Wat op zich héél verdacht is, want er is hier in Vlaanderen geen Moluitzending meer geweest sinds 2003 ...quote:
Dan zal het wel niets zijnquote:
Dat is toch dat mens waarbij ze in de "beauty en de nurd" opnames moesten opnieuw doen omdat ze foute antwoorden per abuis goed rekende ... ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:49 schreef Toad het volgende:
Of ik heb Renate altijd al onderschat of ze is de mol...
Ik heb d'r als eerste exit... dat zal met zes jokers wel niet gaan gebeurenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:49 schreef Toad het volgende:
Of ik heb Renate altijd al onderschat of ze is de mol...
Dat is zo WIDM 2006quote:
Dat soort tips bedoel ik dus. Wist niet dat die er in Nederland ook inzaten, heb ik de vorige reeksen eigenlijk nooit op gelet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:55 schreef washandje het volgende:
Hij zei iets over met de armen over elkaar achteruit zitten. Er is vast iemand die dat gaat doen en die de mol is
Nadja heeft dat bij.. was bij RTL Boulevard te zienquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:57 schreef washandje het volgende:
Iemand had een boek van Adrian Mole bij zich
Dit is trouwens echt waar, het was dat witte verfrommelde boek, ik heb het boek ook. Het lag op die vakjes
Stond al in het vorige topic:quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:57 schreef washandje het volgende:
Iemand had een boek van Adrian Mole bij zich
Dit is trouwens echt waar, het was dat witte verfrommelde boek, ik heb het boek ook. Het lag op die vakjes
Oh dus het is geen hint?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nadja heeft dat bij.. was bij RTL Boulevard te zien
Daarom zit ie in de gaybarquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat is die vent een janet zeg ...
Maar dat zou Alex toch doorgehad hebben, want Sander herhaalde het... (of Alex moet al hebben opgehangen en Sander doorgepraat hebben...)quote:
Ze hebben de domste mol ooit gekozenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:00 schreef Jasza het volgende:
Haha wie zei er links, Renate toch?
Renate dat doe je neit zo slim.
Ze knippen 't bij de Avro gewoon zo, dat je elke aflevering weer iemand anders verdenkt, en 't nooit zeker kan weten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze hebben de domste mol ooit gekozen![]()
Gelukkig maar anders wordt het wel erg saai.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:03 schreef jmac het volgende:
[..]
Ze knippen 't bij de Avro gewoon zo, dat je elke aflevering weer iemand anders verdenkt, en 't nooit zeker kan weten.
Herinner je je de Mol van vorig jaar nogquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze hebben de domste mol ooit gekozen![]()
Het probleem is een beetje dat ondertussen alle kandidaten zich al als mol beginnen te gedragen om de rest op een dwaalspoor te brengen. Zeker bij die "bekende Nederlanders" , wat kan het hen schelen hoeveel geld er in die pot zit ...quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:03 schreef jmac het volgende:
[..]
Ze knippen 't bij de Avro gewoon zo, dat je elke aflevering weer iemand anders verdenkt, en 't nooit zeker kan weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |