Producen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maar wat doet zo iemand dan precies?
Bier zuipen en halen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als het iemand van FOK! is pies ik in m'n broek denk ik.quote:
Posten op Fok, wat rommelen aan de webcam, bier halen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat houdt dat inquote:
Nee, toch ?quote:
Klopt. Ik vergiste mequote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:39 schreef Knut het volgende:
[..]
Nee, toch ?
Hij zei vanmorgen dat hij de freaknacht van giel overnam.
Michiel ook. Giel is nog foetsie, dus kreeg Veenstra weer een fax.quote:
Ik twijfelde aan mezelf.quote:
Domien is producer van dit zooitjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waarom zit Domien überhaupt in de studio eigenlijk.
Kan ie ondertussen mooi een account voor Gerard aanmaken!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Posten op Fok, wat rommelen aan de webcam, bier halen.![]()
Nu zag ik je niet zwaaien omdat je even weg was en ik toen niet meer keekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Domien is producer van dit zooitje
Ik zwaai!
Klopt, ik won laatst een cd van Ali B en mn adres stond al in t systeem. Is zeker van Giels uitzendburo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wel grappig dat Sunchaser in ons telefoonsysteem met volledige voor-, achternaam en adres staat vermeld!
quote:
Nice, nu nog een mooi plaatje erbij.quote:
Goed bezig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |