van de eerste cd zijn volgen smij 3 singles... van 2 ken ik de clip, dus gokken op Revolution 909quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Daft Punk dus..maar deze ken ik niet, wel een clip met cops en een spagetthisausvlek
Weet de titel niet meer, maar was de 3e van homework, na Da Funk en Around the worldquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:08 schreef ranja het volgende:
[..]
van de eerste cd zijn volgen smij 3 singles... van 2 ken ik de clip, dus gokken op Revolution 909
Volgens mij kwam de spaghettivlekvideo een paar maanden later... dat nummer heette Revolution 909. Maar ik zoek dus de iets oudere videoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Daft Punk dus..maar deze ken ik niet, wel een clip met cops en een spagetthisausvlek
Ben je van plan vaker te komen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:24 schreef horned_reaper het volgende:
komop ranja we willen weer een vraag![]()
Het is dat je uit W'schoten komtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:26 schreef horned_reaper het volgende:
joahik ben vanaf gister vaste FOK user geworden
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |