Hij zal toch niet echt snel zijn?!"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
O vandáár wil Bart dat Huub vanavond dronken wordt.. hij vertrouwt het niet dat hij van Huub gaat winnen.
"Ben je daar ook professioneel mee bezig of eh... just for fun?"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:35 schreef ruby het volgende:
Boeiend gesprek tussen NL en nog iemand (doet iets met paarden ofzo).
Echt snel misschien niet, maar als klein mannetje rent hij zo'n kolos als Bart er op 60 meter makkelijk uit! Verdomme, ik ren zélf Bart er nog op 60 meter uit!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bart zocht vanmiddag zelfs geruststelling bij Silvia: "Hij zal toch niet echt snel zijn?!"![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:37 schreef ruby het volgende:
Praten Nena en Lesley nu? M'n beeld is wat donker...
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:37 schreef ruby het volgende:
Praten Nena en Lesley nu? M'n beeld is wat donker...
Is dat ook daadwerkelijk zo?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:42 schreef Gert het volgende:
Lesley tegen Nena: "Ik heb helemaal geen problemen met jou."
Je loopt achter, TL, deze discussie is al tot in den treure gevoerd terwijl jij jezelf in de skihut aan het bezatten was.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:42 schreef teamlead het volgende:
"Nena is echt slimmer dan jullie allemaal bij elkaar denken"
Lijkt me een goeie inschatting
quote:
Dus we zien jou morgen ook aan de start verschijnen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:38 schreef demins het volgende:
[..]
Echt snel misschien niet, maar als klein mannetje rent hij zo'n kolos als Bart er op 60 meter makkelijk uit! Verdomme, ik ren zélf Bart er nog op 60 meter uit!![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Je loopt achter, TL, deze discussie is al tot in den treure gevoerd terwijl jij jezelf in de skihut aan het bezatten was.
Als DGK_REDACTIE het wil?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus we zien jou morgen ook aan de start verschijnen?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:47 schreef happyme28 het volgende:
Lesley vertelt niet eerlijk dat ze heeft gezegd hoe nep ze Nena vond met haar krokodilletranen etc. Maar goed, we zeggen allemaal wel eens iets niet 'in het heets van de strijd'.
Misschien houdt ze ervan om verrot geslagen te worden door een vent..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:49 schreef ruby het volgende:
Wat zit die ene blonde vrouw schalkse blikken te werpen naar Brian.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien houdt ze ervan om verrot geslagen te worden door een vent..
Ze volgt goed haar goede voornemens op. Maar ik vraag me af wat Lesley hier nu over gaat zeggen tegen Bart.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:49 schreef elsie het volgende:
ik vind het knap van Nena dat ze er met Lesley over praat ,ze kropt het niet op maar gaat naar de persoon in kwestie toe![]()
Ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is die DGK-REDACTIE nou ècht lid van de DGK-redactie?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is die DGK-REDACTIE nou ècht lid van de DGK-redactie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |