quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Albert Hammond
quote:Weet je nog toen we over de wereld reisden?
We ontmoetten veel mensen..en meisjes
quote:Weet je nog toen we over de wereld reisden?
Er waren veel mensen..en meisjes
quote:Fan-mail from everywhere, showed us how you care,
didn't it, girls, ooh, didn't it, girls, aah?
quote:Well, I guess, it's a brand new day after all
everytime we hear the curtain call
see the girls with the curls in the hair
the buttons and the pins and the loud fanfares
Ah, de Google-bare hints zijn weer terugquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:47 schreef horned_reaper het volgende:
New kids on the block - tonightnummer uit 1990 ^_^ dacht ik
Bnew nare een cruscusd bliond typenm.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:52 schreef horned_reaper het volgende:
lolnee hoor =/ hij staat gewoon in mijn media player ^_^ hun beroemdste nummer is cover girl volgends mij
![]()
die zijn te oud voor horned_reaper denk ikquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Neuh.. You got it, Step by step, hanging tough..zijn toch wel bekender
ik luister bijna alleen maar oude muziek hoor ^_^ kijk maar naar Rush das mijn favo bandquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:56 schreef ranja het volgende:
[..]
die zijn te oud voor horned_reaper denk ik
je vergat "please don't go girl" nogquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Neuh.. You got it, Step by step, hanging tough..zijn toch wel bekender
zoek maar eens op limewirequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Cover girl en Please... zijn allbei nrs die ik niet ken..
ze stonden in het jaar 2005 hier in nederland als support act voor system of a downquote:
Hmm, zat aan iets héél anders te denken. Maar opgezocht, en je hebt het goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:19 schreef bartrid het volgende:
the eighties matchbox b-line disaster. Of zoiets.
bartrid + 1quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:19 schreef bartrid het volgende:
the eighties matchbox b-line disaster. Of zoiets.
het formaat van de plaatjes zegt ook iets over de bekendheid van de band, dus ik schaam me niet dat ik deze niet weetquote:
quote:Formed in Reading, England, in the late '90s by Ben Gautrey (vocals), Tom Bellamy (guitar, synthesizer, bass), Dan Fisher (bass, guitar), Didz (bass), Kieran Mahon (keyboards), and Jon Harper (drums),bring forth an original and powerful compound of alternative rock. Riding across different styles such as post-grunge or punk,
present an exciting and artful kind of hard rock. Assembled out of several local bands, the squad swiftly started conquering its own fan base after their first live shows.
Ik zat net te denken, als belsen langskomt zal ie het wel wetenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:06 schreef belsen het volgende:
Cooper Temple Clause.
Ja, het is op zeker goed, maar ik moet wel zo weg...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:10 schreef jerver73 het volgende:
Echt nog noooooit van gehoord dus het zal wel goed zijn....
Moet je gewoon Michael Jackson vragenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, het is op zeker goed, maar ik moet wel zo weg...
Yeti, dus. En Pretty Little Things en Babyshamblesquote:
Dirty Pretty Things dusquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Yeti, dus. En Pretty Little Things en Babyshambles
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Yeti, dus. En Pretty Little Things en Babyshambles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |