Aantal posts: Verborgenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Aantal posts: 47307 (gemiddeld 27 per dag)
3VOOR12 rap&urbangedoequote:
Niet, komt vanuit een andere studio (in Amsterdam volgens mij).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:03 schreef borisz het volgende:
ik kijk nog de webcam ff, ze checken nu FOK!
dat hophip programma is gewoon opgenomen
Nee, die komen vanuit studio Desmet in Amsterdamquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:03 schreef borisz het volgende:
dat hophip programma is gewoon opgenomen
kan ook, ik luister niet meerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:04 schreef mindgames het volgende:
[..]
Nee, die komen vanuit studio Desmet in Amsterdam.
Ik ook niet meerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:05 schreef borisz het volgende:
kan ook, ik luister niet meer
Chateau chateauquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:05 schreef Triangeljosti het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Goed bezig!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:03 schreef borisz het volgende:
ik kijk nog de webcam ff, ze checken nu FOK!
Waar maak je je druk overquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:10 schreef DaMook het volgende:
Hoe kan het trouwens dat hun mogen roken daarHet is toch een werkplek en op werkplekken mag niet gerookt worden
.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:10 schreef DaMook het volgende:
Hoe kan het trouwens dat hun mogen roken daarHet is toch een werkplek en op werkplekken mag niet gerookt worden
.
Da's geen werkplek,da's een kroeg.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:10 schreef DaMook het volgende:
.
Truste voor een paar uur!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:13 schreef MichielV het volgende:
Zeg tot straks!
Jouw uitzending ga ik niet meer halen denk ik... 4 uur isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:13 schreef MichielV het volgende:
Zeg tot straks!
Ik maak me er niet druk omquote:
Mijn werkplek is ook bier (brouwerij) en muziekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's geen werkplek,da's een kroeg.
Ik zie bier,hoor muziek en ze roken.
Echt een kroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |