Kregen zij de gekleurde boekjes direct na elkaar van Karel of zat er nog iemand tussen ?quote:Wie kregen trouwens de 2 afwijkende kleuren boekjes?
De Mol had er gee belang bij die vraag fout te beantwoorden toch? Het was nog niet de zesde, hij had deze gewoon goed kunnen doen zonder op te vallen omdat hij een vrij voor de hand liggende fout had. Misschienw el toevallig is dat ze begonnen met zijn filmpje, zodat hij die zeker goed had. Geeft hem een joker, waarmee hij zich toch meer als een kandidaat kan profileren, die hebben die jokers immers nodig.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:58 schreef Urquhart het volgende:
Menno Stond te klungelen met het meten. Rare keuze voor Liesbeth bij het filmpje.
Dat dacht ik ook, vond het al vreemd dat Renate dat als reden aangaf waarom hij de mol zou zijn. En dat maakt Renate bij mij weer verdachtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:20 schreef BVO het volgende:
[..]
De Mol had er gee belang bij die vraag fout te beantwoorden toch? Het was nog niet de zesde, hij had deze gewoon goed kunnen doen zonder op te vallen omdat hij een vrij voor de hand liggende fout had.
Ik neem aan dat de Mol alle filmpjes al kende en dus wist bij wie het hoorde...quote:Misschienw el toevallig is dat ze begonnen met zijn filmpje, zodat hij die zeker goed had.
Oh ja. Maar zo kon hij hem in ieder geval wel 'ongestrafd' goed hebben, zonder zich verdacht te maken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:30 schreef Svensational het volgende:
Ik neem aan dat de Mol alle filmpjes al kende en dus wist bij wie het hoorde...
Oh jaquote:
Ik geloof nooit dat deelnemers die afvallen direct op het vliegtuig terug gezet wordenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:10 schreef evert het volgende:
van een weblog, van michiel veenstra van 12 juni 2006:
Expansiedrift
Hiernaast ziet u mijn gewaardeerde collega Paul Rabbering, presentator van het alom geprezen radioprogramma RabRadio. Kijk nog maar even goed naar hem, want hier moet je het voorlopig mee doen: Paul is drie en een halve week afwezig en tijdens zijn afwezigheid draai ik dubbele diensten: niet alleen ben ik er gewoon 's avonds in MetMichiel, maar vanaf vanmiddag dus ook dik drie weken RabRadioMetMichiel.
---
paul is dus 3,5 week weggeweest. zou iedereen dit 'standaard' als vrij opnemen bij deelname van WIDM?
Dat denk ik dus ook... als je mensen op verschillende tijdstippen naar huis stuurt lekt het veel te snel uit...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat deelnemers die afvallen direct op het vliegtuig terug gezet worden
volgens mij geld voor de groep samen uit en samen thuis, al wil men in dit programma ons het tegendeel laten geloven.
Dat was mij idd ook al opgevallenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:14 schreef Svensational het volgende:
Wat lijkt die Paul Rabbering trouwens ontzettend op Tiësto!
dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:14 schreef Svensational het volgende:
Wat lijkt die Paul Rabbering trouwens ontzettend op Tiësto!
ze lagen op een stapel en die rode en blauwe zaten er apart tussenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:17 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Kregen zij de gekleurde boekjes direct na elkaar van Karel of zat er nog iemand tussen ?
Gekleurd boekje 1 - normaal boekje - gekleurd boekje 2 ?
maar de boekjes werden van bovenaf uitgedeeld, dus zou de mol precies moeten weten waar hij moet gaan staanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:55 schreef The_S het volgende:
[..]
ze lagen op een stapel en die rode en blauwe zaten er apart tussen
volgens mij zat er tussen de blauwe en de rode iets van 3 of 4 groene boekjes tussen
en karel is vroeger 6 geweest! en Paul ook!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:51 schreef Lein80 het volgende:
Ik volg hier de topics over de Mol al jaren (ik kijk vanaf seizoen 3), en eigenlijk is dit mijn eerste reactie. Ik heb nog geen idee wie de Mol is, de eerste aflevering heb ik het toch nooit goed...
Andere jaren hadden zo ook altijd wel eens wat met getallen? Nu is het mij opgevallen dat de 6 nogal vaak terugkwam, gisteren: het getal wat de kandidaten noemden was 6, bij het 6e filmpje kregen ze geld (alhoewel dat met elkaar te maken kan hebben), de brommerkoerier had 66 op zijn shirt zijn, en volgens mij was Sander de 6e bij de eliminatie. (of draai ik nu door...)
Ik weet trouwens niet op wie dit kan wijzen...
Klopt volgens mij jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:24 schreef Haunter het volgende:
Over die gekleurde boekjes, vorig jaar werden er ook steeds per ronde een afwijkende kleur aan iemand gegeven (helm, roos, boekje) en volgens mij blijft er 1 iemand over die niet zo'n afwijkende kleur heeft gekregen; de mol... maar dat weet ik niet meer zeker
Tuurlijk vroeg 'ie om een meter, want zo'n ding heet zo, je 'meet' er iets mee. Ook al staan er inches op, het blijft dan een meetlint. Heeft dus niks met meters te maken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:28 schreef Xrenity het volgende:
Dat gebeuren over Japanse meters was trouwens ook onzin, volgens mij?
Sowieso bestaan 'Japanse meters' volgens mij niet, maar ik weet niet precies waarin Japanners meten.
Al vroeg menno duidelijk om een 'meter'.
En ze zijn niet eens in Japan
Dat vraag ik me ook nog af.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:19 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik zit wel te twijfelen: was het nou aan Dick Jol te wijten dat het meten verkeerd ging?
(ik kan de uitzending hier niet bekijken)
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:43 schreef static het volgende:
Pas maar op, De Mol staat pontificaal op diverse websites.
Weet je zeker dat dat geen nepspoilers zijn? Met die boeteclausule lijkt het me sterk dat het écht naar buiten komt...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:43 schreef static het volgende:
Pas maar op, De Mol staat pontificaal op diverse websites.
Mollentrui van Milouschka? Het was toch een pet, met een 'M' erop?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:05 schreef faberic het volgende:
Ik denk nu ook menno, hoewel ik dat boek van Nadja wel erg vindt lijken op die mollentrui van Miloushka... Maar menno kan goed doen alsof hij actief met de groep bezig is, en actief meedoet, maar ondertussen levert het niets op.
Geen idee, zo staat het op diverse sites omschreven:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat geen nepspoilers zijn? Met die boeteclausule lijkt het me sterk dat het écht naar buiten komt....
quote:Misschien had de AVRO ook wat aandacht moeten besteden aan de salarissen van de productiemensen, want een anonieme bron die betrokken is bij het programma zegt .......................
dat was toch Renate?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:42 schreef k_man het volgende:
Opdracht 1: bagage inleveren
De Mol wil natuurlijk zo weinig mogelijk inleveren, maar dit was maar zo kort in beeld dat ik niet duidelijk zag wie wat inleverde. Alleen dat Nadja geen schoenen wilde inleveren.
er zijn twee mensen en je noemt Alex, Dick en Menno......quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:45 schreef Heerlijkheid het volgende:
Als je gewoon objectief bekijkt zijn er totnogtoe twee mensen die niet hebben bijgedragen aan het verzamelen van geld voor de pot. Dat zijn: Alex, Dick en Menno. Daarvan vertoonde Menno het meeste mollen-gedrag. Ik ga dus voor Menno.
Vriendlief rules!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef Mr_Booze het volgende:
[[rl]]
Bron: Wieisdemol.com
Hij is weer terug!![]()
Nee hoor, het was echt een tshirt, een groene wel te verstaan met een grote witte M er op!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:56 schreef Eveli het volgende:
[..]
Mollentrui van Milouschka? Het was toch een pet, met een 'M' erop?![]()
Er staat zelfs een screencap nog van in dit topic.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee hoor, het was echt een tshirt, een groene wel te verstaan met een grote witte M er op!
Had ik al eerder gepostquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef Mr_Booze het volgende:
[afbeelding]
Bron: Wieisdemol.com
Hij is weer terug!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |