ranja +1quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:36 schreef ranja het volgende:
The Heads - No Talking Just Head
Weeps heeft als labelnummer Excel96002, dus de 2equote:Op donderdag 4 januari 2007 11:23 schreef schaap001 het volgende:
Volgens mij was dat er eentje van Daryll-Ann
maar welke![]()
dat is Excel96010quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:28 schreef schaap001 het volgende:
Die eerste van Johan?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:38 schreef schaap001 het volgende:
Nou eehh.... eentje van Caesar dan?
quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:48 schreef schaap001 het volgende:
Dan zal dat Clean wel zijn?
Dat zal dan welquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:48 schreef schaap001 het volgende:
Dan zal dat Clean wel zijn?
Wacht maar tot je weet wie het zijn!quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:22 schreef bigshadow het volgende:
Lig in een deuk hier!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:25 schreef ranja het volgende:
Thin Lizzy?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:26 schreef Neleos het volgende:
Fleetwood Mac?
eg wel!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:03 schreef jerver73 het volgende:
judas priest?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:18 schreef Neleos het volgende:
Zeg jij 't hem, peaceman?
of boodschappen doen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:25 schreef Z het volgende:
Tenzij ranja aan het lunchen is, dan is het twee uur.
Tja laten we het er op houden dat Ranja zoiezo een geval apart isquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:27 schreef methodmich het volgende:
En als hij in de trein zit?
Ach ik doe tenminste geen hit-en-run puntjes scorenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:28 schreef peaceman het volgende:
Tja laten we het er op houden dat Ranja zoiezo een geval apart is
.......en doen is inderdaad een hulpwerkwoord...quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach ik doe tenminste geen hit-en-run puntjes scoren
Jazeker!quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:11 schreef horned_reaper het volgende:
Fountains of Wayne ?
jah dis mijn eerste puntquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:13 schreef horned_reaper het volgende:
omghijs nog goed ook xD ok
vraag komt er zo aan
![]()
dus geen vervolgvraag. Trio -> Kwartetquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:08 schreef schaap001 het volgende:
Geen Kwartet (als dat een band is: ken ik niet of bedoel je EEN kwartet, want dat zijn ze wel, ja...) en ook geen Hard-Fi.
Power pop uit New York.
das helemaal goedquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:29 schreef schaap001 het volgende:
Da's Rush - Signals
quote:Hoe laat ik merken dat iemand een punt heeft verdiend?
Quote het goede antwoord en plaats hieronder in bold: USERNAAM + en het aantal toegekende punten.
Ja, maar da's een album van Zappa zelf. Het betreft dus een album van een band die hij produceerde in dat jaar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:58 schreef horned_reaper het volgende:
dan weet ik het niet hoor![]()
het enige album dat frank zappa heeft geproduceert in 1976 is, Zoot Allures
[afbeelding]
helemaal goedquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Fairport Convention
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lijkt Keanu Reeves wel.
Wie de neu..s is dat?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:17 schreef horned_reaper het volgende:
paula L woods ?
Nu zijn we er bijnaquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:21 schreef cafca het volgende:
lijkt Paula Abdul wel..
It doesn't ring a tvpquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Handen bij de knop...
Uit welke clip en van wie
[afbeelding]
Ah, we hebben een Google-hitquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:17 schreef horned_reaper het volgende:
paula L woods ?
Nee, deze is recent.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:33 schreef peaceman het volgende:
Jennifer Page?
Ah, thanks!quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:35 schreef peaceman het volgende:
Even Wie is de mol kijken? kijken... laters
Nee dit grietje is jonger.quote:
cafca +1quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:53 schreef cafca het volgende:
Jojo ?
bartrid +1quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:02 schreef bartrid het volgende:
Jennifer Rush?
quote:I think many, many people almost fell out of their seats at the 2002 Grammy Awards whenwon the Grammy for Album of the Year. When you think about it, it never should have happened. The disc received almost no radio airplay. Country stations wouldn't touch it. The disc (and the film) gained a following mainly through word-of-mouth. So what makes this collection of country-folk-bluegrass music so popular as we begin the 21st Century?
horned_reaper +1quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:12 schreef horned_reaper het volgende:
O Brother, Where Art Thou?
Berkery + 1quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:36 schreef Berkery het volgende:
Kayak?
die band heet trouwens EntomBedquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:59 schreef peaceman het volgende:
Entomed?
das helemaal correctquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:05 schreef knars het volgende:
Oh, Dying Fetus
*snif* *kuch*quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:12 schreef horned_reaper het volgende:
maar wel goed voor een dikke pit![]()
nou hup hupquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
*snif* *kuch*
Moet je mij eens zien de laatste dagen..
van de eerste cd zijn volgen smij 3 singles... van 2 ken ik de clip, dus gokken op Revolution 909quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Daft Punk dus..maar deze ken ik niet, wel een clip met cops en een spagetthisausvlek
Weet de titel niet meer, maar was de 3e van homework, na Da Funk en Around the worldquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:08 schreef ranja het volgende:
[..]
van de eerste cd zijn volgen smij 3 singles... van 2 ken ik de clip, dus gokken op Revolution 909
Volgens mij kwam de spaghettivlekvideo een paar maanden later... dat nummer heette Revolution 909. Maar ik zoek dus de iets oudere videoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Daft Punk dus..maar deze ken ik niet, wel een clip met cops en een spagetthisausvlek
Ben je van plan vaker te komen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:24 schreef horned_reaper het volgende:
komop ranja we willen weer een vraag![]()
Het is dat je uit W'schoten komtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:26 schreef horned_reaper het volgende:
joahik ben vanaf gister vaste FOK user geworden
![]()
MutZ !!!!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:42 schreef MutZ het volgende:
Marlene Dietrich?
volgends mij is dat hem ook iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:45 schreef shakaboem het volgende:
Nancy Sinatra?
De gelijkenis is treffend.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:07 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
volgends mij is dat hem ook idd![]()
Is het ook niet volgens mij.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:14 schreef Mark het volgende:
Gokje op Lynn Anderson (geen flauw idee hoe die er uit ziet), vanwege "Rose garden"
Dat is ze welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:07 schreef Charmian het volgende:
Is dat niet Sue 'Norman oehoehoehoeee...' Thompson'
Kijk, ma Judd had ik dan weer wel even overwogen bij de vraag van ranjaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:04 schreef Berkery het volgende:
Een van de Judds? Gearresteerd voor illegaal whisky stoken?
Berkery is hotquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:04 schreef Berkery het volgende:
Een van de Judds? Gearresteerd voor illegaal whisky stoken?
quote:
quote:
Jij haalt de mensen doorelkaar.quote:
het is wel goed volgens mijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:05 schreef schaap001 het volgende:
Ken alleen Ashley Judd, maar da's een actrice (en een stuk jonger, volgens mij...)![]()
quote:
quote:Wat mag wel en wat mag niet?
Vragen mogen gaan over alle zaken die met muziek te maken hebben.
Er staat telkens slechts een vraag tegelijk open.
Wees lief voor je mede-Triviaspelers.
Opzoeken is verboden!!!
Je doelt op Paula L Woods?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Soli geeft het tenminste toe, die horned-reaper van gisteren nog niet.
Deze vond ik ook wel verdacht.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:36 schreef horned_reaper het volgende:
Good Singin, Good Playin (A) van Grand Funk Railroad
Dat vond ik dus ook al, ja: best wel een staaltje van een acute juiste brainwave.... zullen we het maar op houden...quote:
Dat dacht ik vroeger ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Je doelt op Paula L Woods?Vanochtend even topic gelezen
overigens dacht ik ook dat het liedje "Hush, hush" heette
lol?quote:
die Jeff Wayne van gister dan...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:19 schreef Neleos het volgende:
Soli geeft het tenminste toe, die horned-reaper van gisteren nog niet.
Was laatst nog op tv, bij top2000 a gogo, bovendien hebben we die cd thuisliggen, eve of the war, dus...quote:
Eve Of The War is geen CD maar een single. Het is War Of The Worlds, en daar staat de kop van Jeff Wayne niet op afgebeeld. Tenminste niet op mij LP-exemplaar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:08 schreef Soli het volgende:
[..]
Was laatst nog op tv, bij top2000 a gogo, bovendien hebben we die cd thuisliggen, eve of the war, dus...![]()
Lijkt me lastig opzoeken, en was inderdaad vorige week of zo bij Top 2000. Voordeel van de twijfelquote:
Maar dan nog. Die plaatjes kun je toch niet googlen? En hij was wel met z'n hoofd op tv bij de Top2000.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:12 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Eve Of The War is geen CD maar een single. Het is War Of The Worlds, en daar staat de kop van Jeff Wayne niet op afgebeeld. Tenminste niet op mij LP-exemplaar.
Als we gaan struikelen over details, kan ik er ook nog wel een paar opnoemen... Die vraag wist ik gewoon, maar als noob wist ik niet dat je niet mocht opzoeken. Oeieoeioeioei wat een schandequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:12 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Eve Of The War is geen CD maar een single. Het is War Of The Worlds, en daar staat de kop van Jeff Wayne niet op afgebeeld. Tenminste niet op mij LP-exemplaar.
Prima, fair deal. Je mag best een beetje moeite doen om je onschuld te bewijzen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:15 schreef Soli het volgende:
[..]
Als we gaan struikelen over details, kan ik er ook nog wel een paar opnoemen... Die vraag wist ik gewoon, maar als noob wist ik niet dat je niet mocht opzoeken. Oeieoeioeioei wat een schande![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |