Paul Rabbering, DJ 3FM:quote:In het vroege voorjaar van 2007 komt de AVRO met een nieuwe reeks ’Wie is de mol…?’
Tien weken lang kan de kijker zich weer verdiepen in de vraag ’wie is de verrader van de groep’.
Paul Rabbering, Eva van der Gucht, Menno Bentveld, Inge Ipenburg, Sander Lantinga, Liesbeth Kamerling, Renate Verbaan, Alex Klaasen, Nadja Hüpscher en Dick Jol reizen voor dit seizoen af naar Thailand, wederom onder bezielende leiding van Karel van de Graaf.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Hij was nog niet vol, hoor, toen je deze opende. Dus dicht maar weer.
.
Omdat ze irritant isquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:30 schreef Viking84 het volgende:
.
Waarom moet Eva zo nodig weg van jullie? (van mij moet ze ook weg, maar ik weet eigenlijk niet waarom). Vanaf volgende week doe ik mee met de prono. Mijn mol voor nu is Menno.
Idd een kutwijfquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had het al op voorhand ingeschat
Niet zo mierenneuken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:30 schreef Viking84 het volgende:
.
hij komt vast wel weer terug in een van de volgende afleveringenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:31 schreef The_S het volgende:
wel jammer van sander iig hij was wel leuk voor het programma geweest
Ze komt alleen in breedbeeld programma'squote:Op donderdag 4 januari 2007 21:33 schreef cptmarco het volgende:
waar zou ik Eva van moeten kennen eigenlijk?? Ik kan mij niet herinneren haar ooit gezien te hebben...
In de laatstequote:Op donderdag 4 januari 2007 21:32 schreef digispeed het volgende:
[..]
hij komt vast wel weer terug in een van de volgende afleveringen
ze zat in het tenenkrommend slechte programma De Kannibalenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:33 schreef cptmarco het volgende:
waar zou ik Eva van moeten kennen eigenlijk?? Ik kan mij niet herinneren haar ooit gezien te hebben...
Dat snapte ik wel. Je gaat als deelnemer toch niet meteen vertellen wie jij denkt dat de Mol is? Je laat zo min mogelijk in je kaarten kijken. Ik had niet eens op die vraag geantwoord!quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:32 schreef JeroenV het volgende:
Renates reactie snapte ik trouwens niet. Waarom moet je eerst vijf seconden denken of je het over Sander als winnaar of als mol had? En die blik... Ik weet het niet...
Ze beslaat inderdaad de helft van het beeld (maar ik heb dan ook een kleine tv op m'n kamer)quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ze komt alleen in breedbeeld programma's![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze zat in het tenenkrommend slechte programma De Kannibalen
Oftewel het vleesgeworden bewijs dat dikke mensen niet altijd leuk en grappig zijn
Nadja kreeg een paars molboekjequote:Op donderdag 4 januari 2007 21:37 schreef DaMart het volgende:
Ik heb eigenlijk 3 aanwijzingen gezien die direct naar een van de kandidaten wijzen:
- Dick Jol krijgt als enige een rood molboekje, de rest een groene.
Dat lijkt me een hele goede aanwijzingquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:37 schreef DaMart het volgende:
- Het boek 'Adrian Mole' ligt in spel 2. Die naam is een anagram voor 'Nadia R Mole', brak Engels voor: Nadja is de mol.
dit dacht iedereen vorig jaar met milouska ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:35 schreef washandje het volgende:
Ik stem nu ook op Renate, maar ze is wel slecht als ze de mol is
Die van vorig jaar was het grootste zeikwijf van de Nederlandse televisiequote:Op donderdag 4 januari 2007 21:37 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Wie is de mol neemt vaak dezelfde types in het programma, en de mol is meestal iemand die niet de hele tijd zeikt over niks en toch goed mee kan komen met de "betere" anderen. Al die zeikerds hierboven vallen dus af, om uit te komen op Dick Jol, Paul, Alex, Nadja of Renate; degenen die ik ook graag zie in de latere afleveringen en wat waarschijnlijk ook gebeurd
Makkelijk!
En ze bleef ook even achter in de drukte van Bangkok wat verdacht isquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:37 schreef DaMart het volgende:
Ik heb eigenlijk 3 aanwijzingen gezien die direct naar een van de kandidaten wijzen:
- In filmpje Eva komt WIDM logo naar voren.
- Het boek 'Adrian Mole' ligt in spel 2. Die naam is een anagram voor 'Nadia R Mole', brak Engels voor: Nadja is de mol.
En dan moet ik dus kiezen uit die drie... hm... ik ga dan voor Nadja... meest verborgen hint van de drie, en ze hield zich wel erg op de achtergrond. Bovendien bleek de vorige twee edities dat degene die ik het meest irritant vond de mol was, en nadja is een goede kanshebster om de meest irritante kandidaat te zijn deze editie!
Je moet niet zo diep zoeken johquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me een hele goede aanwijzing
Waar is Menno in je analyse?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:37 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Je hebt altijd van die types bij de mol, waarbij je zo kan wegstrepen wie het niet zijn. Meestal zijn dit zeikwijven. Ik noem:
Eva, Bah, ze moet zich schamen met zo'n pens in zo'n land. Ze doet dom, is dom en niet de mol dus
Inge, zo'n typische dertiger/veertiger, midlife-BN'er, laatste hoogtijdagen, niet de mol
Liesbeth, Bah, zo'n feministisch menske heb ik zo het idee, te actief, "doet mee om het spel blabla" Niet de mol
Renate, kan wel de mol zijn, niet zo erg op de achtergond en zo, ook niet te inactief
Nadja, ook zo'n typische nep BN'er, denk ik 30% kans op mol zijn ( tegen 70% niet)
Paul Rabbering is tof, doet leuk mee en zo, heeft nog geen slechte dingen gedaan, zou een lieve mol zijn
Alex, kan ook goed de mol zijn, lacht om zichzelf
Dick Jol, zou een leuke mol zijn, is actief maar denk dat 'ie te nuchter is om gemene dingen te doen
Menno ook natuurlijk ,vergeten, kan het zijn, denk het niet
Conclusie:
Wie is de mol neemt vaak dezelfde types in het programma, en de mol is meestal iemand die niet de hele tijd zeikt over niks en toch goed mee kan komen met de "betere" anderen. Al die zeikerds hierboven vallen dus af, om uit te komen op Dick Jol, Paul, Alex, Nadja of Renate; degenen die ik ook graag zie in de latere afleveringen en wat waarschijnlijk ook gebeurd
Makkelijk!
Oh daar gaan we weer het overactief bekijken van hints en als deze serie voorbij is wordt er mischien verteld dat het om een druk fout ging.quote:
Er was nog een huis waar ik een foto voorbij zag komen...quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:40 schreef marientje het volgende:
Paul draaide een liedje van Imaani in z'n uitzending vanmiddag
I see your picture in a frame is de eerste regel, in Renate's huis hingen allemaal fotolijstjes aan de muur
Misschien toch een aanwijzing?
Ja maar als je gewoon op fouten in de spellen gaat letten word het er vaak alleen maar vager op. Omdat er heel veel zijn die zich verdacht willen maken dan kun je nog beter op die specifieke dingen letten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:41 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Je moet niet zo diep zoeken johJe moet het gewoon over het geheel bekijken, wie doet het meest raar en zo, werkte vorige serie voor mij ook prima. Als je gaat zoeken naar aanwijzingen, die meestal heel bekrompen in elkaar zitten kunnen ze dat programma niet eens meer normaal (objectief voor de kijker) maken
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:43 schreef Jivis het volgende:
Dick Jol is de mol.
Waarom? Mijn theorie:
z'n achternaam rijmt op "mol".
In het filmpje was al te zien dat Nadja dat boek aan het lezen was in het vliegtuig. Toch blijft Dick Jol met dat beatles shirt ook verdacht voor mij hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:37 schreef DaMart het volgende:
- In filmpje Eva komt WIDM logo naar voren.
En dan moet ik dus kiezen uit die drie... hm... ik ga dan voor Nadja... meest verborgen hint van de drie, en ze hield zich wel erg op de achtergrond. Bovendien bleek de vorige twee edities dat degene die ik het meest irritant vond de mol was, en nadja is een goede kanshebster om de meest irritante kandidaat te zijn deze editie!
Heb je de rest van de liedjes in zijn uitzending ook geanalyseerd?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:40 schreef marientje het volgende:
I see your picture in a frame is de eerste regel, in Renate's huis hingen allemaal fotolijstjes aan de muur
Jij zit scherp op te letten. Zoek je van alle songs die 'ie draait de lyrics? of zei hij er iets speciaals bij?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:40 schreef marientje het volgende:
Nadja en Dickquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:46 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Wie kregen trouwens de 2 afwijkende kleuren boekjes?
Dick Jol en Nadjaquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:46 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Dat zou dan een aanwijzing richting Eva zijn. Je zag het logo (picture) van de mol op een televisie (frame) in een filmpje dat bij Eva hoorde!quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:40 schreef marientje het volgende:
Dick en Nadjaquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:46 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Draaide die dat met een verwijzing naar De Mol-uitzending van vanavond... aan de andere kant, het is wel verdacht om een Songfestivalklassieker op 3FM te draaienquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:40 schreef marientje het volgende:
Maar dat was niet echt verborgen, het werd zelfs nog duidelijk gezegd. 'Belgische versie van de Mol'.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou dan een aanwijzing richting Eva zijn. Je zag het logo (picture) van de mol op een televisie (frame) in een filmpje dat bij Eva hoorde!
er zijn helaas niet altijd shirts in XXXL te krijgenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:45 schreef cptmarco het volgende:
waarom moeten gezette mensen altijd net iets te strakke shirtjes aan?? Is dat verplicht ofzo?
Niet getreurd, misschien komt hij nog wel terug i.p.v. Eva ofzoquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:49 schreef Nouk het volgende:
Jammer dat Sander alweer vertrokken is. Wel een leuke deelnemer, maar helaas.
Wanneer kan iemand terug komen dan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:50 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Niet getreurd, misschien komt hij nog wel terug i.p.v. Eva ofzo![]()
Ik heb een beetje dezelfde gedachtenkronkelquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:51 schreef RayMania het volgende:
Op één of andere manier heb ik het gevoel dat de Mol een man is, omdat vorige jaren het vaak een vrouw was. Is natuurlijk geen argument, maar toch ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop niet dat die afgevallen mensen weer terugkomen. Zoals Richard vorig jaar, en Gijs het jaar daarvoor. Weg is weg!!!quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:50 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Niet getreurd, misschien komt hij nog wel terug i.p.v. Eva ofzo![]()
Gijs was toen toch meer omdat een kandidaat ziek moest afhaken en ze anders te weinig mensen overhielden voor een volgende eliminatieronde?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:52 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat die afgevallen mensen weer terugkomen. Zoals Richard vorig jaar, en Gijs het jaar daarvoor. Weg is weg!!!
Vorig jaar stond er een gewoon tijdens een opdracht in een lege fabriekshal ergens in een kooi (weet niet meer wie het was). Toen hadden de deelnemers de keuze om op de knop te drukken om hem terug in het spel te laten, of 2 jokers te pakken die ernaast liggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:51 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wanneer kan iemand terug komen dan?
nee, de aanwijzing zou niet gaan over wie de mol was maar over de aflevering van vanavond.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:40 schreef marientje het volgende:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:52 schreef DaMart het volgende:
De eerste dagboekbijdrage van de mol staat ook al online, trouwens. Maar even tussen spoilertags, je weet maar nooit wie het niet wil lezen.Klinkt heel erg RenateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
Hohohoquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:48 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Maar dat was niet echt verborgen, het werd zelfs nog duidelijk gezegd. 'Belgische versie van de Mol'.
songfestival is feest van de nichtenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Draaide die dat met een verwijzing naar De Mol-uitzending van vanavond... aan de andere kant, het is wel verdacht om een Songfestivalklassieker op 3FM te draaien
Ik vind het wel briljant gevonden eigenlijk, was mij niet opgevallenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:58 schreef Jane het volgende:
Als Dick Jol de Mol is, dan is het nu al bij voorbaat de slechtste serie ooit.
Jol draagt tijdens de executie waarbij Sander (de Beatlesfan) moet vertrekken een Beatles t-shirt. Wel héél opvallend.
2 mogelijkheden:
- Dick is toevallig ook een fan van The Beatles en wel zo erg dat hij op zijn leeftijd nog met band-shirts gaat rondlopen, of
- Dick is de Mol, want die kon als enige weten dat Sander de lul was tijdens de executie.
Ik hoop echt dat het toeval was en dat Jol er in aflevering 2 uitvliegt, want anders is er nu al geen reet meer aan.
Volgens mij weet de mol niet wie er die aflevering uit gaat hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:58 schreef Jane het volgende:
Jol draagt tijdens de executie waarbij Sander (de Beatlesfan) moet vertrekken een Beatles t-shirt. Wel héél opvallend.
2 mogelijkheden:
- Dick is toevallig ook een fan van The Beatles en wel zo erg dat hij op zijn leeftijd nog met band-shirts gaat rondlopen, of
- Dick is de Mol, want die kon als enige weten dat Sander de lul zou zijn tijdens de executie.
Ik hoop echt dat het toeval was en dat Jol er in aflevering 2 uitvliegt, want anders is er nu al geen reet meer aan.
Maar als mol geef je jezelf toch nooit op om te wachten bij zo'n bordje hij miste het laatste deel van de opdracht.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:58 schreef Jane het volgende:
2 mogelijkheden:
- Dick is de Mol, want die kon als enige weten dat Sander de lul zou zijn tijdens de executie.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:58 schreef Jane het volgende:
2 mogelijkheden:
Ik vind het heel erg Menno, het waren ook zijn gehaktballenquote:
Hoe weet de mol al bij voorbaat wie eruitvliegt? Dat heeft toch te maken met hoe de kandidaten de vragen invullen, en daar heeft de mol toch niets mee van doen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:58 schreef Jane het volgende:
2 mogelijkheden:
Dus Paul was de enige die oplette. Niet echt overduidelijk iets voor de molquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:00 schreef evert het volgende:
trouwens, bij ALex, de gok, was Paul de enige die twee keer slaan zei....
Precies, dat kon hij niet weten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:00 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Hoe weet de mol al bij voorbaat wie eruitvliegt? Dat heeft toch te maken met hoe de kandidaten de vragen invullen, en daar heeft de mol toch niets mee van doen?
volgens mij had Dick dat t shirt al de hele tijd aan.... bovendien weet de mol niet wie eruit vliegt...quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:58 schreef Jane het volgende:
2 mogelijkheden:
Ja, en vorig jaar had Karel steeds een roze overhemd aan ... en was een vrouw de Mol.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:51 schreef RayMania het volgende:
Op één of andere manier heb ik het gevoel dat de Mol een man is, omdat vorige jaren het vaak een vrouw was. Is natuurlijk geen argument, maar toch ..
Was meer met de schoenen. Zei Sander tegen Renate ofzo. Nou Sander ligt eruit dus Renate kan. Maar dat zou ik te veel een dom "kijk mij, ik ben belangrijk want ik kom altijd op TV" kutje vinden. Net als vorig jaarquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg Menno, het waren ook zijn gehaktballen![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg Menno, het waren ook zijn gehaktballen![]()
juist verwarring zwaaien....quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:01 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dus Paul was de enige die oplette. Niet echt overduidelijk iets voor de mol
Damn, waar sommige mensen al niet op lettenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:03 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, en vorig jaar had Karel steeds een roze overhemd aan ... en was een vrouw de Mol.
Nu had hij een blauw overhemd aan.
goed gevonden! ik ga dan voor Paulquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:03 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, en vorig jaar had Karel steeds een roze overhemd aan ... en was een vrouw de Mol.
Nu had hij een blauw overhemd aan.
Paul kan alleen weten wie de Mol is als hij bij de laatste 3 heeft gezeten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:40 schreef marientje het volgende:
Waarom zien sommigen in Nadja de mol want ik vind het eerder het type dat volgende week eruit gaat ik vond ook niet echt veel mollenstreken.quote:
Volgens mij wordt de Mol constant bijgepraat, dus kan die dat best weten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij weet de mol niet wie er die aflevering uit gaat hoor.
Mwah, vind ik een minder opvallend iets. Ze waren er toch al bijna, dus dat kan ook zijn om een low profile te houden als mol. Het enige is dat hij zo niet kon meebeslissen over het aantal gongslagen... Mij is trouwens ontgaan waarom Jol die keer moest achterblijven. Misschien kwam hij er door de manier van beslissen van de groep wel niet onderuit.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:00 schreef Mr_Booze het volgende:
Maar als mol geef je jezelf toch nooit op om te wachten bij zo'n bordje hij miste het laatste deel van de opdracht.
Loten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:07 schreef Jane het volgende:
Mij is trouwens ontgaan waarom Jol die keer moest achterblijven.
Ze bleef even achter in de drukte van Bangkok, terwijl de anderen haar kwijt waren. Ook kreeg ze een paars boekje i.p.v. rood. Ook met dat ene boekje in dat sudoku ding wat hierboven ergens staat kan een aanwijzing zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:07 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Waarom zien sommigen in Nadja de mol want ik vind het eerder het type dat volgende week eruit gaat ik vond ook niet echt veel mollenstreken.
Iemand redenen molverdenking Nadja?![]()
1. Zie mijn vorige bericht: Nadja las boek 'Adrian Mole' (anagram voor 'Nadia R Mole', brak Engels voor 'Nadja is de mol')quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:07 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Waarom zien sommigen in Nadja de mol want ik vind het eerder het type dat volgende week eruit gaat ik vond ook niet echt veel mollenstreken.
Iemand redenen molverdenking Nadja?![]()
Volgens mij had iedereen vorig jaar een hekel aan Milouskaquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
1. Zie mijn vorige bericht: Nadja las boek 'Adrian Mole' (anagram voor 'Nadia R Mole', brak Engels voor 'Nadja is de mol') 2. ze hield zich erg op de achtergrond, en keek rustig bij wat kraampjes rond tijdens de opdracht.
3. Ze was mij wel heel erg kalm bij de eliminatieronde, alsof ze toch al zeker was dat ze zou blijven.
4. Ik mag haar het minst, en de vorige edities was degene waar ik de grootste hekel aan had de mol...
- edit-quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Mwah, vind ik een minder opvallend iets. Ze waren er toch al bijna, dus dat kan ook zijn om een low profile te houden als mol. Het enige is dat hij zo niet kon meebeslissen over het aantal gongslagen... Mij is trouwens ontgaan waarom Jol die keer moest achterblijven. Misschien kwam hij er door de manier van beslissen van de groep wel niet onderuit.
Klinkt helemaal heel plausibel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
1. Zie mijn vorige bericht: Nadja las boek 'Adrian Mole' (anagram voor 'Nadia R Mole', brak Engels voor 'Nadja is de mol')
2. ze hield zich erg op de achtergrond, en keek rustig bij wat kraampjes rond tijdens de opdracht.
3. Ze was mij wel heel erg kalm bij de eliminatieronde, alsof ze toch al zeker was dat ze zou blijven.
4. Ik mag haar het minst, en de vorige edities was degene waar ik de grootste hekel aan had de mol...
Dat 'Pfoe, dat is wel even schrikken zeg' vond ik er wel gemaakt uitkomen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:09 schreef DaMart het volgende:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies, dat kon hij niet weten.
Hoe komen jullie er toch bij dat de Mol dat niet weet??! De Mol wordt constant op de hoogte gehouden van het verloop van het spel. En had Dick dat shirt al aan? Dat zou ik moeten nakijken, maar het was mij (als Beatlesfan!!) niet eerder opgevallen en tijdens de executie wel gelijk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:02 schreef evert het volgende:
[..]
volgens mij had Dick dat t shirt al de hele tijd aan.... bovendien weet de mol niet wie eruit vliegt...
Ik doel op de vorige twee edities, met de BN'ers dusquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klinkt helemaal heel plausibel.
Had je trouwens ook een hekel aan Elise
En hij had het over Japanse metersquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:14 schreef JeroenV het volgende:
En Jol met zijn stappen? Hij zat er wel naast...
Als mol kun je je ook op de achtergrond houden, als andere kandidaten de boel al verpesten... waarom zou je dan meteen al een risico nemen om je verdacht te maken?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:13 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik vind die redenen van Nadja niet echt heel erg duidelijk als mol moet je er gewoon voor zorgen dat er weinig geld in de pot komt en dat had ik niet het gevoel bij haar ze greep niet in bij het pakken van de telefoon etc.
En lezend in het dagboek komt het over dat de mol nogal zeker is van zijn zaak .
En hij kwam met die Japanse meters aanzetten....quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:14 schreef JeroenV het volgende:
Die penalty's kloppen dus ook nooitquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:14 schreef JeroenV het volgende:
Ligt eraan hoe je het bekijkt lijkt me dat veel mensen denken oh de onopvallenste die zal het wel zijn want dat was in serie 2 en 3 ook zo.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als mol kun je je ook op de achtergrond houden, als andere kandidaten de boel al verpesten... waarom zou je dan meteen al een risico nemen om je verdacht te maken?
Geslacht: Vrouwquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Die penalty's kloppen dus ook nooit![]()
Wou het net zeggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw![]()
Daarom staat er een stip op het veld![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Vrije trappen, bedoel je.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw![]()
Daarom staat er een stip op het veld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De muur, sukkeltje, de muur.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:20 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
worden op plek van overtreding gehouden. Nee dus![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:26 schreef DaMart het volgende:
Nu ik er over nadenk, een kandidaat kwam wel erg mollig over!Tè flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:26 schreef DaMart het volgende:
Nu ik er over nadenk, een kandidaat kwam wel erg mollig over!Zou op zich nog wel een subtiele hint kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
Als je het subtiel wilt noemenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:28 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Zou op zich nog wel een subtiele hint kunnen zijn![]()
Dat was eigenlijk wel een understatement iddquote:
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
De Mol!
[afbeelding]
Paul Rabbering
Zo wie zo errug leuk!
Meer een Underkinquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:33 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk wel een understatement idd![]()
Ik vond het er vandaag nogal "Dick" bovenop liggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:36 schreef jna het volgende:
[..]
Meer een Underkin![]()
Kan het nog flauwer![]()
Ja. Als ze zelf een grap maakt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:36 schreef jna het volgende:
[..]
Meer een Underkin![]()
Kan het nog flauwer![]()
Mijn ouders zijn ooit in Thailand geweest, en volgens hen koken ze daar zeker niet flauw. Dus het is maar te hopen dat Eva van pittig eten houdt... al zit het met dat eten wel snor...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:36 schreef jna het volgende:
[..]
Meer een Underkin![]()
Kan het nog flauwer![]()
quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
1. Zie mijn vorige bericht: Nadja las boek 'Adrian Mole' (anagram voor 'Nadia R Mole', brak Engels voor 'Nadja is de mol')
2. ze hield zich erg op de achtergrond, en keek rustig bij wat kraampjes rond tijdens de opdracht.
En daarom juist een erg goede hint, als iedereen denkt dat het te opvallend is en dus geen hint kan zijn!quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:42 schreef JeroenV het volgende:
Dat van dat boek zou toch ook te opvallend zijn eigenlijk?
Al een keer of 4quote:
En daarom juist weer nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:43 schreef DaMart het volgende:
En daarom juist een erg goede hint, als iedereen denkt dat het te opvallend is en dus geen hint kan zijn!
Als je op die 'hints' af zou moeten gaan zou het dus Dick of Nadja moeten zijn...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daarom juist een erg goede hint, als iedereen denkt dat het te opvallend is en dus geen hint kan zijn!
Zal ik dan mijn Dick Jol en de geheime beatles plaat theorie nog een keer vertellen? Dan is die ook een stuk of 4 keer langsgekomenquote:
Was het niet Menno die dit zei? (en dat Dick vervolgens zei 'O ja, Japanse meters')quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:15 schreef jna het volgende:
[..]
En hij kwam met die Japanse meters aanzetten....
En van wie is dat persbericht dan afkomstig en wie is het lek?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:35 schreef detulp050 het volgende:
Ik kreeg net een persbericht binnen dat de winnaar al bekend is geworden (door een lek).
Neeeeeee dat meen je niet.. Dat verpest heel de seriequote:Op donderdag 4 januari 2007 23:35 schreef detulp050 het volgende:
Ik kreeg net een persbericht binnen dat de winnaar al bekend is geworden (door een lek).
Via http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=1931 is in ieder geval de vorige serie nog terug te kijken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:11 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zijn de vorige seizoenen nog ergens te zien ofzo? Dit heb ik dus zoveel jaar moeten missen
Gisteren bij RTL Boulevard wisten ze ook al te melden datquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:35 schreef detulp050 het volgende:
[ Bericht 6% gewijzigd door cinnamongirl op 05-01-2007 09:35:56 (Spoilertags geplaatst) ]
Zet dan tussen spoilers!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:57 schreef linebear het volgende:
[..]
Gisteren bij RTL Boulevard wisten ze ook al te melden datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het al gelezen voordat het in spoilers stond. Er mag trouwens ook wel even vermeld worden dat de winnaar tussen de spoilertags staat. Maar in ieder geval zijn ze bij boulevard ook een stel hufters dat ze dat dan meteen naar buiten brengen, alles voor de scoop natuurlijk.
Something for your mind, your body and your soul.
Omgquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:54 schreef Urquhart het volgende:
Dick had trouwens direct het bed gemold
En waarom zou ze dan volgens jou geen goede Mol kunnen zijn? Nu verdenkt niemand haar omdat ze zo braaf geld heeft verdiendquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:45 schreef Freezor het volgende:
Renate is bij mij al afgevallen als mol, ze scoorde namelijk samen met Inge ¤2500 voor de pot bij de filmpjes opdracht.
Het lijkt mij dat de Mol er nooit zelf voor zal zorgen dat er geld in de pot komt. Maar als ze vanaf de komende afleveringen alleen nog maar geld verspeelt zou je het inderdaad kunnen bestempelen als een actie om vertrouwen te winnen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:04 schreef MrManiak het volgende:
[..]
En waarom zou ze dan volgens jou geen goede Mol kunnen zijn? Nu verdenkt niemand haar omdat ze zo braaf geld heeft verdiend.
Het schijnt toch wel te bestaan http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_units_of_measurement (zie het stukje bij "Length")quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:12 schreef JeroenV het volgende:
Dick zei het. Ik zie op internet ook echt niks over Japanse meters staan, maargoed...
ach, het is een gerucht. een paar weken geleden wist het AD al te melden dat Sander Lantinga de Mol was, we weten hoe waar dit is....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:42 schreef Viking84 het volgende:
hartstikke bedankt hè linebear, WIDM heeft komend seizoen een kijker minder.
Wat een kutlui van RTL Boulevard. Hartstikke leuk voor hen dat ze t weten, maar ze moeten er gewoon hun bek over houden op tv. Ik hoop dat ze een rechtszaak aan hun broek krijgen..
Lijkt me logischquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:10 schreef evert het volgende:
van een weblog, van michiel veenstra van 12 juni 2006:
Expansiedrift
Hiernaast ziet u mijn gewaardeerde collega Paul Rabbering, presentator van het alom geprezen radioprogramma RabRadio. Kijk nog maar even goed naar hem, want hier moet je het voorlopig mee doen: Paul is drie en een halve week afwezig en tijdens zijn afwezigheid draai ik dubbele diensten: niet alleen ben ik er gewoon 's avonds in MetMichiel, maar vanaf vanmiddag dus ook dik drie weken RabRadioMetMichiel.
---
paul is dus 3,5 week weggeweest. zou iedereen dit 'standaard' als vrij opnemen bij deelname van WIDM?
Kregen zij de gekleurde boekjes direct na elkaar van Karel of zat er nog iemand tussen ?quote:Wie kregen trouwens de 2 afwijkende kleuren boekjes?
De Mol had er gee belang bij die vraag fout te beantwoorden toch? Het was nog niet de zesde, hij had deze gewoon goed kunnen doen zonder op te vallen omdat hij een vrij voor de hand liggende fout had. Misschienw el toevallig is dat ze begonnen met zijn filmpje, zodat hij die zeker goed had. Geeft hem een joker, waarmee hij zich toch meer als een kandidaat kan profileren, die hebben die jokers immers nodig.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:58 schreef Urquhart het volgende:
Menno Stond te klungelen met het meten. Rare keuze voor Liesbeth bij het filmpje.
Dat dacht ik ook, vond het al vreemd dat Renate dat als reden aangaf waarom hij de mol zou zijn. En dat maakt Renate bij mij weer verdachtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:20 schreef BVO het volgende:
[..]
De Mol had er gee belang bij die vraag fout te beantwoorden toch? Het was nog niet de zesde, hij had deze gewoon goed kunnen doen zonder op te vallen omdat hij een vrij voor de hand liggende fout had.
Ik neem aan dat de Mol alle filmpjes al kende en dus wist bij wie het hoorde...quote:Misschienw el toevallig is dat ze begonnen met zijn filmpje, zodat hij die zeker goed had.
Oh ja. Maar zo kon hij hem in ieder geval wel 'ongestrafd' goed hebben, zonder zich verdacht te maken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:30 schreef Svensational het volgende:
Ik neem aan dat de Mol alle filmpjes al kende en dus wist bij wie het hoorde...
Oh jaquote:
Ik geloof nooit dat deelnemers die afvallen direct op het vliegtuig terug gezet wordenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:10 schreef evert het volgende:
van een weblog, van michiel veenstra van 12 juni 2006:
Expansiedrift
Hiernaast ziet u mijn gewaardeerde collega Paul Rabbering, presentator van het alom geprezen radioprogramma RabRadio. Kijk nog maar even goed naar hem, want hier moet je het voorlopig mee doen: Paul is drie en een halve week afwezig en tijdens zijn afwezigheid draai ik dubbele diensten: niet alleen ben ik er gewoon 's avonds in MetMichiel, maar vanaf vanmiddag dus ook dik drie weken RabRadioMetMichiel.
---
paul is dus 3,5 week weggeweest. zou iedereen dit 'standaard' als vrij opnemen bij deelname van WIDM?
Dat denk ik dus ook... als je mensen op verschillende tijdstippen naar huis stuurt lekt het veel te snel uit...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat deelnemers die afvallen direct op het vliegtuig terug gezet worden
volgens mij geld voor de groep samen uit en samen thuis, al wil men in dit programma ons het tegendeel laten geloven.
Dat was mij idd ook al opgevallenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:14 schreef Svensational het volgende:
Wat lijkt die Paul Rabbering trouwens ontzettend op Tiësto!
dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:14 schreef Svensational het volgende:
Wat lijkt die Paul Rabbering trouwens ontzettend op Tiësto!
ze lagen op een stapel en die rode en blauwe zaten er apart tussenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:17 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Kregen zij de gekleurde boekjes direct na elkaar van Karel of zat er nog iemand tussen ?
Gekleurd boekje 1 - normaal boekje - gekleurd boekje 2 ?
maar de boekjes werden van bovenaf uitgedeeld, dus zou de mol precies moeten weten waar hij moet gaan staanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:55 schreef The_S het volgende:
[..]
ze lagen op een stapel en die rode en blauwe zaten er apart tussen
volgens mij zat er tussen de blauwe en de rode iets van 3 of 4 groene boekjes tussen
en karel is vroeger 6 geweest! en Paul ook!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:51 schreef Lein80 het volgende:
Ik volg hier de topics over de Mol al jaren (ik kijk vanaf seizoen 3), en eigenlijk is dit mijn eerste reactie. Ik heb nog geen idee wie de Mol is, de eerste aflevering heb ik het toch nooit goed...
Andere jaren hadden zo ook altijd wel eens wat met getallen? Nu is het mij opgevallen dat de 6 nogal vaak terugkwam, gisteren: het getal wat de kandidaten noemden was 6, bij het 6e filmpje kregen ze geld (alhoewel dat met elkaar te maken kan hebben), de brommerkoerier had 66 op zijn shirt zijn, en volgens mij was Sander de 6e bij de eliminatie. (of draai ik nu door...)
Ik weet trouwens niet op wie dit kan wijzen...
Klopt volgens mij jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:24 schreef Haunter het volgende:
Over die gekleurde boekjes, vorig jaar werden er ook steeds per ronde een afwijkende kleur aan iemand gegeven (helm, roos, boekje) en volgens mij blijft er 1 iemand over die niet zo'n afwijkende kleur heeft gekregen; de mol... maar dat weet ik niet meer zeker
Tuurlijk vroeg 'ie om een meter, want zo'n ding heet zo, je 'meet' er iets mee. Ook al staan er inches op, het blijft dan een meetlint. Heeft dus niks met meters te maken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:28 schreef Xrenity het volgende:
Dat gebeuren over Japanse meters was trouwens ook onzin, volgens mij?
Sowieso bestaan 'Japanse meters' volgens mij niet, maar ik weet niet precies waarin Japanners meten.
Al vroeg menno duidelijk om een 'meter'.
En ze zijn niet eens in Japan
Dat vraag ik me ook nog af.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:19 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik zit wel te twijfelen: was het nou aan Dick Jol te wijten dat het meten verkeerd ging?
(ik kan de uitzending hier niet bekijken)
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:43 schreef static het volgende:
Pas maar op, De Mol staat pontificaal op diverse websites.
Weet je zeker dat dat geen nepspoilers zijn? Met die boeteclausule lijkt het me sterk dat het écht naar buiten komt...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:43 schreef static het volgende:
Pas maar op, De Mol staat pontificaal op diverse websites.
Mollentrui van Milouschka? Het was toch een pet, met een 'M' erop?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:05 schreef faberic het volgende:
Ik denk nu ook menno, hoewel ik dat boek van Nadja wel erg vindt lijken op die mollentrui van Miloushka... Maar menno kan goed doen alsof hij actief met de groep bezig is, en actief meedoet, maar ondertussen levert het niets op.
Geen idee, zo staat het op diverse sites omschreven:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat geen nepspoilers zijn? Met die boeteclausule lijkt het me sterk dat het écht naar buiten komt....
quote:Misschien had de AVRO ook wat aandacht moeten besteden aan de salarissen van de productiemensen, want een anonieme bron die betrokken is bij het programma zegt .......................
dat was toch Renate?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:42 schreef k_man het volgende:
Opdracht 1: bagage inleveren
De Mol wil natuurlijk zo weinig mogelijk inleveren, maar dit was maar zo kort in beeld dat ik niet duidelijk zag wie wat inleverde. Alleen dat Nadja geen schoenen wilde inleveren.
er zijn twee mensen en je noemt Alex, Dick en Menno......quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:45 schreef Heerlijkheid het volgende:
Als je gewoon objectief bekijkt zijn er totnogtoe twee mensen die niet hebben bijgedragen aan het verzamelen van geld voor de pot. Dat zijn: Alex, Dick en Menno. Daarvan vertoonde Menno het meeste mollen-gedrag. Ik ga dus voor Menno.
Vriendlief rules!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef Mr_Booze het volgende:
[[rl]]
Bron: Wieisdemol.com
Hij is weer terug!![]()
Nee hoor, het was echt een tshirt, een groene wel te verstaan met een grote witte M er op!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:56 schreef Eveli het volgende:
[..]
Mollentrui van Milouschka? Het was toch een pet, met een 'M' erop?![]()
Er staat zelfs een screencap nog van in dit topic.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee hoor, het was echt een tshirt, een groene wel te verstaan met een grote witte M er op!
Had ik al eerder gepostquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef Mr_Booze het volgende:
[afbeelding]
Bron: Wieisdemol.com
Hij is weer terug!![]()
Nee, Nadja. Ze zou zes paar schoenen nodig hebben oid.quote:
En al vraag je nou in het engels om 'a meter'?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:31 schreef Eveli het volgende:
[..]
Tuurlijk vroeg 'ie om een meter, want zo'n ding heet zo, je 'meet' er iets mee. Ook al staan er inches op, het blijft dan een meetlint. Heeft dus niks met meters te maken.
Slim, zo had ik het nog niet bekeken, ik dacht ook dat ze nog mochten blijven, maar meer omdat dat dan part of the deal zou zijn. Gratis vakantie in ruil voor deelname. Je krijgt dan ook meer mensen die willen meedoen. Maar de uitlek-reden, das ook een goeie...quote:Dat denk ik dus ook... als je mensen op verschillende tijdstippen naar huis stuurt lekt het veel te snel uit...
Volgens mij wilden zowel Nadja als Renate weinig bagage inleveren.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:49 schreef static het volgende:
[..]
Nee, Nadja. Ze zou zes paar schoenen nodig hebben oid.
Dat dagboekfragment wat je postte was ook al gepost. Niemand die erover valt.quote:
Oja, welke post danquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat dagboekfragment wat je postte was ook al gepost. Niemand die erover valt.
Bitte:quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:52 schreef DaMart het volgende:
De eerste dagboekbijdrage van de mol staat ook al online, trouwens. Maar even tussen spoilertags, je weet maar nooit wie het niet wil lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
Mh...ja...oke....tsja...uhm...quote:
dat zou wel raar zijn, want waar moeten de kandidaten in aflevering 2 dan op stemmen, aangezien de mol buiten het spel zitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:20 schreef ouderejongere het volgende:
De eerste exit mag toch altijd in aflevering 3 terugkomen? Ik meen mij te herinneren dat dat vorige jaren ook zo was. Nog geen van die terugkomers bleek later de mol te zijn, maar misschien dit jaar juist wel.
Vorige keer met Geert Hoes was dat niet het geval hoor. De keer ervoor was het Gijs, maar dat was als ik het goed heb onthouden ook niet de eerste afvaller.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:20 schreef ouderejongere het volgende:
De eerste exit mag toch altijd in aflevering 3 terugkomen? Ik meen mij te herinneren dat dat vorige jaren ook zo was. Nog geen van die terugkomers bleek later de mol te zijn, maar misschien dit jaar juist wel.
Gijs was toen wel de eerste afvaller, maar die mocht toen terugkomen om de leeg gekomen plaats van Roeland Fernhout in te nemen die ziek was geworden en daarom het spel moest verlatenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vorige keer met Geert Hoes was dat niet het geval hoor. De keer ervoor was het Gijs, maar dat was als ik het goed heb onthouden ook niet de eerste afvaller.
Ja die staat bij mij nu wel verdachte nummer 1quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:31 schreef Flem het volgende:
Menno is de Mol.
Waarom niet? Molletje spelen is niets anders dan acteren, toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja die staat bij mij nu wel verdachte nummer 1
Ze zullen heus niet zo stom zijn om daarvoor een echte acteur/actrice te nemen
dat zou namelijk veel te veel opvallen
Mogelijke verklaringen:quote:To every thing
turn, turn, turn
There is a season
turn, turn, turn
And a time
to every purpose under heaven
A time to be born
A time to die
A time to plant
A time to reap
A time to kill
A time to heal
A time to laugh
A time to weep
To every thing
turn, turn, turn
There is a season
turn, turn, turn
And a time
A to build up
A time to break down
A time to dance
A time to mourn
A time to cast away stones
A time to gather stones together
To every thing
turn, turn, turn
There is a season
turn, turn, turn
And a time
A time of love
A time of hate
A time of war
A time of peace
A time you may embrace
A time to refrain from embracing
To every thing
turn, turn, turn
There is a season
turn, turn, turn
And a time
A time to gain
A time to lose
A time to rend
A time to sew
A time for love
A time for hate
A time for peace
I swear it's not too late
Of op het feit dat Eva probeerde de volgende afslag (turn) bij het motorblok om te draaien (turn) door verwarring te zaaien.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:03 schreef evert het volgende:
turn turn turn kan ook slaan op het draaien (van plaatjes) = Paul Rabbering
Het kan in feite op alles slaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of op het feit dat Eva probeerde de volgende afslag (turn) bij het motorblok om te draaien (turn) door verwarring te zaaien.
Is er toevallig ook een topic over vorig jaar waar de hints terug werden gekeken toen bekent was wie de Mol was?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:13 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Het kan in feite op alles slaan.![]()
Muzikale hint brachten mij de vorige jaren ook niet verder.![]()
Ik ga gewoon een lijstje bijhouden van mollenacties.![]()
http://schiffersfm.omroep.nl/page/artikel/144264quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:25 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Is er toevallig ook een topic over vorig jaar waar de hints terug werden gekeken toen bekent was wie de Mol was?
En Sander Lantinga was zo fan van de beatles toch?quote:Volgens wikipedia waren The Byrds een tegenhanger van de bekende Beatles
Achteraf jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:32 schreef washandje het volgende:
[..]
En Sander Lantinga was zo fan van de beatles toch?
Dit is echt een prima theoriequote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:23 schreef Vakkie_W het volgende:
Alex is de Mol... Waarom?
De redactie van de Mol had iemand nodig om te ontvoeren voor het spel. Anders zou het spel niet gespeelt kunnen worden. Als eerste gingen ze naar Alex toe om te vragen of hij het wilde doen, met kans op een vrijstelling. Maar wat nou als de eerste kandidaat had geweigerd? Dan was voor de groep al meteen duidelijk geweest dat er iemand ontvoerd zou worden en dat het om een vrijstelling zou gaan. De radactie heeft nu dus op save gespeeld door de Mol te nemen.
evertquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:03 schreef evert het volgende:
turn turn turn kan ook slaan op het draaien (van plaatjes) = Paul Rabbering
Nah, vind ik wel meevallen, t spelletje viel of stond niet met óf de kandidaten wisten dat er iemand ontvoerd ging worden..quote:
Ja, komt doordat ik m'n bericht later heb aangepast (ivm Dick)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:13 schreef evert het volgende:
[..]
er zijn twee mensen en je noemt Alex, Dick en Menno......
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:16 schreef Mvnl het volgende:
Kwam het aantal vakjes van t sudoku-spel (of van 1 9e deel) toevallig overeen met het kamertje-ruilen-spel van vorig jaar... en zoja, wiens voorwerp lag nu in t vakje wat correspondeert met het vakje waar vorig jaar Milouschka's boekje in lag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |