Voor hem hoop ik dat ie er snel weg isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:57 schreef borisz het volgende:
[..]
die zit nog hopelijk lang in Afganistan
quote:
Nee hoor, ze zijn al terug alleen een dag later dan de bedoeling was. ws. is hij zondag wel weer te horen op de radio, maar vandaag dus eventjes niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:57 schreef borisz het volgende:
[..]
die zit nog hopelijk lang in Afganistan
1 uur, dus over minder dan een uur.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lul. Kan ik er wat aan doen dat ik hier niet voor 2003 uit ben gekomen
.
Hoelaat is gerard weer terug ? En zodra die terug is moeten we allemaal smsen dat ie (veel) meer op fok moet posten![]()
Helaas, hij is vanmiddag weer teruggekomen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Oja, die ging daar op een landmijn staan ofzo?
Tsja das wel lastig danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet zo brutaal he jochie
Enne, ik kan jou toch moeilijk oldbie noemen als ik mezelf een newbie noem
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
1 uur, dus over minder dan een uur.
amenquote:
Ach, vergeleken met Egbert Jan Weber valt het nog best wel mee.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool he?! gewoon hartstikke gaaf hoe interactief het er aan toe gaat, dit voegt in mijn ogen echt wat toe aan het medium radio. DJ's die hier meelezen en berichten plaatsen en users die over de uitzending praten en over de gedraaide muziek. Ik vind het erg gaaf, zeker in combinatie met de webcam.
Op deze manier wordt je als luisteraar extra betrokken bij hetgeen wat op de radio gebeurd. Active radio!![]()
Om 01:00 ga ik een uurtje Ekdom luisteren maar 04:00 is voor mij te laat. Maar.... vanaf 12:00 staat de radio hier weer aan en de pc misschien ook wel. Het was weer een leuke Ekstra weekend, volgende week weer.![]()
Dan moet je vaker Fokkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:07 schreef DaMook het volgende:
Wel leuk je weer eens volop in het zelfde topic te zien als waar ik zitIs alweer een tijdje geleden
.
Dat gaat wel heel verquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte
hehe wie weet...(zou denk ik best leuk zijn)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat is de volgende stap?Een Fok!meet in de 3FM studio tijdens Ekstra-weekend?
![]()
![]()
Ik ben er elke dagquote:
vooruit danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Oja, je moet me niet te serieus nemen he, alleen als ik serieus ben
ik ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben er elke dagPost alleen wat minder dan dat ik vroeger in alle SC topics deed
.
Ik eigenlijk geen een SC meerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ook
Nouja, niet alle SC's natuurlijk, enkel de leukste
Een beetje nog, om beetje bij te lezen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:20 schreef DaMook het volgende:
EDIT : Je zit in COSin DGK
. Had ik nog niet gezien
.
Veel plezier met je verlichting.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:22 schreef Cee het volgende:
Ik ben 300 kerstlichtjes netjes in de verpakkingen terug aan het klikken.
Ik denk dus dat ik dat showtje van Ekdom straks wel een deel mee kan pikken.![]()
Hé dat rijmt!
Ik kijk het ook nog maar af en toe op tv en iets vaker op de streams (moet iets doen als 3fm niets isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Een beetje nog, om beetje bij te lezen.
Streams kijk ik nauwelijks meer en tv heb ik nog nooit gekeken (op wat losse stukjes na)
Ik zat er ook ff, omdat ik meekreeg dat er een popularteitspoll was geweestquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kijk het ook nog maar af en toe op tv en iets vaker op de streams (moet iets doen als 3fm niets is, vandaar dat ik er net ff zat
. ).
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Veel plezier met je verlichting.
Doe je het voor de lol of is het een verplichting?
Dat rijmt ook
Dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zat er ook ff, omdat ik meekreeg dat er een popularteitspoll was geweest
Hoef het niet te zien, maar wil wel op de hoogte blijven
Dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:31 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij gaat door deze reeks mijn postcount weer groeien
Heb m ook maar even uit gedaan.. niet echt mijn muziek nu.quote:
Vind dit soort muziek ook af en toe wel leuk hoor maar die muziek van net was me iets te hiphopperig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:36 schreef DaMook het volgende:
Ow 3fm is de laatste paar nummers ook niet cht erg moet ik zeggen, maar ik vind dit soort muziek dan ook wel een beetje ok
.
Ach, da's niet ergquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Al vind ik het af en toe als er iets te doen is ook wel leuk om te kijken
.
[..]
Dat heb ik dus ook.
idd, dit is ook niet mijn muziek. Alhoewel ik nu Nelly Furtado in de mix hoor en datquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:35 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Heb m ook maar even uit gedaan.. niet echt mijn muziek nu.![]()
Hangt ook van mijn stemming afquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:41 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Vind dit soort muziek ook af en toe wel leuk hoor maar die muziek van net was me iets te hiphopperig.![]()
Ik volg die posities nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, da's niet erg
Ik zag net dat ik al meer dan een jaar op dezelfde positie sta
Jullie met je Nelly Furtado..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
idd, dit is ook niet mijn muziek. Alhoewel ik nu Nelly Furtado in de mix hoor en dat
klinkt al wat beter in de oren.![]()
Die is topquote:
Ok , ff zoekenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ergens bovenin de GC AT, Arcee's lijstjes van 2006
Zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:55 schreef TheVulture het volgende:
Zou Gerard zich ook weer melden hier?
Betwijfel het, maar dat zou wel vet zijn! Maar..... voorlopig is de studio nog leeg en over een aantal minuten zal hij toch echt on air moeten. Waar is Gerard?!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:55 schreef TheVulture het volgende:
Zou Gerard zich ook weer melden hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |