Vaak gehoord maar dat nummer 's bij mij meestal zoek-'s-een-andere-zender-op-tijd.quote:
Kijk dan heb je nog eens tekstquote:Lyrics to Jessica Simpson I've Got My Eyes On You
Oh yeah, come on now, oh yeah
Oh yeah come on now,, oh yeah
Oh oh
Boy I been watchin you
You been watchin me
ranja +1quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:14 schreef ranja het volgende:
Beatles - Please please me
Countours - Do you love me
Transvision Vamp - Love Me
Primitives - Stop Killing Me
Shaggy - It Wasn't Me
Beegees - Run to Me
Stephen Tintin Duffy - Kiss Me
Adult net - Take Me
Echobelly - I can't imagine the world without me
Alan Parsons Project - Let's talk about me
Volgens mij wel,quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Puff Daddy heeft nu geloof ik wel weer een of ander liedje met een zangeresje. Die misschien?
Hm, dat is niet helemaal de bedoeling. Mocht je de antwoorden nu wel te weten komen kan je het alsnog doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:59 schreef jna het volgende:
Ik heb wat leuke vragen gevonden op een ander forum met intro's erbij. Alleen weet ik de antwoorden niet. Zal ik ze hier posten?
Ok, dan ga ik even naar "ik zoek een nummer" voor degene die ik niet weet/niet kan opkomen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:32 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Hm, dat is niet helemaal de bedoeling. Mocht je de antwoorden nu wel te weten komen kan je het alsnog doen.![]()
Ow dat moet dan Christina Aguilera zijn, zat gisteren langs MTV te zappen. Daar was net 'making the video' bezig met als onderwerp dit nummer. Heb niet naar de tekst geluisterd verder, dus kan niet zeggen of de tekst van de vraag bij dit nummer hoort.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:29 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Volgens mij wel,Tell me heet het nummer. Het zangeresje moet ik verschuldig blijven
![]()
En Charmian maakt het antwoord compleet.quote:Op zondag 7 januari 2007 10:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow dat moet dan Christina Aguilera zijn, zat gisteren langs MTV te zappen. Daar was net 'making the video' bezig met als onderwerp dit nummer. Heb niet naar de tekst geluisterd verder, dus kan niet zeggen of de tekst van de vraag bij dit nummer hoort.
quote:Well you must be a girl with shoes like that
she said you know me well
I seen you and little steven and Joanna
Round the back of my hotel oh yeah
quote:Op zondag 7 januari 2007 10:30 schreef bartrid het volgende:
the fratellis - chelsea dagger toch?
en dat zit nu weer de hele dag in je hoofdquote:Op zondag 7 januari 2007 10:38 schreef knars het volgende:
tududu, tududu, tududududududu
quote:No sleep
No sleep until I am done with finding the answer
Won't stop
Won't stop before I find a cure for this cancer
quote:Op zondag 7 januari 2007 11:33 schreef bartrid het volgende:
Sorry hoorde zojuist dat een vriend waar ik gister mee ben wezen stappen door uitsmijters in elkaar geslagen is zonder enige aanleiding. Alleen een gebroken neus voor zover ik het begrepen heb.
En waarschijnlijk komen ze er ook wel mee weg, die uitsmijters, zo gaat het meestal.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:33 schreef bartrid het volgende:
Sorry hoorde zojuist dat een vriend waar ik gister mee ben wezen stappen door uitsmijters in elkaar geslagen is zonder enige aanleiding. Alleen een gebroken neus voor zover ik het begrepen heb.
Welk nummer van wie?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |