Bwah, het is ook maar een aangekocht format van het Belgische Woestijnvis (die het voor de VRT maakte) natuurlijk. Daarnaast is het ook nog eens wat minder goed gemaakt en zijn ze het nu toch ook weer wat aan het uitmelken met de 3de "celeb" reeks (en de 7de in totaal) al natuurlijk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Als er een programma de Televizierring moet winnen dan is het wel dit programma![]()
Zouden ze wel moeten zijn jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Als ik de animo hier bekijk zullen de kijkcijfers wel eens fantastisch hoog kunnen zijn
Ik ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:28 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zit klaar.
Ja maar De Lama's was ook een aangekocht format... en deze formule verveelt me nog geen minuut... al vind ik dat het tijd wordt voor weer een versie met onbekende Nederlandersquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bwah, het is ook maar een aangekocht format van het Belgische Woestijnvis (die het voor de VRT maakte) natuurlijk. Daarnaast is het ook nog eens wat minder goed gemaakt en zijn ze het nu toch ook weer wat aan het uitmelken met de 3de "celeb" reeks (en de 7de in totaal) al natuurlijk.
Maar goed, we blijven kijken ...
quote:
Help even mee paniek zaaien, wil jequote:Op donderdag 4 januari 2007 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat die als eerste naar huis
Liever nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat die als eerste naar huis
Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. In België is Woestijnvis ondanks het aandringen van de VRT gestopt na 3 reeksen omdat het spelletje ondertussen te bekend is bij de deelnemers en de kwaliteit te sterk achteruit ging. Ik vind het alleen een beetje jammer dat men in Nederland het altijd zo exotisch gaat zoeken qua bestemmingen. Die Belgische reeks in bv het Spaanse binnenland was ronduit geweldig qua beeldvorming.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar De Lama's was ook een aangekocht format... en deze formule verveelt me nog geen minuut... al vind ik dat het tijd wordt voor weer een versie met onbekende Nederlanders
HET IS RENATEquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:37 schreef washandje het volgende:
[..]
Help even mee paniek zaaien, wil je
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:40 schreef washandje het volgende:
Ik hoop echt ooit nog eens een semi-BN'er te worden, dat ik hier ook aan mee mag doen
Die vent is een scheidsrechter. Die is van beroepshalve al gewoon mensen te bedriegen ...quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:40 schreef Droopie het volgende:
Dick Jol heeft het rode boekje en hij was niet eens verbaasd.
Verdacht
Wel jonger toch?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Hoe oud is Renate? 36?
Dat dacht ik ook, maar ze zei toch echt 36 of nietquote:
Volgens mij is ze 26quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ze zei toch echt 36 of niet
Jawel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:43 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
Dat boekje doet ermij aan denken , in de Nederlandse reeks steken ze toch geen verborgen tips voor de kijkers? Nee toch ?
Jawel manquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat boekje doet ermij aan denken , in de Nederlandse reeks steken ze toch geen verborgen tips voor de kijkers? Nee toch ?
Voor het spel wel eerlijker want die jokers zijn echt kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |