Oké.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:30 schreef Renesite het volgende:
Beatrix vind ik in het echie maar bol en enorm dom overkomen... En dat accent![]()
Ik werk ploegen en dat is best wel prettig hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De Arbeidsvitaminen hebben heel wat voorbereiding nodig hoor, echt een luizenbaantje zou ik het niet noemen. Ook werken die mensen op de meest vreemde tijden, dus of dat nu zo prettig is...
Jawel hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zijn je vrienden niet meer online?
Jammerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een MSN-adres is er op dit moment niet. Enkel mail (gerard[et]3fm.nl), sms (3333) of chat (giel.lichtsnel.nl).
Dag D&Dquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
We wilden slapen, maar hier blijven we dan toch wakker voor... Heerlijk, die Freaknacht.
Gezellig!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
We wilden slapen, maar hier blijven we dan toch wakker voor... Heerlijk, die Freaknacht.
Lijkt me eigenlijk wel lachen als ie 538 belt en daar wat luisteraars overhaald om naar 3fm te luisterenquote:
Wie zijn we ? Jij en michiel ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ah, nu welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie nog geen FOK!-scherm daar in de studio.
Ja weet ik veelquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ben je gek!
Vriendin en ik.
Nu wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik wel, net nog eventjes.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hahaha, volgens mij zit Domien niet te wachten op een relatie met de disneyfreak Veenstra. Heel de dag door disneyfilms kijken. Die vriendin van Michiel heeft of veel uithoudingsvermogen of ze is ook disneyfreak.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ben je gek!
Vriendin en ik.
Michiel ligt te snurken in Hilversum, terwijl Domien daar nu alweer TIG kilometer vandaan zit.quote:
Dat weet ik allemaal toch nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel ligt te snurken in Hilversum, terwijl Domien daar nu alweer TIG kilometer vandaan zit.
* Toad meldtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, wie zit er nu nog in die tsjetbox? HIER op FOK! is het te doen!
quote:Iedere ma t/m vr van 06:00 tot 09:00 en vr van 01:00 tot 04:00 op 3FM!
Chat mee voor Darfur! Van 18 t/m 24 december zitten drie 3FM dj's opnieuw in het Glazen Huis op het/de Neude in het centrum van Utreg. Jij kunt vanaf maandag 4 december 12:00 kiezen welke drie dat gaan doen!
Giel Beelen, Gerard Ekdom, Claudia de Breij, Paul Rabbering, Coen
Swijnenberg, Sander Lantinga en Michiel Veenstra stellen zich beschikbaar om zes dagen lang zonder eten of drinken (muv de vieze edoch nodige gezondheids-drankjes) het huis in te gaan en non-stop radio te maken.
Tot vrijdag 8 december 16:00 kun je kiezen welke drie dj's dat worden. Om 17:30 wordt de uitslag bekend gemaakt.
http://giel.lichtsnel.nl is toch net wat makkelijker hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
http://ekdom.lichtsnel.nl
Beetje saaiquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:44 schreef broer het volgende:
Het komt allemaal nog niet echt op gang met die gesprekken, hè?
Wil ik via irc naar lichtsnel gaan, hangt heel mijn ircquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://giel.lichtsnel.nl is toch net wat makkelijker hoor.
of via een IRC-programma op irc://irc.lichtsnel.nl/gielbeelen
JIJ!?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:45 schreef Toad het volgende:
Welke fokker belt ff?
Het is al zo'n mannencircus daar. Ik wilde net voorstellen dat onze eigen konigin van dit topic naar meneer Ekdom belt.quote:
Wat wil je weten van Gerard?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:45 schreef Toad het volgende:
Welke fokker belt ff?
dat kloptquote:
quote:
slecht voorstelquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:48 schreef Toad het volgende:
[..]
Het is al zo'n mannencircus daar. Ik wilde net voorstellen dat onze eigen konigin van dit topic naar meneer Ekdom belt.
Trustenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:49 schreef borisz het volgende:
Ik benik ga slapies doen
ff in bed verder luisteren![]()
Ja doe ff gezelligquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:49 schreef DaMook het volgende:
Yeah ik zit in #gielbeelen
En wat is het kanaal van gerard ?![]()
Ja, sorry, maar dat is me toch net te oninteressant.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:50 schreef Toad het volgende:schoenmaat eerste zoen, met welk meisje? waarom hij nog niet Valentine heeft gedraaid van The Delays.
Ik blijf hier ook wel hoorquote:
Vraag wat z'n favoriete LUCHT!je is joh.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar dat is me toch net te oninteressant.
Euhhhh... Maikuuulquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:53 schreef Cee het volgende:
Wie moet ik ombrengen voor deze vernacheling van Queen?![]()
Kutquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:54 schreef SunChaser het volgende:
Ikn ben er ook weer
"Wordt dit uitgezonden?"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:55 schreef DaMook het volgende:
Wat moet ik trouwens zeggen als ik er wel doorheen kom met bellen ?![]()
Oke sorry. Betere vragen dan...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar dat is me toch net te oninteressant.
Daar bewn ik na 12 pilsjes best goed in hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:57 schreef Cee het volgende:
Ik geef je trouwens weinig kans om 'on the air' te komen als je niet als een debiel aan de telefoon hangt.
Leuke vragen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:57 schreef Toad het volgende:
Oke sorry. Betere vragen dan...Wat was je naam als je van het andere geslacht was? Houd je je agenda bij? Hoeveel mensen in je MSN lijst zijn geblokt?
Dan trek ik mijn trustenmelding terugquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:03 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ga nog niet slapen hoor, ik zie boris weltrusten maar was vergeten te quoten.![]()
Altijd gaaf met hemquote:
Welkom terug.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:03 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ga nog niet slapen hoor, ik zie boris weltrusten maar was vergeten te quoten.![]()
ook leuk tijdens het douchen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eine Deutsche Schallplate. Voor 40,45 euro
.
Viel het heel erg op??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Jij wist dat SC kwam en meteen weg?
gelukkig maarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Alleen mij zo te zien dus nee..
truschtenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:10 schreef Cee het volgende:
Ik heb 't gehad met die mafkezen aan de telefoon. Truste menschen kinders!
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:10 schreef Cee het volgende:
Ik heb 't gehad met die mafkezen aan de telefoon. Truste menschen kinders!
Trommel jij Maikuul even op?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:14 schreef broer het volgende:
Ik hoop toch echt dat er een leuke Fok!ker gaat bellen, want tot op heden is het allemaal een beetje flauw, hoor.
quote:
Trustequote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, tijd om in m'n bed verder te luisteren. Trusten, allen.
Weltrustenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, je regisseur zwaait?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
groeten aan je bedquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
Trustequote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:27 schreef Kaspertjens het volgende:
Ik ga naar bedje toe
Ik hou het ook zo voor gezien, sweet dreams!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:35 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ga ook lekker slapen.. veel plezier nog allemaal en slaap lekker voor straks!![]()
slaap zequote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:46 schreef ioko het volgende:
Mzzl iedereen, veel plezier nog!
het gerucht gaat dat hij soms wel eens slaapt!quote:
Wat een watjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
het gerucht gaat dat hij soms wel eens slaapt!
oja, die heb ik ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:29 schreef Cee het volgende:
* Cee is ook weer opgestaan en gaat verder met de dagelijkse zaterdagochtendbeslommeringen
goeievandaagquote:Goeiemorgen allemaal!
Bedankt voor de mededelingquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:19 schreef SunChaser het volgende:
Op zaterdag ochtend luister ik naar Sjors Frölich tot 12 uur
Bedankt voor de mededeling en een gelukkig nieuwjaar nog.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:33 schreef D.Rose het volgende:
Ik moet niet vergeten naar de kaasboer te gaan
Beejjjjjjjjquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling en een gelukkig nieuwjaar nog.![]()
![]()
Mag dat eigenlijk nog?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ojee, ben jij ook nog altijd op Fok!![]()
![]()
net zoals ze van air alleen maar all i need draaienquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:04 schreef D.Rose het volgende:
Pearl Jam
ze draaien alleen maar iam stil alive
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:06 schreef Jerommeke.nl het volgende:
En van de Fratellis alleen maar Tutududu.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:06 schreef Jerommeke.nl het volgende:
En van de Fratellis alleen maar Tutududu.
als je mijn edit weer aanvult moet je het wel goed schrijven hequote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:06 schreef borisz het volgende:
[..]
net zoals ze van air alleen maar all i need draaien
Daar heb ik gister ook al naar lopen zoeken..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:01 schreef Cee het volgende:
Ik wil die Swedish Chef wallpaper die hij heeft!![]()
Hey Trix!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:09 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Daar heb ik gister ook al naar lopen zoeken..![]()
goeie middag allemaal!![]()
Heel duidelijk ...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:10 schreef Jerommeke.nl het volgende:
En van Morningwood alleen Nth degree.
En van dat andere leuke bandje met dat herfstnummertje alleen dat herfstnummertje. Damn, ik kom niet op die naam!
Heeft Bart al een accountant??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:16 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik gok Bart Arends.
The look of love? die is zeker okay!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker nummer!
Maandag toch weer vanaf 19:00?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:28 schreef B.A.Trix het volgende:
Wanneer mag Michiel weer eigenlijk??
Ja zijn echte egyptische aardbeien.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:29 schreef ioko het volgende:
[..]
Aardbeien?!(toch wel uit Egypte ofzo he?
)
Zoals iemand tijdens Serious Request destijds zei "Ik wil graag Tina Turner met 'Rollin' aanvragen".quote:
Godsamme, wat ben ik goed! Dan wil ik er wel eentje, mag ik?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:32 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ja zijn echte egyptische aardbeien.![]()
Ja eentje he!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:38 schreef ioko het volgende:
[..]
Godsamme, wat ben ik goed! Dan wil ik er wel eentje, mag ik?![]()
Dat mag hoor..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:41 schreef ioko het volgende:
[..]
Zal ik dan maar die grote lekkere pakken?![]()
Yep, lekkere melodielijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:46 schreef -Hans- het volgende:
Aha! De wonderchild, lekker liedje hoor.
Neequote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:49 schreef B.A.Trix het volgende:
Gebeurd niet veel bijzonders nu he...
Ach kunnen we ondertussen mooi de was enzo doen.quote:
Verdorie, dat had ik net uit mijn geheugen gebannen, en bedankt!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:52 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ach kunnen we ondertussen mooi de was enzo doen.![]()
Iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:56 schreef ioko het volgende:
Remix van Queen it is! Klinkt best lekker eigenlijk
Da's dankzij Queen, niet danzij de remixerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:56 schreef ioko het volgende:
Remix van Queen it is! Klinkt best lekker eigenlijk
Hehe, dat klopt! Maar toch, er is goed naar het nummer geluisterd, ik heb veel slechtere mixen gehoord.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's dankzij Queen, niet danzij de remixer
Je hebt er beroerde mixen bij zitten ja..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:03 schreef ioko het volgende:
[..]
Hehe, dat klopt! Maar toch, er is goed naar het nummer geluisterd, ik heb veel slechtere mixen gehoord.
Het had idd behoorlijk verneukt kunnen worden, en dat viel meequote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:03 schreef ioko het volgende:
[..]
Hehe, dat klopt! Maar toch, er is goed naar het nummer geluisterd, ik heb veel slechtere mixen gehoord.
neehee alweer..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:09 schreef Ekdom het volgende:
Hee! Jullie zijn er ook nog steed!!
Ja man! Nou ja, er wordt incidenteel ook nog geslapenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:09 schreef Ekdom het volgende:
Hee! Jullie zijn er ook nog steed!!
Bij grote uitzondering inderdaad.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:12 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja man! Nou ja, er wordt incidenteel ook nog geslapen![]()
We werken in ploegendienst.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:12 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja man! Nou ja, er wordt incidenteel ook nog geslapen![]()
Dat kunnen wij best !quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:17 schreef B.A.Trix het volgende:
Roel is zo stil.. moeten we nu zo zelf een topic openen??![]()
Makkelijk... maarja zijn we niet gewend om zelf te doen he, is weer een hele omschakeling.quote:
Eigenlijk is het ook wel erg spannend! Zet jij hem klaar dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:19 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Makkelijk... maarja zijn we niet gewend om zelf te doen he, is weer een hele omschakeling.![]()
Ik heb m klaar gezet..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:20 schreef ioko het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook wel erg spannend! Zet jij hem klaar dan?![]()
Doe maar iets met weekend erinquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:26 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb m klaar gezet..Nu alleen nog beetje leuke TT bedenken..
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:29 schreef ioko het volgende:
[..]
Doe maar iets met weekend erin, 3FM sleept je het weekend door ofzo
![]()
Of 'Waar Gerard zal kijken wat 'ie voor je kan doen'quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:29 schreef ioko het volgende:
[..]
Doe maar iets met weekend erin, 3FM sleept je het weekend door ofzo
![]()
Hey, dat jij nou brak bent...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:33 schreef B.A.Trix het volgende:
[3FM #9] 3FM sleept brakke mensen het weekend door!!![]()
Of..[3FM #9] 3FM in het weekend, dat pik je dan mooi weer ff mee!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:33 schreef B.A.Trix het volgende:
[3FM #9] 3FM sleept brakke mensen het weekend door!!![]()
Ik ben helemaal niet brak.. ik typ altijd zo beroerd..quote:
Je mag dat met andere dingen compenseren hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:35 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet brak.. ik typ altijd zo beroerd..![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:36 schreef ioko het volgende:
[..]
Je mag dat met andere dingen compenseren hoor![]()
Ik dacht helemaal niets..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:39 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik bedoelde inhoud muts, wat dacht jij dan?![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:42 schreef Cee het volgende:
Das Parfum. Die lucht!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |