Nciole Kidman gok ik, dat is tenminste het eerste wat ik vind als ik op afbeeldingen Googlequote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:25 schreef pascalheister het volgende:
oja wie is MILF Nicole?
doe's een linkje, 3FM is niet echt interessant nuquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:26 schreef washandje het volgende:
Ik zit nou naar wat van die KXRadio podcasts te luisteren, leuk station! Verdient ook best wel een eigen topic (maar ik ben te lui om er één te openen, dus bij deze een oproep)
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is een newbie
iedereen trouwens met een userid >5000
Nicole Ekdom, Vrouw Van. Michiel noemde haar vorige week een MILF.quote:oja wie is MILF Nicole?
dat kan ik wel beamenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Nicole Ekdom, Vrouw Van. Michiel noemde haar vorige week een MILF.
Ik was al eerder op Fok met een andere username: Elbutrequote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is een newbie
iedereen trouwens met een userid >5000
Geweldig station is mijn eerste indruk, dat kan mooi de uurtjes als deze opvullen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:29 schreef washandje het volgende:
wat dacht je van www.kxradio.nl . Het is een station van Rob Stenders, met DJ's als Ekdom, Henk Westbroek, Stenders zelf en nog een hoop andere bekende mensen
Ik ben zelf ook newbie hoor, en zit er 'al' meer dan 5 jaar (al lurkte ik in '99 al)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet aan de 5000 en zit er al bijna 3 jaar!
(ja ik zeg 'al' 3 jaar)
Waarom opnieuw geregd?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was al eerder op Fok met een andere username: Elbutre
![]()
Zo begint het, en op den duur luister je niks anders meer.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geweldig station is mijn eerste indruk, dat kan mooi de uurtjes als deze opvullen.
Uurtjes dat ik wel radio luister maar 3FM niets biedt.
Was er een tijdje tussenuit en wilde opnieuw beginnenquote:
Fred Siebelink kan beter inpakken richting Grafzerk FMquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:43 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Op dit moment de Freakolympics live met Rob en Fred!
Ik had hier nog nooit van gehoord. Ik snap de opzet nog niet helemaal en waarom al die dj's daar zitten (hobby? freelance?) maar ik ga 't even uitvogelen. Er is vanavond toch geen sodemieter op tv. Dus thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:43 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Zo begint het, en op den duur luister je niks anders meer.![]()
Op dit moment de Freakolympics live met Rob en Fred!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |