Daar waren we idd al achterquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:51 schreef -skippybal- het volgende:
gewoon Lift Your Skinny Fists Like Antennas To Heaven noemen
Dan val je iig lekker in slaapquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:58 schreef JelleS het volgende:
Als ik vannacht thuis kom ga ik die plaat maar weer eens aanzetten in bed.
Gigantische heiligschennis zelfsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
Maja, dit natuurlijk al gigantische heiligschennis als er maar één seconde uit is...
Heb jij de complete uitzending al ononderbroken gehoord, want anders is dat natuurlijk de grootste vorm van heiligschennis!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
Maja, dit natuurlijk al gigantische heiligschennis als er maar één seconde uit is...
Ik welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:29 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Heb jij de complete uitzending al ononderbroken gehoord, want anders is dat natuurlijk de grootste vorm van heiligschennis!
Oh? Je luistert?quote:
Miles in deze top 100quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:45 schreef JelleS het volgende:
Bah. Ik schakel bij Miles Davis wel weer in.
Neuh U2 en voor de duizendste keer Pure Morning hoeft van mij niet zoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:29 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Heb jij de complete uitzending al ononderbroken gehoord, want anders is dat natuurlijk de grootste vorm van heiligschennis!
Heiden!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neuh U2 en voor de duizendste keer Pure Morning hoeft van mij niet zo
Het hele album is geweldig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:01 schreef Norrage het volgende:
Oooh...Ik ken de Smashing Pumpkins niet maar dit is verrassend genoeg wel leuk! (meestal heb ik het niet zo op die bands....)
quote:
Niet het nummer van dit album wat ik zou kiezen trouwens.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:09 schreef Q. het volgende:
Hierna dEUS. Ook tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |