Daar zijn DNA-tests overheen gegaan! Ja, dus...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is die DGK_REDACTIE nou ècht lid van de DGK-redactie?
Als jij het gelooft, wie ben ik dan om te twijfelen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:56 schreef demins het volgende:
[..]
Daar zijn DNA-tests overheen gegaan! Ja, dus...
Precies. Twijfel maar niet dat ik zou winnen...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als jij het gelooft, wie ben ik dan om te twijfelen.![]()
Wat Ilona betreft, hij vindt dat zielig worden op een moment.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:05 schreef ruby het volgende:
Zegt NL nou dat hij totaal niet op het niveau zit van "kwetsen"?
Was het niet om Sylvia?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:10 schreef Black_king het volgende:
[..]
Wat Ilona betreft, hij vindt dat zielig worden op een moment.
Waarschijnlijk een psychiater.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:10 schreef Black_king het volgende:
Is dat een arts bij Nathanael ?
Fysio-therapeut dacht ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:10 schreef Black_king het volgende:
Hebben jullie trouwens van de week de zus van .NL nog gezien bij Een Vandaag ? Lijkt erg op .NL en heeft ook zo'n vreselijk Amsterdams accentquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:10 schreef Black_king het volgende:
Wat een naïeve loser.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:12 schreef Black_king het volgende:
Nathanael denkt dat hij niet in beeld is .......LOL
Wat vertelde ze in haar zware Amsterdamse accent?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens van de week de zus van .NL nog gezien bij Een Vandaag ? Lijkt erg op .NL en heeft ook zo'n vreselijk Amsterdams accent![]()
Een flatliner is alleen heel wat anders.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:13 schreef ruby het volgende:
Sylvia is een flatliner, onzichtbaar en weinig te zien. Aldus NL.
Oké.quote:
yep, maar dat was allang duidelijk, gelukkig bevestigd NL hetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:09 schreef Black_king het volgende:
.NL geeft aan dat er wel degelijk offline gesprekken kunnen worden gevoerd; ook al zegt hij het niet direct
Misschien bedoelde hij dat hij op dit moment geen verhaallijn heeft?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:12 schreef Black_king het volgende:
Nathanael denkt dat hij niet in beeld is .......LOL
Gyneacologe in een ziekenhuis. Ging over depressieve zwangere vrouwen. Linkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:15 schreef demins het volgende:
[..]
Wat vertelde ze in haar zware Amsterdamse accent?
Is hij zijn script kwijt?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij dat hij op dit moment geen verhaallijn heeft?
hij wordt er uit geschrevenquote:
Ik denk dat ze doorhebben dat 'een verhaallijn' heel belangrijk is om te kunnen overleven in het programma. Zoals Sylvia dat ook te horen heeft gekregen van de redactie en vervolgens voor 'een verhaallijn' zorgde door als enige Natasia dwars te gaan zitten tijdens de 4-uur stemming.quote:
Hij noemde wat precaire zaken zoals offline praten, daarom checkte hij even. Compliment voor de regie dus; ze namen hem kennelijk onopvallend op.....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij dat hij op dit moment geen verhaallijn heeft?
Op een behoorlijk spectaculaire manier hoop ik.quote:
Dan moet je echt nodig het Natasia-filter installeren. Even downloaden op internet en hoppa... werkt perfectquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:20 schreef ruby het volgende:
Ja je hoort Natasia's lach echt overal. Tot vervelens aan toe.
Link graagquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet je echt nodig het Natasia-filter installeren. Even downloaden op internet en hoppa... werkt perfect
Ik heb zojuist een "Natasia-bully" gemaild gekregen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet je echt nodig het Natasia-filter installeren. Even downloaden op internet en hoppa... werkt perfect
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:20 schreef ruby het volgende:
Dat is te zien aan je plofkop dat je te veel drinkt de laatste tijd, Bart.
Echt ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je wel! Maar dat A'dams accent vind ik wel meevallen...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gyneacologe in een ziekenhuis. Ging over depressieve zwangere vrouwen. Link
Ja, lekkere jazz waar je door heen kunt praten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:24 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen we nu zo'n radio 1 lift-orkestje?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, lekkere jazz waar je door heen kunt praten.
Swing it out!![]()
Zat het net nog ff terug te kijken en toen vond ik het ook wel meevallenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:26 schreef demins het volgende:
[..]
Dank je wel! Maar dat A'dams accent vind ik wel meevallen...
Daar hoeft ie in dit geval niet trots op te zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael zegt tegen iemand, dat hij lekker zichzelf kan zijn in de villa.
Okee, dank voor de info: dan is het dus ECHT een creep.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael zegt tegen iemand, dat hij lekker zichzelf kan zijn in de villa.
Deze is wel goed: http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:40 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Okee, dank voor de info: dan is het dus ECHT een creep.![]()
Ben gestopt met de streams omdat de TIEN site bij mij steeds vastloopt.
Je kan ze ook kijken via andere sites hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:40 schreef Bagheera het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:40 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Dank!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:40 schreef ruby het volgende:
Deze is wel goed: http://www.hanff.nl/goudenkooi.php
Idd, hij zegt toffe dingen over zijn vriendschap met Sylvia, over het wederzijds in een deuk liggen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:42 schreef BONG4002 het volgende:
Mooi gesprek nu tussen Huub en die rij-instructeur
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:49 schreef demins het volgende:
Ze mogen niet eens een boek schrijven over hun belefenissen in de villa!![]()
a. Ik ben geloof ik een beetje ziek vandaag...quote:
Ziekte is de meest logische verklaring.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:57 schreef demins het volgende:
[..]
a. Ik ben geloof ik een beetje ziek vandaag...![]()
b. Dat schijnt in hun contract te staan...
Ergens klopt het welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:02 schreef teamlead het volgende:
"als je hier iets wilt gaan doen, moet je het pontificaal voor de camera doen, dan wordt het tenminste niet uitgezonden"
offtopic: Als de boel nu goed werkt zou ik het nog ff laten wachtenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:02 schreef demins het volgende:
Even off-topic aub. Moet ik MSExplorer 7 installeren? Of liever nog niet...?
ok, doe nu maarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
offtopic: Als de boel nu goed werkt zou ik het nog ff laten wachten
die is druk in gesprekquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lekker muziekje... nu maar hopen dat Natasiaaaaaaaa niet mee gaat zingen...
Hij is wel wennen, ik heb m er nu 2 dagen opzitten en zit nog met enige regelmaat te vloeken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:02 schreef demins het volgende:
Even off-topic aub. Moet ik MSExplorer 7 installeren? Of liever nog niet...?
Volgens mij drinkt Satanael iedere mix, zolang er maar alcohol in zit.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:26 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kende die combi niet eens (Vodka + Champagne)
Het is ook een belediging voor champagne maar hij zal iets meer nodig hebben en dit valt niet opquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:26 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kende die combi niet eens (Vodka + Champagne)
That's itquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Het is ook een belediging voor champagne maar hij zal iets meer nodig hebben en dit valt niet op
Hij maakte er minstens 2 klaar... Allebei voor hem denk ik!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Het is ook een belediging voor champagne maar hij zal iets meer nodig hebben en dit valt niet op
Dat is Yvette (die ook soms op de paarden rijd)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:32 schreef Gigageil het volgende:
Raar wijf joh, die blonde.....irritante mensen zijn dat.....Huub staat gewoon te praten tegen haar en ze draait haar kop om en is met heel andere dingen bezig....![]()
Huub?? Die wilden ze toch ook gaan voeren zodat hij niet te hard zou lopen, of is dat morgenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:31 schreef demins het volgende:
[..]
Hij maakte er minstens 2 klaar... Allebei voor hem denk ik!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |