20.30 op Nederland 1quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:13 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb het programma echt nog nooit gezien.Maar ben best wel nieuwsgierig eigenlijk. Hoe laat is het?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en waarom zou ik willen weten wat die gozer (= Paul Rabbering), waar ik nooit van gehoord heb, heeft te melden over WIDM.
Niemand weet wie het is (ja alleen de mol zelf natuurlijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:40 schreef JeroenV het volgende:
Voor mij als leek...
Wij als kijker moeten er dus achter komen wie de mol is tussen het groepje... Weten hun het zelf van die ander ook enzo? Ik heb het nog nooit gezien, dus een hele korte uitleg zou leuk zijn. Anders merk ik het vanavond wel.
De winnaar en verliezer weten het toch ook?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:41 schreef jna het volgende:
[..]
Niemand weet wie het is (ja alleen de mol zelf natuurlijk)
Haha, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
De winnaar en verliezer weten het toch ook?
Ja, na de opnames. Maar dat bedoelde ie niet volgens mijquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
De winnaar en verliezer weten het toch ook?
zit jij nou een grapje te maken ofzoquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:47 schreef RayMania het volgende:
Tuurlijk, maar die mogen het niet vertellen.
Nee. Alleen de Mol, de winnaar, de verliezer, Karel van de Graaf en wat WIDM-crew weten wie de Mol is.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zit jij nou een grapje te maken ofzo.
Ja na de opnames...quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee. Alleen de Mol, de winnaar, de verliezer, Karel van de Graaf en wat WIDM-crew weten wie de Mol is.
Ja, NA de opnames. Tijdens de opnames weten alleen De Mol, de vertrouwenspersoon (ja, die is erbijquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee. Alleen de Mol, de winnaar, de verliezer, Karel van de Graaf en wat WIDM-crew weten wie de Mol is.
Ja, lijkt me logisch. Voor de opnames weet bijna niemand het, zelfs Karel niet volgens mijquote:
na de opnames weten de andere deelnemers het ook, duh. Dus niet alleen winnaar, verliezer, mol, karel en wat crew.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, lijkt me logisch. Voor de opnames weet bijna niemand het, zelfs Karel niet volgens mij.
Ik ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:19 schreef Eveli het volgende:
Nog 3 uur en 11 minuten.Heb mn horloge-alarm al gezet.
Hier ook. Morgenochtend meteen kijken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:05 schreef PM-girl het volgende:
Video ingesteld!
Die is daarin inderdaad bekendgemaat, maar het gaat om een vage gedachte.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb van iemand gehoord dat de mol bekend is gemaakt in RTL Boulevard? Ik kan me dat haast niet voorstellen en zou het ook niet willen weten ...
10 weken, tot 8 maart.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:05 schreef JeroenV het volgende:
Hoe lang duurt het, hoeveel weken?
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Als er een programma de Televizierring moet winnen dan is het wel dit programma![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Als er een programma de Televizierring moet winnen dan is het wel dit programma![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |