Tis nog niet zo erg met m'n gestalk dat ik 24/7 3FM luister, dus dat heb ik ff gemist.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:56 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Gerard zei het vanmorgen al op KX.
Goed planquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:58 schreef snellejelle het volgende:
Gaan ze nu met z'n drieën zitten fokken daar
Volgens mij was er eerder zo'n hele reeks in ONZ,een Bassie en Adriaan-reeks en die mocht niet.quote:
Het was ook niet op 3FM, maar op KXradio.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:58 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Tis nog niet zo erg met m'n gestalk dat ik 24/7 3FM luister, dus dat heb ik ff gemist.![]()
Ik vond Royksopp - What else is there ( Thin White Duke Remix ) die gisteren tijdens de request voorbij kwam wel erg lekker.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Gaan we weer met zijn allen Muse requesten?.
Ik bedoelde dan ook niet Starlightquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vond Royksopp - What else is there ( Thin White Duke Remix ) die gisteren tijdens de request voorbij kwam wel erg lekker.
Starlight van Muse heb ik vandaag al een paar keer voorbij horen komen.
dan wel Time is running outquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Gaan we weer met zijn allen Muse requesten?.
Dat mocht wel, de site die opgezet werd door de topicreeks mensen niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij was er eerder zo'n hele reeks in ONZ,een Bassie en Adriaan-reeks en die mocht niet.
toch,Knut???
Die is OK, maar Butterflies&Hurricanes is OK'er.quote:
daar doe ik het ook voorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die is OK, maar Butterflies&Hurricanes is OK'er.
Inderdaad, vrijdag is met al die vette radio een dag dat echt niets terecht komt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was ook niet op 3FM, maar op KXradio.
Dus dat je dat hebt gemist op 3FM kan kloppen.
Die icon headbangt bijna op hetzelfde tempo als The Saint Are Coming.quote:
Of ik lees t ff goed..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was ook niet op 3FM, maar op KXradio.
Dus dat je dat hebt gemist op 3FM kan kloppen.
Ik blijf bij mijn mening dat U2 vroegah betere muziek maakte:quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Die icon headbangt bijna op hetzelfde tempo als The Saint Are Coming.
Dat pik je toch effe mee!
Wat dacht je van de kat-icon van Sirolf!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch ook lekker om af en toe wat nieuw spul van de Ierse heren te horenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn mening dat U2 vroegah betere muziek maakte:
Where the streets have no name (met de lekkerste intro ever)
With or without you
Mysterious ways is denk ik de laatste van U2 waarbij ik zoiets had van:![]()
![]()
![]()
Nu mijn request van de Insane Clown Posse nogquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dan heb je die van Balkende nog niet gezien.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
We hebben van Fok een hype gemaaktquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie allemaal FOK!schermpjes in de studio...
Dat doet m'n PR hartje goed
Krijgen wij nu een leuke tekst achter onze naam??quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie allemaal FOK!schermpjes in de studio...
Dat doet m'n PR hartje goed
Anouk gaat vast voor 'm shoppenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:07 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zo erg als die Postman gast vanochtend niet. Die zat er echt ¤¤¤¤¤¤¤¤¤'s naast.
Ik voorspel dat Fok een eigen omroep krijgt en dan ook op 3 FM gaat.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben van Fok een hype gemaakt
verradelijke vraag...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ligt er helemaal aan welke en hoeveel olijfolie je koopt ....
We vegen de vloer aan met geenstijl.nlquote:
En 't merkquote:
ja inderdaad...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En 't merk. Stond gisteren ook voor het rek van soorten olijfolies in de Albert Heijn ... Pfff...
Ik hoorde m'n naam...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat dacht je van de kat-icon van Sirolf!![]()
maar dat zeiden ze volgens mij niet tegen bassiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Terwijl ik toch echt 1 liter op de rekening heb staan!
Lekker vroeg ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef SunChaser het volgende:
[3FM #6] Gerard heeft een accountant - sjapoo sjapoo
moeten we deze wel volmakenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef SunChaser het volgende:
[3FM #6] Gerard heeft een accountant - sjapoo sjapoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |