Paul Rabbering, DJ 3FM:quote:In het vroege voorjaar van 2007 komt de AVRO met een nieuwe reeks ’Wie is de mol…?’
Tien weken lang kan de kijker zich weer verdiepen in de vraag ’wie is de verrader van de groep’.
Paul Rabbering, Eva van der Gucht, Menno Bentveld, Inge Ipenburg, Sander Lantinga, Liesbeth Kamerling, Renate Verbaan, Alex Klaasen, Nadja Hüpscher en Dick Jol reizen voor dit seizoen af naar Thailand, wederom onder bezielende leiding van Karel van de Graaf.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Hij was nog niet vol, hoor, toen je deze opende. Dus dicht maar weer.
.
Omdat ze irritant isquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:30 schreef Viking84 het volgende:
.
Waarom moet Eva zo nodig weg van jullie? (van mij moet ze ook weg, maar ik weet eigenlijk niet waarom). Vanaf volgende week doe ik mee met de prono. Mijn mol voor nu is Menno.
Idd een kutwijfquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had het al op voorhand ingeschat
Niet zo mierenneuken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:30 schreef Viking84 het volgende:
.
hij komt vast wel weer terug in een van de volgende afleveringenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:31 schreef The_S het volgende:
wel jammer van sander iig hij was wel leuk voor het programma geweest
Ze komt alleen in breedbeeld programma'squote:Op donderdag 4 januari 2007 21:33 schreef cptmarco het volgende:
waar zou ik Eva van moeten kennen eigenlijk?? Ik kan mij niet herinneren haar ooit gezien te hebben...
In de laatstequote:Op donderdag 4 januari 2007 21:32 schreef digispeed het volgende:
[..]
hij komt vast wel weer terug in een van de volgende afleveringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |