daar leek het begin ook op, vond het al vreemdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:52 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik dacht dat we Jingle Bells kregen.
Voor een dode lijkt me dat de meest geschikte kantquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:53 schreef TheVulture het volgende:
"Die ligt aan de verkeerde kant van het gras" Die kende ik nog niet
precies anders is DIE LUCHT niet te hardenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voor een dode lijkt me dat de meest geschikte kant
Jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:54 schreef Againzender het volgende:
Nicole was weer in de uitzending?![]()
en Gerard is ook geregisteerd?kan ook geen avond wegblijven hier
![]()
ah, ik kan dus wel een avond wegblijvenquote:
ik heb er 2quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb zelfs een hele cd van Vanilla Ice
ik nog steedsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:56 schreef B.A.Trix het volgende:
Deze kon ik vroeger helemaal meezingen.![]()
Ik zat net aan dat nummer te denkenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan 'Informer' helemaal. Da's misschien nog een graadje erger.
die ken ik ook nog welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan 'Informer' helemaal. Da's misschien nog een graadje erger.
Die kent toch alle nummers uit zijn hoofdquote:
A licky boom boom dooooown!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat net aan dat nummer te denken
Allemaal kwaliteitspostsquote:
Aantal posts: 3340 (gemiddeld 6 per dag)quote:
Aantal posts: 47307 (gemiddeld 27 per dag)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:59 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Aantal posts: 3340 (gemiddeld 6 per dag)
Ik ben paintballen dus ik ga dat missen helaasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:00 schreef -Hans- het volgende:
Cool! 12:00 tot 15:00 Gerard Ekdom i.p.v. Eddy Zoey.
quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Aantal posts: 47307 (gemiddeld 27 per dag)
Aantal posts: Verborgenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Aantal posts: 47307 (gemiddeld 27 per dag)
3VOOR12 rap&urbangedoequote:
Niet, komt vanuit een andere studio (in Amsterdam volgens mij).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:03 schreef borisz het volgende:
ik kijk nog de webcam ff, ze checken nu FOK!
dat hophip programma is gewoon opgenomen
Nee, die komen vanuit studio Desmet in Amsterdamquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:03 schreef borisz het volgende:
dat hophip programma is gewoon opgenomen
kan ook, ik luister niet meerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:04 schreef mindgames het volgende:
[..]
Nee, die komen vanuit studio Desmet in Amsterdam.
Ik ook niet meerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:05 schreef borisz het volgende:
kan ook, ik luister niet meer
Chateau chateauquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:05 schreef Triangeljosti het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Goed bezig!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:03 schreef borisz het volgende:
ik kijk nog de webcam ff, ze checken nu FOK!
Waar maak je je druk overquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:10 schreef DaMook het volgende:
Hoe kan het trouwens dat hun mogen roken daarHet is toch een werkplek en op werkplekken mag niet gerookt worden
.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:10 schreef DaMook het volgende:
Hoe kan het trouwens dat hun mogen roken daarHet is toch een werkplek en op werkplekken mag niet gerookt worden
.
Da's geen werkplek,da's een kroeg.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:10 schreef DaMook het volgende:
.
Truste voor een paar uur!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:13 schreef MichielV het volgende:
Zeg tot straks!
Jouw uitzending ga ik niet meer halen denk ik... 4 uur isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:13 schreef MichielV het volgende:
Zeg tot straks!
Ik maak me er niet druk omquote:
Mijn werkplek is ook bier (brouwerij) en muziekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's geen werkplek,da's een kroeg.
Ik zie bier,hoor muziek en ze roken.
Echt een kroeg.
Nciole Kidman gok ik, dat is tenminste het eerste wat ik vind als ik op afbeeldingen Googlequote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:25 schreef pascalheister het volgende:
oja wie is MILF Nicole?
doe's een linkje, 3FM is niet echt interessant nuquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:26 schreef washandje het volgende:
Ik zit nou naar wat van die KXRadio podcasts te luisteren, leuk station! Verdient ook best wel een eigen topic (maar ik ben te lui om er één te openen, dus bij deze een oproep)
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is een newbie
iedereen trouwens met een userid >5000
Nicole Ekdom, Vrouw Van. Michiel noemde haar vorige week een MILF.quote:oja wie is MILF Nicole?
dat kan ik wel beamenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Nicole Ekdom, Vrouw Van. Michiel noemde haar vorige week een MILF.
Ik was al eerder op Fok met een andere username: Elbutrequote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is een newbie
Geweldig station is mijn eerste indruk, dat kan mooi de uurtjes als deze opvullen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:29 schreef washandje het volgende:
wat dacht je van www.kxradio.nl . Het is een station van Rob Stenders, met DJ's als Ekdom, Henk Westbroek, Stenders zelf en nog een hoop andere bekende mensen
Ik ben zelf ook newbie hoor, en zit er 'al' meer dan 5 jaar (al lurkte ik in '99 al)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet aan de 5000 en zit er al bijna 3 jaar!
(ja ik zeg 'al' 3 jaar)
Waarom opnieuw geregd?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was al eerder op Fok met een andere username: Elbutre
![]()
Zo begint het, en op den duur luister je niks anders meer.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geweldig station is mijn eerste indruk, dat kan mooi de uurtjes als deze opvullen.
Uurtjes dat ik wel radio luister maar 3FM niets biedt.
Was er een tijdje tussenuit en wilde opnieuw beginnenquote:
Fred Siebelink kan beter inpakken richting Grafzerk FMquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:43 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Op dit moment de Freakolympics live met Rob en Fred!
Ik had hier nog nooit van gehoord. Ik snap de opzet nog niet helemaal en waarom al die dj's daar zitten (hobby? freelance?) maar ik ga 't even uitvogelen. Er is vanavond toch geen sodemieter op tv. Dus thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:43 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Zo begint het, en op den duur luister je niks anders meer.![]()
Op dit moment de Freakolympics live met Rob en Fred!
een schone lei?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was er een tijdje tussenuit en wilde opnieuw beginnen![]()
Vooralsnog alleen via internet, dus dat heeft zijn beperkingenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:43 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Zo begint het, en op den duur luister je niks anders meer.![]()
Van wat ik net las komt het er op neer dat ze het allemaal vrijwillig doen als hobby. Ze hebben volgens mij ook geen reclame?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had hier nog nooit van gehoord. Ik snap de opzet nog niet helemaal en waarom al die dj's daar zitten (hobby? freelance?) maar ik ga 't even uitvogelen. Er is vanavond toch geen sodemieter op tv. Dus thanks voor de tip!
Omdat ik het een zeikerd vind om naar te luisterenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:46 schreef Jerommeke.nl het volgende:
En hoezo dit statement over deze man met meer verstand van muziek dan jij?
Cool he?! gewoon hartstikke gaaf hoe interactief het er aan toe gaat, dit voegt in mijn ogen echt wat toe aan het medium radio. DJ's die hier meelezen en berichten plaatsen en users die over de uitzending praten en over de gedraaide muziek. Ik vind het erg gaaf, zeker in combinatie met de webcam.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Een diehard 3FM luisteraar meldt zich en bookmarkt het topic.
Chapeau chapeau hoe hard de reeksen gaan tegenwoordig.
He, daar staat de cap die ik geplaatst hadquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:07 schreef Sirolf het volgende:
Nog meer FREE PUBLICITY!
Flugeltje valt vast flauw van al deze aandacht voor FOK!
http://michielveenstra.nl/page/log/42977/Fok%21/
Vetquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:07 schreef Sirolf het volgende:
Nog meer FREE PUBLICITY!
Voor eeuwig vastgelegd hoe 2 Radio 3FM DJ's na hun uitzending de reacties op het Fok! forum nog eens nalezen, echt cool hoor!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
He, daar staat de cap die ik geplaatst had
ik ben wel eens aan wat nachtrust toe zo na de feestdagen en de eerste werkweek van het jaarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:06 schreef Ekdom het volgende:
Tot v'nnacht!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:07 schreef Sirolf het volgende:
Nog meer FREE PUBLICITY!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:07 schreef Sirolf het volgende:
Nog meer FREE PUBLICITY!
ff het vastleggen vastleggen hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor eeuwig vastgelegd hoe 2 Radio 3FM DJ's na hun uitzending de reacties op het Fok! forum nog eens nalezen, echt cool hoor!![]()
anders sturen we Sunchaser weer op hem afquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:15 schreef D.Rose het volgende:
Giel zit ook al jaren op Fok.
Ben benieuwd of ie nu wel mee 'durft' te gaan posten
Ik post het ff in het Crew gedeeltequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:07 schreef Sirolf het volgende:
Nog meer FREE PUBLICITY!
Giel zei volgens mij toen niet eens een account te hebben. Hij zal denk ik voornamelijk op de FP zitten om het nieuws te jatten (zoals er meerderen doen).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:15 schreef D.Rose het volgende:
Giel zit ook al jaren op Fok.
Ben benieuwd of ie nu wel mee 'durft' te gaan posten
Heel verstandig!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff het vastleggen vastleggen he
[afbeelding]
Waarschijnlijk durft ie gewoon zijn username niet te noemen want dan kunnen we al zijn R&P topics gaan lezenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Giel zei volgens mij toen niet eens een account te hebben.
nope ik moet een paar collega's aan gort gaan schieten bij het paintballenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:23 schreef -Hans- het volgende:
TheVulture jammer dat je er morgen niet bent, althans tussen 12:00 - 15:00.
Heej jijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is een newbie
Ik ookquote:
ZoeyZo met Gerard Ekdom, als ik de berichten hierboven nog een beetje kan volgen (het gaat zo snel).quote:
Dat is altijd leuk!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nope ik moet een paar collega's aan gort gaan schieten bij het paintballen
Jup, me2.quote:maar ik blijf nu nog wel even hangen...
Klopt helemaal!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
ZoeyZo met Gerard Ekdom, als ik de berichten hierboven nog een beetje kan volgen (het gaat zo snel).
Volgens mij in het of oldbie, of newbie hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heej jijIk ben geen newbie meer hoor
. Ik ben ook geen "oldbie" , maar wel een allmost overall bekende fokker
.
Ah, zonder Zoey dus?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
ZoeyZo met Gerard Ekdom, als ik de berichten hierboven nog een beetje kan volgen (het gaat zo snel).
die zit nog hopelijk lang in Afganistanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah, zonder Zoey dus?
Zoey is niet leuk
Lulquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij in het of oldbie, of newbie hoor
Oja, die ging daar op een landmijn staan ofzo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:57 schreef borisz het volgende:
[..]
die zit nog hopelijk lang in Afganistan
Voor hem hoop ik dat ie er snel weg isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:57 schreef borisz het volgende:
[..]
quote:
Nee hoor, ze zijn al terug alleen een dag later dan de bedoeling was. ws. is hij zondag wel weer te horen op de radio, maar vandaag dus eventjes niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:57 schreef borisz het volgende:
[..]
1 uur, dus over minder dan een uur.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lul. Kan ik er wat aan doen dat ik hier niet voor 2003 uit ben gekomen
.
Hoelaat is gerard weer terug ? En zodra die terug is moeten we allemaal smsen dat ie (veel) meer op fok moet posten![]()
Helaas, hij is vanmiddag weer teruggekomen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Oja, die ging daar op een landmijn staan ofzo?
Tsja das wel lastig danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet zo brutaal he jochie
Enne, ik kan jou toch moeilijk oldbie noemen als ik mezelf een newbie noem
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
1 uur, dus over minder dan een uur.
amenquote:
Ach, vergeleken met Egbert Jan Weber valt het nog best wel mee.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool he?! gewoon hartstikke gaaf hoe interactief het er aan toe gaat, dit voegt in mijn ogen echt wat toe aan het medium radio. DJ's die hier meelezen en berichten plaatsen en users die over de uitzending praten en over de gedraaide muziek. Ik vind het erg gaaf, zeker in combinatie met de webcam.
Op deze manier wordt je als luisteraar extra betrokken bij hetgeen wat op de radio gebeurd. Active radio!![]()
Om 01:00 ga ik een uurtje Ekdom luisteren maar 04:00 is voor mij te laat. Maar.... vanaf 12:00 staat de radio hier weer aan en de pc misschien ook wel. Het was weer een leuke Ekstra weekend, volgende week weer.![]()
Dan moet je vaker Fokkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:07 schreef DaMook het volgende:
Wel leuk je weer eens volop in het zelfde topic te zien als waar ik zitIs alweer een tijdje geleden
.
Dat gaat wel heel verquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte
hehe wie weet...(zou denk ik best leuk zijn)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat is de volgende stap?Een Fok!meet in de 3FM studio tijdens Ekstra-weekend?
![]()
![]()
Ik ben er elke dagquote:
vooruit danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Oja, je moet me niet te serieus nemen he, alleen als ik serieus ben
ik ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben er elke dagPost alleen wat minder dan dat ik vroeger in alle SC topics deed
.
Ik eigenlijk geen een SC meerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ook
Nouja, niet alle SC's natuurlijk, enkel de leukste
Een beetje nog, om beetje bij te lezen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:20 schreef DaMook het volgende:
EDIT : Je zit in COSin DGK
. Had ik nog niet gezien
.
Veel plezier met je verlichting.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:22 schreef Cee het volgende:
Ik ben 300 kerstlichtjes netjes in de verpakkingen terug aan het klikken.
Ik denk dus dat ik dat showtje van Ekdom straks wel een deel mee kan pikken.![]()
Hé dat rijmt!
Ik kijk het ook nog maar af en toe op tv en iets vaker op de streams (moet iets doen als 3fm niets isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Een beetje nog, om beetje bij te lezen.
Streams kijk ik nauwelijks meer en tv heb ik nog nooit gekeken (op wat losse stukjes na)
Ik zat er ook ff, omdat ik meekreeg dat er een popularteitspoll was geweestquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kijk het ook nog maar af en toe op tv en iets vaker op de streams (moet iets doen als 3fm niets is, vandaar dat ik er net ff zat
. ).
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Veel plezier met je verlichting.
Doe je het voor de lol of is het een verplichting?
Dat rijmt ook
Dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zat er ook ff, omdat ik meekreeg dat er een popularteitspoll was geweest
Hoef het niet te zien, maar wil wel op de hoogte blijven
Dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:31 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij gaat door deze reeks mijn postcount weer groeien
Heb m ook maar even uit gedaan.. niet echt mijn muziek nu.quote:
Vind dit soort muziek ook af en toe wel leuk hoor maar die muziek van net was me iets te hiphopperig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:36 schreef DaMook het volgende:
Ow 3fm is de laatste paar nummers ook niet cht erg moet ik zeggen, maar ik vind dit soort muziek dan ook wel een beetje ok
.
Ach, da's niet ergquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Al vind ik het af en toe als er iets te doen is ook wel leuk om te kijken
.
[..]
Dat heb ik dus ook.
idd, dit is ook niet mijn muziek. Alhoewel ik nu Nelly Furtado in de mix hoor en datquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:35 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Heb m ook maar even uit gedaan.. niet echt mijn muziek nu.![]()
Hangt ook van mijn stemming afquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:41 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Vind dit soort muziek ook af en toe wel leuk hoor maar die muziek van net was me iets te hiphopperig.![]()
Ik volg die posities nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, da's niet erg
Ik zag net dat ik al meer dan een jaar op dezelfde positie sta
Jullie met je Nelly Furtado..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
idd, dit is ook niet mijn muziek. Alhoewel ik nu Nelly Furtado in de mix hoor en dat
klinkt al wat beter in de oren.![]()
Die is topquote:
Ok , ff zoekenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ergens bovenin de GC AT, Arcee's lijstjes van 2006
Zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:55 schreef TheVulture het volgende:
Zou Gerard zich ook weer melden hier?
Betwijfel het, maar dat zou wel vet zijn! Maar..... voorlopig is de studio nog leeg en over een aantal minuten zal hij toch echt on air moeten. Waar is Gerard?!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:55 schreef TheVulture het volgende:
Hij is er! maar wel zonder bier.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:57 schreef borisz het volgende:
Gerard is nog bier halen zeker
'Gewoon allemaal smsen naar 3333quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:55 schreef TheVulture het volgende:
Donequote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:02 schreef B.A.Trix het volgende:
Wie stuurt m namens FOK! een smsje dat ie het licht feller aan moet doen!![]()
Ik welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:00 schreef DaMook het volgende:
Totals Top 2500 van maandag 01 januari 2007 - 00:00 uur
358. 314) 21930 03343 DaMook
Post Top 1000 van 2006
805. (135) 3343 DaMook
Dat sta ik in 2006.
Niet echt veel gepost dus
Even kijken tot hoe laat ik t vol ga houden.quote:
Wat heb je trouwens in het smsje gezet??quote:
What can I sayquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:00 schreef DaMook het volgende:
Totals Top 2500 van maandag 01 januari 2007 - 00:00 uur
358. 314) 21930 03343 DaMook
Post Top 1000 van 2006
805. (135) 3343 DaMook
Dat sta ik in 2006.
Niet echt veel gepost dus
ik dadelijk ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik haak toch maar af... morgenvroeg al op pad....zit hier al langzaam in te storten![]()
weltrustenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik haak toch maar af... morgenvroeg al op pad....zit hier al langzaam in te storten![]()
Trustenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:07 schreef TheVulture het volgende:
M'n laatste snoer kerstlampjes is bijna van de boom, nog 100 van die klotedingen in de verpakking klikken en ik ga ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:10 schreef Toad het volgende:
Uurtje of 2 wordt het denk ik bij mij.
quote:
Iets van "Hoi Gerard, kan het licht in de studio wat feller voor de streamers en kun je wat vaker op fok posten. Groeten DaMook"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:06 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Wat heb je trouwens in het smsje gezet??
Ik heb al 10 flesjes bier opquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:07 schreef TheVulture het volgende:
Wat is je leeftijd en msn ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:11 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik luister wel maar ben ook op msn..
Laten we die jongen nou niet gaan stalken, zo jaag je 'm helemaal wegquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Iets van "Hoi Gerard, kan het licht in de studio wat feller voor de streamers en kun je wat vaker op fok posten. Groeten DaMook"
Zoiets was het.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb al 10 flesjes bier opik probeer het toch tot het einde vol te houden
(nog 6 bier ofzo dus
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:16 schreef broer het volgende:
De 'dakloze dj'? Is dat niet Rob Stenders?
Ach ik denk ik zet het er ff bijquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Laten we die jongen nou niet gaan stalken, zo jaag je 'm helemaal weg
Dank jequote:
Zal toch wel meevallenquote:
Mijn hemel. Het gaat hard achteruit met die jongen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:20 schreef Sirolf het volgende:
Tien (Talpa dus)
Hij maakt een programma voor Eyeworks en Talpa heeft dat programma aangekocht. Hij werkt dus feitelijk gezien niet voor Talpa.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:20 schreef broer het volgende:
[..]
Mijn hemel. Het gaat hard achteruit met die jongen.
Ben in de 30quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:18 schreef DaMook het volgende:
Zal toch wel meevallen, al heb ik mijn leeftijd wel in mijn profiel staan
.
Maar ik voeg iedereen toe hoorIk zeg over het algemeen weinig
.
Das toch van reinhoud oerlemans he ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij maakt een programma voor Eyeworks en Talpa heeft dat programma aangekocht. Hij werkt dus feitelijk gezien niet voor Talpa.
Klopt, hij maakt daarvoor het programma 'Stenders Late Vermaak', wat een muziekquiz is.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Das toch van reinhoud oerlemans he ?
Truste!quote:
Als je nou foto's in je fotoboek zet kan ik bepalen of het nog wel of niet binnen mijn max valtquote:
Trustequote:
ik heb nergens last van.. ik heb hun webcam aanstaan maar eigenlijk vooral voor 't geluid. misschien werkt dat wel bij je?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:23 schreef Renesite het volgende:
*Heeft zijn wekker radio maar ingesteld.
Ik word gek van dat gebuffer via internet
O, dat klinkt dan nog wel weer leuk. Toch maar eens op dat linkje van Roel klikken, dus.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:23 schreef Sirolf het volgende:
Klopt, hij maakt daarvoor het programma 'Stenders Late Vermaak', wat een muziekquiz is.
Zet die torrents en nieuwsgroepen eens uit, misschien gaat het dan beter.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:23 schreef Renesite het volgende:
*Heeft zijn wekker radio maar ingesteld.
Ik word gek van dat gebuffer via internet
Ach... Dit werkt ook wel. Ik had alleen tiefus veel storing op mijn stopcontact ofzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb nergens last van.. ik heb hun webcam aanstaan maar eigenlijk vooral voor 't geluid. misschien werkt dat wel bij je?
Heb ik net uitgezetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zet die torrents en nieuwsgroepen eens uit, misschien gaat het dan beter.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:27 schreef Toad het volgende:
B.A.Trix date toch al met Corton?
ik wordt ook maar DJquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:26 schreef B.A.Trix het volgende:
Wat een baan hebben die DJ's eigenlijk he.. Beetje drinken, beetje roken, beetje fokken..
De Arbeidsvitaminen hebben heel wat voorbereiding nodig hoor, echt een luizenbaantje zou ik het niet noemen. Ook werken die mensen op de meest vreemde tijden, dus of dat nu zo prettig is...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:26 schreef B.A.Trix het volgende:
Wat een baan hebben die DJ's eigenlijk he.. Beetje drinken, beetje roken, beetje fokken..
Ohja, die moet ik nog even op mn lijstje 'plaatsen om naartoe te gaan' zetten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef borisz het volgende:
[..]
ik vond het al lastig om bij beeld en geluid experience DJ te spelen![]()
Je bent hopelijk niet te beroerd om hier een beetje uitleg bij te geven?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:27 schreef Renesite het volgende:
He broer! Mam zei laatst nog, geen bolletje!
zijn je vrienden niet meer online?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:29 schreef DaMook het volgende:
Wat is het msn adres van de studio ?
Een MSN-adres is er op dit moment niet. Enkel mail (gerard[et]3fm.nl), sms (3333) of chat (giel.lichtsnel.nl).quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:29 schreef DaMook het volgende:
Wat is het msn adres van de studio ?
Beatrix vind ik in het echie maar bol en enorm dom overkomen... En dat accentquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:29 schreef broer het volgende:
[..]
Je bent hopelijk niet te beroerd om hier een beetje uitleg bij te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |