Je doelt op Paula L Woods?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Soli geeft het tenminste toe, die horned-reaper van gisteren nog niet.
Deze vond ik ook wel verdacht.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:36 schreef horned_reaper het volgende:
Good Singin, Good Playin (A) van Grand Funk Railroad
Dat vond ik dus ook al, ja: best wel een staaltje van een acute juiste brainwave.... zullen we het maar op houden...quote:
Dat dacht ik vroeger ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Je doelt op Paula L Woods?Vanochtend even topic gelezen
overigens dacht ik ook dat het liedje "Hush, hush" heette
lol?quote:
die Jeff Wayne van gister dan...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:19 schreef Neleos het volgende:
Soli geeft het tenminste toe, die horned-reaper van gisteren nog niet.
Was laatst nog op tv, bij top2000 a gogo, bovendien hebben we die cd thuisliggen, eve of the war, dus...quote:
Eve Of The War is geen CD maar een single. Het is War Of The Worlds, en daar staat de kop van Jeff Wayne niet op afgebeeld. Tenminste niet op mij LP-exemplaar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:08 schreef Soli het volgende:
[..]
Was laatst nog op tv, bij top2000 a gogo, bovendien hebben we die cd thuisliggen, eve of the war, dus...![]()
Lijkt me lastig opzoeken, en was inderdaad vorige week of zo bij Top 2000. Voordeel van de twijfelquote:
Maar dan nog. Die plaatjes kun je toch niet googlen? En hij was wel met z'n hoofd op tv bij de Top2000.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:12 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Eve Of The War is geen CD maar een single. Het is War Of The Worlds, en daar staat de kop van Jeff Wayne niet op afgebeeld. Tenminste niet op mij LP-exemplaar.
Als we gaan struikelen over details, kan ik er ook nog wel een paar opnoemen... Die vraag wist ik gewoon, maar als noob wist ik niet dat je niet mocht opzoeken. Oeieoeioeioei wat een schandequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:12 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Eve Of The War is geen CD maar een single. Het is War Of The Worlds, en daar staat de kop van Jeff Wayne niet op afgebeeld. Tenminste niet op mij LP-exemplaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |