Waltz #2quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:39 schreef pfaf het volgende:
Welk nummer vanXO
is gedraaid?
Ik ben nog even een film aan het kijken.
Wilco duurt niet zo heel lang meer, maar je hoort gewoon de hele uitzending te luisterenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:43 schreef pfaf het volgende:
Roepen jullie even als WIlco komt, dan schakel ik sowieso in. Of ben ik la te laat.
Jij bent niet hier, dus post eens ff onder je eigen accountquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:47 schreef FOKradio het volgende:
Hoi
Wat niet is, kan altijd nog komen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij bent niet hier, dus post eens ff onder je eigen account
Zo beter?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:47 schreef FOKradio het volgende:
Mutz, zeg eens tegen Martijn dat hij moet titelen, want dat 'Studio1' staat zo stom in mijn media player
Iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:48 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Wat niet is, kan altijd nog komen!
Tot 22:00 uur vanavondquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:52 schreef postmortum het volgende:
hoe lang gaat die uitzending wel niet duren![]()
En wanneer is de radio bendeleider top 100![]()
Mij ook niet. Het schijnt dan ook dat je ervan moet houdenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:53 schreef pfaf het volgende:
Pink Floyd weet me maar niet te bekoren.
Of gewoon de top 100...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:55 schreef FOKradio het volgende:
Misschien is het aardig een link naar de Top 100 in de OP te zetten?
Niet per definitie, ligt aan de aangedragen suggesties ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:58 schreef postmortum het volgende:
gaan jullie de bekensdte tracks van de albums draaien ?
Niet persé, geloof ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:58 schreef postmortum het volgende:
gaan jullie de bekensdte tracks van de albums draaien ?
Dat kan ik nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:55 schreef FOKradio het volgende:
Misschien is het aardig een link naar de Top 100 in de OP te zetten?
Done.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat kan ik nietDus daar moeten we pfaf ff lief voor aankijken...
Check!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:05 schreef pfaf het volgende:
En nu hopen op Organ Donor / Stem van Endtroducing...
organ donor dusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:05 schreef pfaf het volgende:
En nu hopen op Organ Donor / Stem van Endtroducing...
Doen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:13 schreef Q. het volgende:
Ik zou bijna gaan luisteren.
Even kwooten ditquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:16 schreef Q. het volgende:
Sterker nog, ik luister.
Look! Flying pigs!.
Dat zou wel akelig veel op een sociaal leven gaan lijken hèquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:19 schreef Q. het volgende:
Ja, dan moet ik met mensen praten enzo. En helemaal daar naar toe fietsen, ik ben wel gek.
Dat zou vreselijk eng zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:19 schreef Q. het volgende:
Ja, dan moet ik met mensen praten enzo. En helemaal daar naar toe fietsen, ik ben wel gek.
In tegendeel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:20 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Dat zou wel akelig veel op een sociaal leven gaan lijken hè
En de nummer 63 moet nog komen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:25 schreef postmortum het volgende:
wat zullen mijn buren blij zijn met deze lijst![]()
bij edere nummer gaat hier de steoe een tikje harder![]()
Dan vraag ik me af hoe hard jouw stereo staat als we bij nummer 1 zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:25 schreef postmortum het volgende:
wat zullen mijn buren blij zijn met deze lijst![]()
bij edere nummer gaat hier de steoe een tikje harder![]()
Glacier en ondergetekendequote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Wie, naast Martijn hoor ik allemaal?
Okquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:44 schreef MutZ het volgende:
Glacier en ondergetekende
En straks ook nog Nolius
ook nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:47 schreef Q. het volgende:
En dan zeggen dat Elbow gaan radiomuziek is
Zo'n conceptalbum is dat zeker wel?
Kom hierheen en geef je mening danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:47 schreef Q. het volgende:
En dan zeggen dat Elbow gaan radiomuziek is
Zo'n conceptalbum is dat zeker wel?
Het bèèèh bèèèh geeft niks weg?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:52 schreef Norrage het volgende:
Animals!
Neem aan dat het Sheep is? Kan ze op dat album altijd wat lastig onderscheiden.
Kloptquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:52 schreef Norrage het volgende:
Animals!
Neem aan dat het Sheep is? Kan ze op dat album altijd wat lastig onderscheiden.
Mjah ik maakte me post toen ik 10 seconden luisterdequote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:54 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Het bèèèh bèèèh geeft niks weg?![]()
Let je nog wel even op bij nr. 74 & 52? Voor de top 100quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah ik maakte me post toen ik 10 seconden luisterde
Toch vind ik Dogs te beste van dat album
Wel waanzinnig dat ze in deze top 100 wisten te komenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:57 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Let je nog wel even op bij nr. 74 & 52? Voor de top 100![]()
Watjequote:
En schandalig dat het de enige 2 jazz-platen zijn (voor zover ik zie), als ik al die britpop-platen zie....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel waanzinnig dat ze in deze top 100 wisten te komen
Ik was dat vergeten in het 'draaiboek' te zettenquote:
twee keer jazz tussen al die indie en britpopquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:01 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
En schandalig dat het de enige 2 jazz-platen zijn (voor zover ik zie), als ik al die britpop-platen zie....![]()
094 (---) Pink Floyd - Meddle - 365quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
twee keer jazz tussen al die indie en britpop![]()
Gelukkig zitten er af en toe nog albums als deze van Jimi tussen (hoewel ik ook niet bepaald een Jimi fan ben)
Welke nummers werden er gedraaid van volgende albums trouwens(ik schakel net pas in)?:
094 (---) Pink Floyd - Meddle - 365
088 (---) Beach Boys - Pet Sounds - 387
Nee, die doet het nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:14 schreef FOKradio het volgende:
Geen webcam, trouwens?
Hier is het vlekkenloosquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:20 schreef Man_Made_God het volgende:
Wel een hoop irritante skips zeg.....
Nee, dat maakt niet uit. Het lijken echt krassen op cd's.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:22 schreef Glacier het volgende:
Werkt het restarten van je stream niet?
*meldtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:23 schreef -skippybal- het volgende:
Wie is dat die van dat papiertje af aan het stotteren is?
Hmm.. ik heb nergens last van hoor!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:20 schreef Man_Made_God het volgende:
Wel een hoop irritante skips zeg.....
Een lagere bitrate?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:24 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Nee, dat maakt niet uit. Het lijken echt krassen op cd's.
Jij moet toch ook eten?quote:
awwwwquote:
Zou je die lelijke lege ruimte in de OP weg kunnen halen?quote:
Als het van SC mag.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:35 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Zou je die lelijke lege ruimte in de OP weg kunnen halen?
Waarom die er staat snap ik sowieso al niet...
Ow, SC heeft gewoon een veel te snelle en slechte poging gedaan mijn normale OP te kopiërenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als het van SC mag.
Er stond een plaatje... leeg.gif O_o
Een suggestie van jouquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:34 schreef Norrage het volgende:
Nou ben benieuwd wat jullie straks doen met Coltrane
martijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:43 schreef pfaf het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWW!!
Wie durfde daar hardop te zeggen John Coltrane niet te kennen?
Glacier welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:44 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij weten ze niet bijzonder veel van Jazz
DUHquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:44 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij weten ze niet bijzonder veel van Jazz
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:47 schreef FOKradio het volgende:
Mutz, zeg eens tegen Martijn dat hij moet titelen
AAC+ klinkt prima in lagere bitrate. Als je een recente winamp hebt, paktie dat gewoonquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:47 schreef Q. het volgende:
Ik ga ook eens een lagere bitrate pakken, ik denk dat mijn Casema-verbinding dit niet goed trekt.
Ik heb een Mac.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:49 schreef FOKradio het volgende:
[..]
AAC+ klinkt prima in lagere bitrate. Als je een recente winamp hebt, paktie dat gewoon
been there, done thatquote:
led zeppelin 1x, queen idd niet...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:50 schreef Norrage het volgende:
En dan ook nog eens Joni Mitchell erachter aan! Ook al een beetje jazzy
Verrassend dat dit er allemaal nog in terecht gekomen is..Als je je bedenkt dat Led Zeppelin, Queen etc het niet of nauwelijks is gelukt...
Mja, ik had LZ er ook niet in dit jaar, puur omdat ik geen favoriete plaat kan aanwijzen eigenlijk. Ze hebben allemaal hun sterke en zwakke nummers. Maar geen een springt er voor mij echt uit.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:50 schreef Norrage het volgende:
En dan ook nog eens Joni Mitchell erachter aan! Ook al een beetje jazzy
Verrassend dat dit er allemaal nog in terecht gekomen is..Als je je bedenkt dat Led Zeppelin, Queen etc het niet of nauwelijks is gelukt...
Is bekendquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:57 schreef pfaf het volgende:
Is er eigenlijk al bekend welk Godspeed-nummer er gedraaid gaat worden, en of jullie 'm durven af te maken?
Is wel zo bij LZ inderdaadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mja, ik had LZ er ook niet in dit jaar, puur omdat ik geen favoriete plaat kan aanwijzen eigenlijk. Ze hebben allemaal hun sterke en zwakke nummers. Maar geen een springt er voor mij echt uit.
Ik kreeg die AAC+-stream niet in iTunes.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:51 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan werkt AAC+ ook...
Dus hup switchen jij
Nu kan het nogquote:
Static hoop ikquote:
Heb geduldquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Static hoop ikStorm word ik spastisch van
VLC player kan hem wel aan. Je alleen dan niet de ID3 tag erin zitten helaas.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kreeg die AAC+-stream niet in iTunes..
Alsof er hier trouw getitelt wordtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:04 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
VLC player kan hem wel aan. Je alleen dan niet de ID3 tag erin zitten helaas.
Ga gewoon eens werken jijquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:07 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik er dadelijk ben![]()
Erg lekker album iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:12 schreef pfaf het volgende:
Love is okay!
(pun intended voor de échte muziekliefhebbers)
hutututut Wacht maar werken zul je hierquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:07 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik er dadelijk ben![]()
Daar waren we idd al achterquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:51 schreef -skippybal- het volgende:
gewoon Lift Your Skinny Fists Like Antennas To Heaven noemen
Dan val je iig lekker in slaapquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:58 schreef JelleS het volgende:
Als ik vannacht thuis kom ga ik die plaat maar weer eens aanzetten in bed.
Gigantische heiligschennis zelfsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
Maja, dit natuurlijk al gigantische heiligschennis als er maar één seconde uit is...
Heb jij de complete uitzending al ononderbroken gehoord, want anders is dat natuurlijk de grootste vorm van heiligschennis!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
Maja, dit natuurlijk al gigantische heiligschennis als er maar één seconde uit is...
Ik welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:29 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Heb jij de complete uitzending al ononderbroken gehoord, want anders is dat natuurlijk de grootste vorm van heiligschennis!
Oh? Je luistert?quote:
Miles in deze top 100quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:45 schreef JelleS het volgende:
Bah. Ik schakel bij Miles Davis wel weer in.
Neuh U2 en voor de duizendste keer Pure Morning hoeft van mij niet zoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:29 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Heb jij de complete uitzending al ononderbroken gehoord, want anders is dat natuurlijk de grootste vorm van heiligschennis!
Heiden!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neuh U2 en voor de duizendste keer Pure Morning hoeft van mij niet zo
Het hele album is geweldig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:01 schreef Norrage het volgende:
Oooh...Ik ken de Smashing Pumpkins niet maar dit is verrassend genoeg wel leuk! (meestal heb ik het niet zo op die bands....)
quote:
Niet het nummer van dit album wat ik zou kiezen trouwens.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:09 schreef Q. het volgende:
Hierna dEUS. Ook tof.
hey daar ben ik ook wel eens geweest. Zaten er allemaal van die vieze hippies daar te blowen terwijl ze tegen andere stenen aan het hangen warenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:25 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
golfer bij het graf van Jim, afgelopen zomer![]()
Golfer lijkt wel de toeristguyquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:25 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
golfer bij het graf van Jim, afgelopen zomer![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:31 schreef Q. het volgende:
Ah, Coldplay, een mooi moment om even te gaan poepen.
Als Spinvis komt schakel ik even over naar 3FMquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:31 schreef Q. het volgende:
Ah, Coldplay, een mooi moment om even te gaan poepen.
Indie/alternative niet?quote:
Het album in deze lijst is hun tweede album, niet hun eerstequote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Indie/alternative niet?
Ik ben het wel eens dat alles van coldplay hetzelfde is, maar daarom is hun eerste album ook gewoon goed en terecht in deze top 100. (en die andere albums crap)
Ach..Het is toch allemaal hetzelfde, niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:46 schreef icebliss het volgende:
[..]
Het album in deze lijst is hun tweede album, niet hun eerste![]()
Wel aardig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:47 schreef Norrage het volgende:
Dit is Nick Drake met Fruit Tree? Kende die vriend niet..Dacht dat het ook weer zo'n vervelende () indie artiest was maar dit klinkt wel aardig
Ik heb net al mijn messen op marktplaats gezetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:51 schreef SunChaser het volgende:
En nu zet m ff uit, na 4 depri nummers wil ik bijna mn polsen doorsnijden
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:51 schreef SunChaser het volgende:
En nu zet m ff uit, na 4 depri nummers wil ik bijna mn polsen doorsnijden
quote:031 (058) Deus - Worst Case Scenario - 647
032 (025) Portishead - Dummy - 636
033 (057) Muse - Origin Of Symmetry - 623
034 (081) David Bowie - The Rise And Fall Of Ziggy Stardust And The Spiders From Mars - 622
035 (019) Deus - The Ideal Crash - 619
Zullen we het gaan uitproberen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:11 schreef Q. het volgende:
Het is ook te ver. En wel een kwartier, geen 5 minuten..
Nolius doet er zelfs bijna een half uur over.quote:
Hij zei 5 minquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Nolius doet er zelfs bijna een half uur over.Hij weet echt wel dat het kei-ver is.
Dan moet je zeker omrijden?quote:
Ben ik nu in en in slecht?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:40 schreef JelleS het volgende:
Hoe durf je door de outro te gaan praten![]()
Wat denk je zelf?quote:
Ja, nog slechter dan euh *ins name*quote:
Durf je niet te posten?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja, nog slechter dan euh *ins name*
Is het een Duitser?quote:
Daar doen Radioheadluisteraars niet aanquote:
Ik ken er dan ook vrij weinig, dus ik weet niet zoveel van die diersoort af.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Daar doen Radioheadluisteraars niet aan![]()
wQ.z 14.gifquote:
Net op tijd voor Tool!quote:
tis toch maar 5 minuten fietsen voor jouquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef Q. het volgende:
Ik weet waar je Martijn's huis studio woont.
Hoiquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:16 schreef pfaf het volgende:
WOOOI! Schakel ik weer net op een geniaal moment in.
Hoi.
static, niet helemaal afgedraaid...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:17 schreef pfaf het volgende:
Hoe was Godspeed? Helemaal afgedraaid? Static of Storm?
Doe datquote:
Wat werd er dan gedraaid?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:22 schreef pfaf het volgende:
Gelukkig geen wonderwall, dat had ik de ramen bij jullie ingegooid.
op skype?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:30 schreef pfaf het volgende:
Weer Pink Floyd.![]()
Ik kijk met spanning uit naar In a bar..., als nine threads gedraaid wordt ga ik gillen.
In ieder geval beter, maar het had nog beter gekund.quote:
..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
In ieder geval beter, maar het had nog beter gekund.
Morning Glory, Some Might Say, Cast No Shadow ....quote:
Jammerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:33 schreef pfaf het volgende:
[..]!
Kan ik niet, anders had ik het er voor over gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |