Wat wil je weten van Gerard?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:45 schreef Toad het volgende:
Welke fokker belt ff?
dat kloptquote:
quote:
slecht voorstelquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:48 schreef Toad het volgende:
[..]
Het is al zo'n mannencircus daar. Ik wilde net voorstellen dat onze eigen konigin van dit topic naar meneer Ekdom belt.
Trustenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:49 schreef borisz het volgende:
Ik benik ga slapies doen
ff in bed verder luisteren![]()
Ja doe ff gezelligquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:49 schreef DaMook het volgende:
Yeah ik zit in #gielbeelen
En wat is het kanaal van gerard ?![]()
Ja, sorry, maar dat is me toch net te oninteressant.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:50 schreef Toad het volgende:schoenmaat eerste zoen, met welk meisje? waarom hij nog niet Valentine heeft gedraaid van The Delays.
Ik blijf hier ook wel hoorquote:
Vraag wat z'n favoriete LUCHT!je is joh.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar dat is me toch net te oninteressant.
Euhhhh... Maikuuulquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:53 schreef Cee het volgende:
Wie moet ik ombrengen voor deze vernacheling van Queen?![]()
Kutquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:54 schreef SunChaser het volgende:
Ikn ben er ook weer
"Wordt dit uitgezonden?"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:55 schreef DaMook het volgende:
Wat moet ik trouwens zeggen als ik er wel doorheen kom met bellen ?![]()
Oke sorry. Betere vragen dan...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar dat is me toch net te oninteressant.
Daar bewn ik na 12 pilsjes best goed in hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:57 schreef Cee het volgende:
Ik geef je trouwens weinig kans om 'on the air' te komen als je niet als een debiel aan de telefoon hangt.
Leuke vragen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:57 schreef Toad het volgende:
Oke sorry. Betere vragen dan...Wat was je naam als je van het andere geslacht was? Houd je je agenda bij? Hoeveel mensen in je MSN lijst zijn geblokt?
Dan trek ik mijn trustenmelding terugquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:03 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ga nog niet slapen hoor, ik zie boris weltrusten maar was vergeten te quoten.![]()
Altijd gaaf met hemquote:
Welkom terug.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:03 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ga nog niet slapen hoor, ik zie boris weltrusten maar was vergeten te quoten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |