Wel hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:14 schreef Neleos het volgende:
Maar dan nog. Die plaatjes kun je toch niet googlen?
Ja idd...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:19 schreef Mark het volgende:
Kunnen we nu weer verder met een vraag?
Damn, Mark. Topicsluiter is toch topicopener?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:19 schreef Mark het volgende:
Kunnen we nu weer verder met een vraag?
Dat mag dan wel in de OPquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:23 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Damn, Mark. Topicsluiter is toch topicopener?
Fok! Muziek Trivia deel DCCCXVI
Ohja, ik weet wel dat iemand eens heeft uitgelegd hoe je AMG plaatjes kan opzoeken, maar het is me nog steeds niet gelukt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Wel hoorIk had 'm zo gevonden met naam en toenaam
Lijkt mij goedquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:32 schreef schaap001 het volgende:
Lijkt me Nazareth
ja idd, staat me ook iets van bijquote:
Dan gokken we maar, Nederlanders eerst: Daniel Lohues?quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:05 schreef peaceman het volgende:
Van Morrisson?
Yep! http://www.uncut.co.uk/news/bryan_ferry/news/9211 Dylanesque gaat ie heten, met 11 covers d'r op.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:10 schreef bartrid het volgende:
dat is brian ferry toch?
weet niet wat er stond maar je zou ook kunnen zeggen dat de gezochte dame in het verkeerde subforum beland isquote:
Lucky bastard!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:42 schreef Z het volgende:
Scarlett doet Tom Waits al.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Scarlett Johansson
quote:Gonna use my arms
Gonna use my legs
Gonna use my style
Gonna use my sidestep
Gonna use my fingers
Gonna use my, my, my imagination
Dat was de vraag daarvoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:53 schreef Z het volgende:
Heu? Stond daar niet eerst Bob Dylan ranja?
Nou je't zegt, inderdaadquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Natuurlijk ook in een heel aardige Scarlett-uitvoering
Lesley Gore?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:00 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou je't zegt, inderdaadGave film ook.
Iets anders dan, wie is dit?
[afbeelding]
It's My Party and I Cry if I want to, cry if I want to, you would cry too if it happened to youquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:10 schreef Neleos het volgende:
Wat is haar meezinger dan?
Ohja, das een meezinger ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:12 schreef ranja het volgende:
[..]
It's My Party and I Cry if I want to, cry if I want to, you would cry too if it happened to you![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:15 schreef ranja het volgende:
Guns 'n Roses - Appetite for Destruction
Wie?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jaaaa, tuurlijk, mevr Simon
Edie Brickell
Daar was het al.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jaaaa, tuurlijk, mevr Simon
Edie Brickell
Jij weet ook al niet hoe je Allmusic plaatjes kan opzoeken?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:06 schreef bigshadow het volgende:
Kan de volgende vraag gewoon weer google-bare hints bevatten??
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Albert Hammond
quote:Weet je nog toen we over de wereld reisden?
We ontmoetten veel mensen..en meisjes
quote:Weet je nog toen we over de wereld reisden?
Er waren veel mensen..en meisjes
quote:Fan-mail from everywhere, showed us how you care,
didn't it, girls, ooh, didn't it, girls, aah?
quote:Well, I guess, it's a brand new day after all
everytime we hear the curtain call
see the girls with the curls in the hair
the buttons and the pins and the loud fanfares
Ah, de Google-bare hints zijn weer terugquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:47 schreef horned_reaper het volgende:
New kids on the block - tonightnummer uit 1990 ^_^ dacht ik
Bnew nare een cruscusd bliond typenm.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:52 schreef horned_reaper het volgende:
lolnee hoor =/ hij staat gewoon in mijn media player ^_^ hun beroemdste nummer is cover girl volgends mij
![]()
die zijn te oud voor horned_reaper denk ikquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Neuh.. You got it, Step by step, hanging tough..zijn toch wel bekender
ik luister bijna alleen maar oude muziek hoor ^_^ kijk maar naar Rush das mijn favo bandquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:56 schreef ranja het volgende:
[..]
die zijn te oud voor horned_reaper denk ik
je vergat "please don't go girl" nogquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Neuh.. You got it, Step by step, hanging tough..zijn toch wel bekender
zoek maar eens op limewirequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Cover girl en Please... zijn allbei nrs die ik niet ken..
ze stonden in het jaar 2005 hier in nederland als support act voor system of a downquote:
Hmm, zat aan iets héél anders te denken. Maar opgezocht, en je hebt het goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:19 schreef bartrid het volgende:
the eighties matchbox b-line disaster. Of zoiets.
bartrid + 1quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:19 schreef bartrid het volgende:
the eighties matchbox b-line disaster. Of zoiets.
het formaat van de plaatjes zegt ook iets over de bekendheid van de band, dus ik schaam me niet dat ik deze niet weetquote:
quote:Formed in Reading, England, in the late '90s by Ben Gautrey (vocals), Tom Bellamy (guitar, synthesizer, bass), Dan Fisher (bass, guitar), Didz (bass), Kieran Mahon (keyboards), and Jon Harper (drums),bring forth an original and powerful compound of alternative rock. Riding across different styles such as post-grunge or punk,
present an exciting and artful kind of hard rock. Assembled out of several local bands, the squad swiftly started conquering its own fan base after their first live shows.
Ik zat net te denken, als belsen langskomt zal ie het wel wetenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:06 schreef belsen het volgende:
Cooper Temple Clause.
Ja, het is op zeker goed, maar ik moet wel zo weg...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:10 schreef jerver73 het volgende:
Echt nog noooooit van gehoord dus het zal wel goed zijn....
Moet je gewoon Michael Jackson vragenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, het is op zeker goed, maar ik moet wel zo weg...
Yeti, dus. En Pretty Little Things en Babyshamblesquote:
Dirty Pretty Things dusquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Yeti, dus. En Pretty Little Things en Babyshambles
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Yeti, dus. En Pretty Little Things en Babyshambles
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:20 schreef jerver73 het volgende:
wierd scientists?
Ik had dan ook verwacht dat jij hem wel zou inkoppen....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:34 schreef bartrid het volgende:
Ze komen me erg bekend voor...
Bartrid+1quote:
quote:The band's name has been the subject of countless debates amongst fans over the years as to what it stands for (their record company even went as far as holding a contest in 1994 for fans to submit possible meanings, resulting in more than a thousand entries), but the confirmed meaning is
Officieel Kein Mitleid fur die Mehrheit.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:42 schreef cafca het volgende:
en wat is die meaning dan?
Bartrid+1quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:47 schreef bartrid het volgende:
En da's Alien Sex Fiend.
hehehehehquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:47 schreef bartrid het volgende:
[..]
Kylie Minogue fans don't masturbate
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:47 schreef bartrid het volgende:
[..]
Officieel Kein Mitleid fur die Mehrheit.
Maar Kylie Minogue fans don't masturbate of Kill Mother Fucking Depeche Mode zijn natuurlijk leuker
quote:Led by former Generation X member Tony James, the new wave groupraised selling out to an art form. The concept behind
was simple: the band adopted a postmodern, ironic style and sound, and marketed it to the hilt, saturating the media with slogans and interviews. James didn't even intend the band to be musical; he recruited Martin Degville, Neal X, Chris Cavanagh, and Ray Mayhew partially because they lacked extensive musical experience.
Dat is toch een side-project van Front 242 en Cubanate? Geen voorloper ofzo toch? Of zijn er meer bands met die naam?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:55 schreef cafca het volgende:
En welke band heette oorspronkelijk C-Tec?
Dat dacht ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is toch een side-project van Front 242 en Cubanate? Geen voorloper ofzo toch? Of zijn er meer bands met die naam?
Maar die zou het best fout kunnen hebben, idd....quote:The initial name of C-Tec was changed to Front 242 because it had greater potential as a subject of graphic design. The first single, Principles, was released late in 1981.
quote:C-Tec was originally formed as a side project in 1995 by Jean-Luc De Meyer (of Front 242), Jonathan Sharp (of New Mind), and Ged Denton (of Crisis NTI) as 'The Cyber-Tec Project'
http://en.wikipedia.org/wiki/C-Tecquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:00 schreef cafca het volgende:
Volgens de engelse wikipedia:
[..]
Maar die zou het best fout kunnen hebben, idd....
quote:C-Tec was originally formed as a side project in 1995 by Jean-Luc De Meyer (of Front 242), Jonathan Sharp (of New Mind), and Ged Denton (of Crisis NTI) as 'The Cyber-Tec Project'.
quote:The group formed in London in late 1992 with Heal on vocals and Barry playing guitar, along with keyboard player Graham Rayner and percussionist Steve Etheridge.
Je weet het....quote:
Ja, maar het voelt te erg als opzoeken. Ik had het anders niet geweten zoquote:
quote:In early 1993, the group signed to Berlin's Dynamica label and released the "Bodyburn" single a few months later. It earned good reviews (Single of the Week according to Kerrang!), but Rayner and Etheridge left not long after. Remixer/producer Julian Beeston was added for awhile, but Heal and Barry decided to continue for the time being as a two-piece.
Mark +1quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:32 schreef Mark het volgende:
COC
Fanfare tel ik niet meequote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:39 schreef Berkery het volgende:
Status Quo
quote:You give me reason to live, you give me reason to live, you give me reason to live, you give me reason to live
EN ik had nog wel zo'n mooie hint:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:58 schreef jerver73 het volgende:
you can leave your hat on....
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:46 schreef Mark het volgende:
Door dat icoontje van newbie moet ik de hele tijd aan dit plaatje denken:
[afbeelding]
quote:Bow down before the one you serve
You're going to get what you deserve
Bow down before the one you serve
You're going to get what you deserve
Newbie +1quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hole - Pretty On The Inside
Opgezocht en bij afwezigheid van cafca:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:38 schreef Charmian het volgende:
Daniel sahuleka of zoiets?
en dat is dan ook goedquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:18 schreef bartrid het volgende:
De enige waar ik op kan komen zijn de tielman brothers?
Dacht het niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:08 schreef Berkery het volgende:
Bandje uit Reading?
quote:emerged out of the British punk explosion but, from the outset, maintained a distance from that scene and resisted easy categorization. While punk rapidly became a caricature of itself,
`s musical identity — focused on experimentation and process — was constantly metamorphosing. Their first three albums alone attest to a startling evolution as the band repeatedly reinvented itself between 1977 and 1979.
jazeker. berkery +1quote:
avondquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:05 schreef ranja het volgende:
tja, bekende foto...
why-re?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:16 schreef ranja het volgende:
hm, als newbie het punt had had ik alvast gegokt op Elastica
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:48 schreef bukgeit het volgende:
Ja dat is You're A Friend Of Mine. Clarence Clemons en Jackson Browne.
Bij afwezigheid van Bigshadow gechecked en het kloptquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:54 schreef bartrid het volgende:
Kings of Leon dacht ik.
quote:Boy, I got my eyes on you
Tell me what you wanna do
I can picture you in my room
Until the morning
I don't even know your name
Boy, I need to know your name
I'm hoping that you feel the same
Tell me if you want it
Vaak gehoord maar dat nummer 's bij mij meestal zoek-'s-een-andere-zender-op-tijd.quote:
Kijk dan heb je nog eens tekstquote:Lyrics to Jessica Simpson I've Got My Eyes On You
Oh yeah, come on now, oh yeah
Oh yeah come on now,, oh yeah
Oh oh
Boy I been watchin you
You been watchin me
ranja +1quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:14 schreef ranja het volgende:
Beatles - Please please me
Countours - Do you love me
Transvision Vamp - Love Me
Primitives - Stop Killing Me
Shaggy - It Wasn't Me
Beegees - Run to Me
Stephen Tintin Duffy - Kiss Me
Adult net - Take Me
Echobelly - I can't imagine the world without me
Alan Parsons Project - Let's talk about me
Volgens mij wel,quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Puff Daddy heeft nu geloof ik wel weer een of ander liedje met een zangeresje. Die misschien?
Hm, dat is niet helemaal de bedoeling. Mocht je de antwoorden nu wel te weten komen kan je het alsnog doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:59 schreef jna het volgende:
Ik heb wat leuke vragen gevonden op een ander forum met intro's erbij. Alleen weet ik de antwoorden niet. Zal ik ze hier posten?
Ok, dan ga ik even naar "ik zoek een nummer" voor degene die ik niet weet/niet kan opkomen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:32 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Hm, dat is niet helemaal de bedoeling. Mocht je de antwoorden nu wel te weten komen kan je het alsnog doen.![]()
Ow dat moet dan Christina Aguilera zijn, zat gisteren langs MTV te zappen. Daar was net 'making the video' bezig met als onderwerp dit nummer. Heb niet naar de tekst geluisterd verder, dus kan niet zeggen of de tekst van de vraag bij dit nummer hoort.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:29 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Volgens mij wel,Tell me heet het nummer. Het zangeresje moet ik verschuldig blijven
![]()
En Charmian maakt het antwoord compleet.quote:Op zondag 7 januari 2007 10:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow dat moet dan Christina Aguilera zijn, zat gisteren langs MTV te zappen. Daar was net 'making the video' bezig met als onderwerp dit nummer. Heb niet naar de tekst geluisterd verder, dus kan niet zeggen of de tekst van de vraag bij dit nummer hoort.
quote:Well you must be a girl with shoes like that
she said you know me well
I seen you and little steven and Joanna
Round the back of my hotel oh yeah
quote:Op zondag 7 januari 2007 10:30 schreef bartrid het volgende:
the fratellis - chelsea dagger toch?
en dat zit nu weer de hele dag in je hoofdquote:Op zondag 7 januari 2007 10:38 schreef knars het volgende:
tududu, tududu, tududududududu
quote:No sleep
No sleep until I am done with finding the answer
Won't stop
Won't stop before I find a cure for this cancer
quote:Op zondag 7 januari 2007 11:33 schreef bartrid het volgende:
Sorry hoorde zojuist dat een vriend waar ik gister mee ben wezen stappen door uitsmijters in elkaar geslagen is zonder enige aanleiding. Alleen een gebroken neus voor zover ik het begrepen heb.
En waarschijnlijk komen ze er ook wel mee weg, die uitsmijters, zo gaat het meestal.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:33 schreef bartrid het volgende:
Sorry hoorde zojuist dat een vriend waar ik gister mee ben wezen stappen door uitsmijters in elkaar geslagen is zonder enige aanleiding. Alleen een gebroken neus voor zover ik het begrepen heb.
Welk nummer van wie?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |