Idd ja. Vanavond Freaknacht...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Leuke zender
het is ook altijd wel het erg simpele volk dat daar aan de lijn hangtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
De buitenlanders de ruimte geven!
is paul nu al weer weg? net 3 weken amerika achter de rug en 3 weken thailand om de mol te spelen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:08 schreef Againzender het volgende:
Had ik nou begrepen dat Michiel volgende week gaat invallen bij RabRadio?
precies, Giels ochtendprogramma is teveel van hetzelfde geworden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:10 schreef BobRooney het volgende:
Giel beloofde met het nieuwe seizoen allemaal leuke, nieuwe dingen. Maar ik geloof dat hij alleen afscheid heeft genomen van Kalender Kim...boring
Erg herkenbaar hoor. Ik heb het idee dat Giel erg op de automatische piloot bezig is en hij is ook een stuk braver geworden. Nu ben ik wel op de hoogte van de geschiedenis van Giel Beelen en ik begrijp ook wel dat het iets met je doet als je een aantal keren bent ontslagen omdat je dingen hebt geroepen of hebt gedaan, echter is het allemaal zo politiek correct geworden. In de tijd dat hij bij de KRO zat met het programma Giel Hier! was het elke aflevering weer genieten geblazen (dat was echt gave radio!). Was het niet de ruzie live on air met zijn producer Bianca dan was het wel een dish aan het adres van Def Rhymes of een andere harde opmerking richting iemand (Britney Spears is een hoer, ..... zijn mietjes (..... = naam van een motorgroep). Toen had hij ook van die streken dat hij het mobiele nummer van iemand op de radio noemde, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:23 schreef Sirolf het volgende:
Beelen vind ik ook vervelend worden. Als ik een uitzending van 2 jaar terug pak en die vergelijk met een recente zijn er maar zeer kleine verschillen...
Zelfde geldt overigens in mindere mate voor Nachtegiel. Dat is ook al jaren min of meer hetzelfde (behalve de muziek dan).
Blijkbaar ben ik Beelen-moe aan het worden...
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Straks om 19:00 Ekstra weekend, dat gaat vast weer leuke radio worden.
Goede vraag! Volgens mij zou Bassie inderdaad komen, maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nog een kleine twee uurtjes en dan is het weer Ekdom en VeenstraVeenstra.
![]()
Kwam Bassie deze week niet??![]()
Daar hadden ze het vorige week inderdaad wel over, dus zal wel zo zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede vraag! Volgens mij zou Bassie inderdaad komen, maar dat weet ik niet helemaal zeker.![]()
Okay dan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar hadden ze het vorige week inderdaad wel over, dus zal wel zo zijn.
Ik vind die Disco Classics nogal op een rare plek zitten. Eén zo'n uurtje tussen de andere programma's ingeklemd met totaal andere muziek e.d. Laat ik het een 'eilandje' in de programmering noemen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Overigens om 18:00 eerst een uur Disco classics, een programma waar soms best lekkere classics zijn te horen. Het is niet mijn favo programma maar ik vind het meestal wel even lekker om die oude disco classics terug te horen.
Lees de onderste alinea hier eens: http://radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1166917722quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een sterk punt van Giel vind ik toch wel hoe hij omgaat met jingles enzo, dat is gewoon knap. Het lijkt wel of hij voor alles een geluidje heeft. Noemt iemand Frankrijk dan start er direct een jingle met daarin een Frans melodietje.![]()
Het hoort er eigenlijk een beetje bij dat de Disco classics de start van het weekend inluiden, al is de overgang misschien een beetje "vreemd". Na Ekstra weekend is op zich ook wel leuk maar dan krijg je na de Classics volgens mij een veel alternatievere muziekrichting.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind die Disco Classics nogal op een rare plek zitten. Eén zo'n uurtje tussen de andere programma's ingeklemd met totaal andere muziek e.d. Laat ik het een 'eilandje' in de programmering noemen.
Ik denk dat de Disco Classics later op de avond (ná Ekstra Weekend dus, in plaats van 3VOOR12) veel beter tot hun recht komen.
Dank je, leuk artikel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:29 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Lees de onderste alinea hier eens: http://radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1166917722
Als je zoiets hebt is het ook alleen maar gebakken koek.
Prettig nummerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:52 schreef Sirolf het volgende:
De nieuwe Megahit...hit...hit...hit...!
Maria Mena - Miss You Love
Goed opgelet! Bassie in het huisquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede vraag! Volgens mij zou Bassie inderdaad komen, maar dat weet ik niet helemaal zeker.![]()
Cool.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Goed opgelet! Bassie in het huis![]()
Ja! Jij ook?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
Domien, jij was toch van de TRSR trouwens?.
Nee, van de concurrentquote:
Neuh, het zal je wellicht goed doen om te horen dat sinds Henrik is vertrokken er slechts één Pit is geweest dit jaar, en die was van bedroevende kwaliteit. De nieuwe eindredactie bakt er niks vanquote:
Gaaf! succes met de uitzending.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Goed opgelet! Bassie in het huis![]()
Nee, www.de-pit.net maar die is opeens down of zo. Gelukkig maar, ik sta daar met een veel te enge foto opquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:03 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.trsr.nl/
en
http://bernard.lievegoed.vrijeschool.org/homepages/Schoolkrant/
Gok ik zo...
Daar staat die tv meestal op hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:07 schreef ChatGirl het volgende:
Hebben ze nu de webcam op de tv aangesloten?![]()
Nog nooit gezien, nooit op gelet ook.quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik word een beetje ziek van Chelsea Dagger.
Correct!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:04 schreef Sirolf het volgende:
Op dit moment in de studio te zien: Michiel, Gerard, Domien en volgens mij Sander (Verhaar, oftewel DJ Sandstorm)
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Jaaa! Ik zie Ekdom op FOK!
Gerard, maak eens een account aan en doe gezellig mee.
Nee. Al twee weken niet! Ik denk dat de catering denkt dat Gerard nog steeds niet mag eten. Er is ook geen chips te bekennen.quote:
Dat dus!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dus Domien, zeg je het tegen Gerard, dat hij een account maakt?
Hoe? Via een demo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zeg Domien, hoe ben jij nou trouwens bij 3FM terecht gekomen, via AR?
Waardeloze catering ja!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee. Al twee weken niet! Ik denk dat de catering denkt dat Gerard nog steeds niet mag eten. Er is ook geen chips te bekennen.
En hoe ben je dáár gekomen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hoe? Via een demo.
Via? KXradio.
;-)
Dat is zo 2006quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:18 schreef B.A.Trix het volgende:
WHOEHAHAHHAHAHAHA WE ZIJN OP DE RADIO!!!![]()
![]()
Via m'n podcast, Koelcast!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En hoe ben je dáár gekomen?.
Dat lijkt me best moeilijk, een podcast maken, want dan heb je 0 contact met luisteraars en moet je alles zelf doen of niet?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Via m'n podcast, Koelcast!
waarom denk je dat ik nooit belquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wel grappig dat Sunchaser in ons telefoonsysteem met volledige voor-, achternaam en adres staat vermeld!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wel grappig dat Sunchaser in ons telefoonsysteem met volledige voor-, achternaam en adres staat vermeld!
3fm, Serious Stalkers.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ow ja jij was van de Koelcast he?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hoe? Via een demo.
Via? M'n podcast en KXradio!
![]()
Dat was Breuls toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Volgens mij issie ook al es bij Giel in de studio geweest.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:24 schreef Knut het volgende:
Sunchaser, mediageil persoon dat je bentDamn..
Ja en hij is nog niet doodquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:25 schreef Cee het volgende:
OMG rustig jongens, hij is maar een clown!
Hier ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:28 schreef TheVulture het volgende:
mijn cam loopt achter
Gaaf! Altijd leuk nieuwe jingle'squote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Volgende maand krijgt 3FM trouwens een spiksplinternieuw jinglepakket. Zie http://radioactive.blog.n(...)gt-verrassend-geluid
Ik wil jingles horen. Ik hoor ook geruchten van een nieuw logo in een ruit.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Volgende maand krijgt 3FM trouwens een spiksplinternieuw jinglepakket. Zie http://radioactive.blog.n(...)gt-verrassend-geluid
Het is dat ik weet wie de stem van Schimpie deed...anders zou ik hem ervan verdenken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:29 schreef B.A.Trix het volgende:
Wat een aparte stem heeft BAS eigenlijk..![]()
Ja dat is Tycho Gernandt he?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is dat ik weet wie de stem van Schimpie deed...anders zou ik hem ervan verdenken.
De knieschijfquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:33 schreef -Hans- het volgende:
"die staat op marktplaats"
een nieuwe knie.
ROFL![]()
Nee, dat is Michiel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
Domien zit jij het dichst bij de webcam?
quote:
Precies!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:35 schreef Knut het volgende:
[..], ja. Michiel in het gele shirt. En domien presenteerd het geheel
Egniequote:
quote:
hahahahaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:36 schreef Knut het volgende:
Zie je die vent helemaal links ? Met die bretels.
Domien...
Is producerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waarom zit Domien überhaupt in de studio eigenlijk.
Productie.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zeg Sunchaserquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie is de eerste die naar 3FM belt met een soundboard van Bassie?
Maar wat doet zo iemand dan precies?quote:
Hij moet vannacht nog een keer.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Productie.
Michiel wil nóg meer bier. Die wil zeker om 22 uur de studio uitgerold worden.
Producen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maar wat doet zo iemand dan precies?
Bier zuipen en halen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als het iemand van FOK! is pies ik in m'n broek denk ik.quote:
Posten op Fok, wat rommelen aan de webcam, bier halen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat houdt dat inquote:
Nee, toch ?quote:
Klopt. Ik vergiste mequote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:39 schreef Knut het volgende:
[..]
Nee, toch ?
Hij zei vanmorgen dat hij de freaknacht van giel overnam.
Michiel ook. Giel is nog foetsie, dus kreeg Veenstra weer een fax.quote:
Ik twijfelde aan mezelf.quote:
Domien is producer van dit zooitjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kan ie ondertussen mooi een account voor Gerard aanmaken!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Posten op Fok, wat rommelen aan de webcam, bier halen.![]()
Nu zag ik je niet zwaaien omdat je even weg was en ik toen niet meer keekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Domien is producer van dit zooitje
Ik zwaai!
Klopt, ik won laatst een cd van Ali B en mn adres stond al in t systeem. Is zeker van Giels uitzendburo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:
Nice, nu nog een mooi plaatje erbij.quote:
Goed bezig.quote:
Gezellig hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:47 schreef Jerommeke.nl het volgende:
wat gaat het hier hard trouwens
Bijnaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:48 schreef B.A.Trix het volgende:
Roel heb je al een nieuw topic klaar staan? Gaat nogal hard..![]()
Goedzoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:52 schreef Ekdom het volgende:
JAAAAH! ik heb een accountant mensen!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:52 schreef Ekdom het volgende:
DIE LUCHT!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:52 schreef Ekdom het volgende:
Ik fax je even terug dat dat idd het geval isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:52 schreef MichielV het volgende:
Ik krijg net een fax dat Ekdom ook een account heeft?
Welkomquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:52 schreef Ekdom het volgende:
Die lucht!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:52 schreef Ekdom het volgende:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:52 schreef Ekdom het volgende:
Welkom!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:52 schreef Ekdom het volgende:
Heu Ekdom!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:52 schreef Ekdom het volgende:
JEUJJJJJJJJquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:52 schreef Ekdom het volgende:
Nee dat word vast een top uitzendingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kunnen jullie niet een keer een programma over FOK! maken dan komt de vaste kern van het 3FM-topic langs.
gezelligquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:52 schreef Ekdom het volgende:
Nee, heb ik net voor 'm aangemaakt!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:53 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Heu Ekdom!
Hopelijk niet een fraudeuleus gevalletje?
Gaat Gerard nu alles zeggen wat wij hier typen??quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Wat een lellikkerd is die leadzanger trouwens (> YouTube)
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:55 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Gaat Gerard nu alles zeggen wat wij hier typen??![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Goedzo. Maar dit is iets voor Bassie
[PHOTOSHOP] Een dialoog tussen Bassie en Adriaan
Gerard zei het vanmorgen al op KX.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:55 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Gaat Gerard nu alles zeggen wat wij hier typen??![]()
Je hebt in elk geval genoeg uitspraken voor in je sig.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:52 schreef Ekdom het volgende:
En ik heb zo mijn contacten. De ekdom account staat inderdaad op het emailadres van domien geregistreerd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, heb ik net voor 'm aangemaakt!
Wat ik dronk trouwens; icetea!
deze heb ik te vaak gehoord helaasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:56 schreef B.A.Trix het volgende:
crazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
Is dat zoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Had Fok! daar niet eerder gedonder mee?
Tis nog niet zo erg met m'n gestalk dat ik 24/7 3FM luister, dus dat heb ik ff gemist.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:56 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Gerard zei het vanmorgen al op KX.
Goed planquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:58 schreef snellejelle het volgende:
Gaan ze nu met z'n drieën zitten fokken daar
Volgens mij was er eerder zo'n hele reeks in ONZ,een Bassie en Adriaan-reeks en die mocht niet.quote:
Het was ook niet op 3FM, maar op KXradio.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:58 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Tis nog niet zo erg met m'n gestalk dat ik 24/7 3FM luister, dus dat heb ik ff gemist.![]()
Ik vond Royksopp - What else is there ( Thin White Duke Remix ) die gisteren tijdens de request voorbij kwam wel erg lekker.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Gaan we weer met zijn allen Muse requesten?.
Ik bedoelde dan ook niet Starlightquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vond Royksopp - What else is there ( Thin White Duke Remix ) die gisteren tijdens de request voorbij kwam wel erg lekker.
Starlight van Muse heb ik vandaag al een paar keer voorbij horen komen.
dan wel Time is running outquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Gaan we weer met zijn allen Muse requesten?.
Dat mocht wel, de site die opgezet werd door de topicreeks mensen niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij was er eerder zo'n hele reeks in ONZ,een Bassie en Adriaan-reeks en die mocht niet.
toch,Knut???
Die is OK, maar Butterflies&Hurricanes is OK'er.quote:
daar doe ik het ook voorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die is OK, maar Butterflies&Hurricanes is OK'er.
Inderdaad, vrijdag is met al die vette radio een dag dat echt niets terecht komt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was ook niet op 3FM, maar op KXradio.
Dus dat je dat hebt gemist op 3FM kan kloppen.
Die icon headbangt bijna op hetzelfde tempo als The Saint Are Coming.quote:
Of ik lees t ff goed..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was ook niet op 3FM, maar op KXradio.
Dus dat je dat hebt gemist op 3FM kan kloppen.
Ik blijf bij mijn mening dat U2 vroegah betere muziek maakte:quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Die icon headbangt bijna op hetzelfde tempo als The Saint Are Coming.
Dat pik je toch effe mee!
Wat dacht je van de kat-icon van Sirolf!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch ook lekker om af en toe wat nieuw spul van de Ierse heren te horenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn mening dat U2 vroegah betere muziek maakte:
Where the streets have no name (met de lekkerste intro ever)
With or without you
Mysterious ways is denk ik de laatste van U2 waarbij ik zoiets had van:![]()
![]()
![]()
Nu mijn request van de Insane Clown Posse nogquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dan heb je die van Balkende nog niet gezien.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
We hebben van Fok een hype gemaaktquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie allemaal FOK!schermpjes in de studio...
Dat doet m'n PR hartje goed
Krijgen wij nu een leuke tekst achter onze naam??quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie allemaal FOK!schermpjes in de studio...
Dat doet m'n PR hartje goed
Anouk gaat vast voor 'm shoppenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:07 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zo erg als die Postman gast vanochtend niet. Die zat er echt ¤¤¤¤¤¤¤¤¤'s naast.
Ik voorspel dat Fok een eigen omroep krijgt en dan ook op 3 FM gaat.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben van Fok een hype gemaakt
verradelijke vraag...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ligt er helemaal aan welke en hoeveel olijfolie je koopt ....
We vegen de vloer aan met geenstijl.nlquote:
En 't merkquote:
ja inderdaad...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En 't merk. Stond gisteren ook voor het rek van soorten olijfolies in de Albert Heijn ... Pfff...
Ik hoorde m'n naam...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat dacht je van de kat-icon van Sirolf!![]()
maar dat zeiden ze volgens mij niet tegen bassiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Terwijl ik toch echt 1 liter op de rekening heb staan!
Lekker vroeg ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef SunChaser het volgende:
[3FM #6] Gerard heeft een accountant - sjapoo sjapoo
moeten we deze wel volmakenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef SunChaser het volgende:
[3FM #6] Gerard heeft een accountant - sjapoo sjapoo
en de groothandelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Bassie wordt gesponsord door de Lidl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |