quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:20 schreef Damzkieee het volgende:
Sneller eruit dan uit t glazen huis
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:03 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Sander is de mol gok ik zo.
?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:18 schreef jmac het volgende:
Weet iemand wanneer alles is opgenomen?
Zou ie echt helemaal alleen wegmoeten vraagt iemand hier netquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:24 schreef golfer het volgende:
"Dag Sander, daar is het vliegveld"
En dan lopend uit beeld laten verdwijnen.
Ik ook nog steedsquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik zit op Menno.
Ik had het al op voorhand ingeschatquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:26 schreef Miss_S het volgende:
zo te zien ben ik niet de enige die Eva niet erg leuk vind
Yep, hij heeft een rood boekje gekregen, hij zit het bed te "mollen"quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:24 schreef LuQas het volgende:
Ik ga voor Dik als mol.
En de Beatles hebben ooit een geheim nummer gemaakt dat " we are the moles" heetquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:27 schreef Votz het volgende:
[..]
Yep, hij heeft een rood boekje gekregen, hij zit het bed te "mollen"en dat Beatles t-shirt vind ik behoorlijk misleidend als je weet dat Sander de fan is....
dat rode boekje zegt helemaal nix, want er was ook maar 1 iemand met een blauw boekjequote:Op donderdag 4 januari 2007 21:27 schreef Votz het volgende:
[..]
Yep, hij heeft een rood boekje gekregen, hij zit het bed te "mollen"en dat Beatles t-shirt vind ik behoorlijk misleidend als je weet dat Sander de fan is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |