Ik nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik word een beetje ziek van Chelsea Dagger.
Correct!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:04 schreef Sirolf het volgende:
Op dit moment in de studio te zien: Michiel, Gerard, Domien en volgens mij Sander (Verhaar, oftewel DJ Sandstorm)
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Jaaa! Ik zie Ekdom op FOK!
Gerard, maak eens een account aan en doe gezellig mee.
Nee. Al twee weken niet! Ik denk dat de catering denkt dat Gerard nog steeds niet mag eten. Er is ook geen chips te bekennen.quote:
Dat dus!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dus Domien, zeg je het tegen Gerard, dat hij een account maakt?
Hoe? Via een demo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zeg Domien, hoe ben jij nou trouwens bij 3FM terecht gekomen, via AR?
Waardeloze catering ja!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee. Al twee weken niet! Ik denk dat de catering denkt dat Gerard nog steeds niet mag eten. Er is ook geen chips te bekennen.
En hoe ben je dáár gekomen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hoe? Via een demo.
Via? KXradio.
;-)
Dat is zo 2006quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:18 schreef B.A.Trix het volgende:
WHOEHAHAHHAHAHAHA WE ZIJN OP DE RADIO!!!![]()
![]()
Via m'n podcast, Koelcast!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En hoe ben je dáár gekomen?.
Dat lijkt me best moeilijk, een podcast maken, want dan heb je 0 contact met luisteraars en moet je alles zelf doen of niet?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Via m'n podcast, Koelcast!
waarom denk je dat ik nooit belquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wel grappig dat Sunchaser in ons telefoonsysteem met volledige voor-, achternaam en adres staat vermeld!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wel grappig dat Sunchaser in ons telefoonsysteem met volledige voor-, achternaam en adres staat vermeld!
3fm, Serious Stalkers.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ow ja jij was van de Koelcast he?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hoe? Via een demo.
Via? M'n podcast en KXradio!
![]()
Dat was Breuls toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Volgens mij issie ook al es bij Giel in de studio geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |