Paul Rabbering, DJ 3FM:quote:In het vroege voorjaar van 2007 komt de AVRO met een nieuwe reeks ’Wie is de mol…?’
Tien weken lang kan de kijker zich weer verdiepen in de vraag ’wie is de verrader van de groep’.
Paul Rabbering, Eva van der Gucht, Menno Bentveld, Inge Ipenburg, Sander Lantinga, Liesbeth Kamerling, Renate Verbaan, Alex Klaasen, Nadja Hüpscher en Dick Jol reizen voor dit seizoen af naar Thailand, wederom onder bezielende leiding van Karel van de Graaf.
Hier wel?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Foto Eva van der Gucht doet het niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
Chill, ik moet het morgen missen nlquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:11 schreef Marvellous het volgende:
Voor de mensen die het moeten missen, het wordt op maandag 15.05 op Ned 2 herhaald!
ow en dan nog even dit: Ik heb er zin in!!!!!!!!!![]()
![]()
Staat nu ook in de OPquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:44 schreef RayMania het volgende:
Pronolinkje mag natuurlijk niet ontbreken hier:
WIDM-prono 2007: Aflevering #1
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:08 schreef faberic het volgende:Shit! Stom! Ik kon het niet nalaten om te kijken... Is dit waar? kon je dat al weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlik niet, maak je niet druk. Hij zat maar wat te klooien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Shit! Stom! Ik kon het niet nalaten om te kijken... Is dit waar? kon je dat al weten?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:54 schreef Eveli het volgende:
[..]
Tuurlik niet, maak je niet druk. Hij zat maar wat te klooien.Als je dit topic blijft volgen, zul je zien hoe vaak er geroepen wordt dat iemand de Mol is, helemaal vlak nadat de aflevering op tv is geweest. Laat je niet gek maken.
Net als de deelnemersquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Da's het mooie van deze show. Dat je helemaal gek wordt en overal wat in gaat zien.
Voor de aflevering ligt het er dik bovenop dat hij de mol is. Hij is een beetje buitenstaander. Zal me benieuwen of het ook echt zo isquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Net als de deelnemers
Dick Jol had weken na afloop nog last van paranoia
Ja dat denk ik ook! Het moet wel een man zijn ditkeer vind ik ;pquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:40 schreef Jasza het volgende:
TVP
Ik moest ook aan Dickie denken als de Mol maar dat zou te makkelijk zijn imo
* Urquhart zet 3FM aanquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:12 schreef ChatGirl het volgende:
Zometeen een hint bij Paul Rabbering op 3FM.
Zoiets denk ik, bij Schiffers.fm op radio 2 word wel een nummer wat te maken heeft met De Mol gedraaid, maar dat zal vanaf volgende week zijn, omdat er nu Top2000 is, toch?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:17 schreef Piles het volgende:
Alleen een hint over wat er vanavond komt toch, niet over De Mol?
20.30 op Nederland 1quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:13 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb het programma echt nog nooit gezien.Maar ben best wel nieuwsgierig eigenlijk. Hoe laat is het?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en waarom zou ik willen weten wat die gozer (= Paul Rabbering), waar ik nooit van gehoord heb, heeft te melden over WIDM.
Niemand weet wie het is (ja alleen de mol zelf natuurlijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:40 schreef JeroenV het volgende:
Voor mij als leek...
Wij als kijker moeten er dus achter komen wie de mol is tussen het groepje... Weten hun het zelf van die ander ook enzo? Ik heb het nog nooit gezien, dus een hele korte uitleg zou leuk zijn. Anders merk ik het vanavond wel.
De winnaar en verliezer weten het toch ook?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:41 schreef jna het volgende:
[..]
Niemand weet wie het is (ja alleen de mol zelf natuurlijk)
Haha, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
De winnaar en verliezer weten het toch ook?
Ja, na de opnames. Maar dat bedoelde ie niet volgens mijquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
De winnaar en verliezer weten het toch ook?
zit jij nou een grapje te maken ofzoquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:47 schreef RayMania het volgende:
Tuurlijk, maar die mogen het niet vertellen.
Nee. Alleen de Mol, de winnaar, de verliezer, Karel van de Graaf en wat WIDM-crew weten wie de Mol is.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zit jij nou een grapje te maken ofzo.
Ja na de opnames...quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee. Alleen de Mol, de winnaar, de verliezer, Karel van de Graaf en wat WIDM-crew weten wie de Mol is.
Ja, NA de opnames. Tijdens de opnames weten alleen De Mol, de vertrouwenspersoon (ja, die is erbijquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee. Alleen de Mol, de winnaar, de verliezer, Karel van de Graaf en wat WIDM-crew weten wie de Mol is.
Ja, lijkt me logisch. Voor de opnames weet bijna niemand het, zelfs Karel niet volgens mijquote:
na de opnames weten de andere deelnemers het ook, duh. Dus niet alleen winnaar, verliezer, mol, karel en wat crew.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, lijkt me logisch. Voor de opnames weet bijna niemand het, zelfs Karel niet volgens mij.
Ik ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:19 schreef Eveli het volgende:
Nog 3 uur en 11 minuten.Heb mn horloge-alarm al gezet.
Hier ook. Morgenochtend meteen kijken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:05 schreef PM-girl het volgende:
Video ingesteld!
Die is daarin inderdaad bekendgemaat, maar het gaat om een vage gedachte.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb van iemand gehoord dat de mol bekend is gemaakt in RTL Boulevard? Ik kan me dat haast niet voorstellen en zou het ook niet willen weten ...
10 weken, tot 8 maart.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:05 schreef JeroenV het volgende:
Hoe lang duurt het, hoeveel weken?
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Als er een programma de Televizierring moet winnen dan is het wel dit programma![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Als er een programma de Televizierring moet winnen dan is het wel dit programma![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |