Ah, okejquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:14 schreef Curious-PB het volgende:
no limt, betekent dat er geen limieten zitten op het inzetten
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah, okej
volgens mij zijn we hier maar met zn 2-en, de rest is zeker X-factor aan het kijken
Idd, dat is wel het grappige eraan, als je zo live de streams volgtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:18 schreef happyme28 het volgende:
Zo leer je ook nog eens wat. Ik kan nu ineens pokeren
Ik ook niet, maar eens iets anders dan pesten en 31-en is ook wel eens leukquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, dat is wel het grappige eraan, als je zo live de streams volgt(al ben ik zelf niet echt goed in kaartspelletjes)
inderdaad, kaarten wordt pas leuk als het om geld gaat (in hun geval cp), en in RL met wat vrienden dus niet via internetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:24 schreef n1ek het volgende:
pokeren en dan Nederlandse termen gebruiken?
Opzich wel grappig om te zien. Ik speel al een paar jaartjes poker maar als er niets op het spel staat is het gewoon gaap. Iedereen speelt dan anders dan als er wel iets op het spel staat. Constant all-ins enzo.
Zou leuk zijn als ze straks idd om CP's moeten pokeren (en dus ook veel kunnen verliezen)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:30 schreef Fikkert het volgende:
[..]
inderdaad, kaarten wordt pas leuk als het om geld gaat (in hun geval cp), en in RL met wat vrienden dus niet via internet
nog 2 potjes en dan voor eggie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |