goed gevonden! ik ga dan voor Paulquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:03 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, en vorig jaar had Karel steeds een roze overhemd aan ... en was een vrouw de Mol.
Nu had hij een blauw overhemd aan.
Paul kan alleen weten wie de Mol is als hij bij de laatste 3 heeft gezeten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:40 schreef marientje het volgende:
Paul draaide een liedje van Imaani in z'n uitzending vanmiddag
I see your picture in a frame is de eerste regel, in Renate's huis hingen allemaal fotolijstjes aan de muur
Misschien toch een aanwijzing?
Waarom zien sommigen in Nadja de mol want ik vind het eerder het type dat volgende week eruit gaat ik vond ook niet echt veel mollenstreken.quote:
Volgens mij wordt de Mol constant bijgepraat, dus kan die dat best weten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij weet de mol niet wie er die aflevering uit gaat hoor.
Mwah, vind ik een minder opvallend iets. Ze waren er toch al bijna, dus dat kan ook zijn om een low profile te houden als mol. Het enige is dat hij zo niet kon meebeslissen over het aantal gongslagen... Mij is trouwens ontgaan waarom Jol die keer moest achterblijven. Misschien kwam hij er door de manier van beslissen van de groep wel niet onderuit.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:00 schreef Mr_Booze het volgende:
Maar als mol geef je jezelf toch nooit op om te wachten bij zo'n bordje hij miste het laatste deel van de opdracht.
Loten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:07 schreef Jane het volgende:
Mij is trouwens ontgaan waarom Jol die keer moest achterblijven.
Ze bleef even achter in de drukte van Bangkok, terwijl de anderen haar kwijt waren. Ook kreeg ze een paars boekje i.p.v. rood. Ook met dat ene boekje in dat sudoku ding wat hierboven ergens staat kan een aanwijzing zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:07 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Waarom zien sommigen in Nadja de mol want ik vind het eerder het type dat volgende week eruit gaat ik vond ook niet echt veel mollenstreken.
Iemand redenen molverdenking Nadja?![]()
1. Zie mijn vorige bericht: Nadja las boek 'Adrian Mole' (anagram voor 'Nadia R Mole', brak Engels voor 'Nadja is de mol')quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:07 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Waarom zien sommigen in Nadja de mol want ik vind het eerder het type dat volgende week eruit gaat ik vond ook niet echt veel mollenstreken.
Iemand redenen molverdenking Nadja?![]()
Volgens mij had iedereen vorig jaar een hekel aan Milouskaquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
1. Zie mijn vorige bericht: Nadja las boek 'Adrian Mole' (anagram voor 'Nadia R Mole', brak Engels voor 'Nadja is de mol') 2. ze hield zich erg op de achtergrond, en keek rustig bij wat kraampjes rond tijdens de opdracht.
3. Ze was mij wel heel erg kalm bij de eliminatieronde, alsof ze toch al zeker was dat ze zou blijven.
4. Ik mag haar het minst, en de vorige edities was degene waar ik de grootste hekel aan had de mol...
- edit-quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Mwah, vind ik een minder opvallend iets. Ze waren er toch al bijna, dus dat kan ook zijn om een low profile te houden als mol. Het enige is dat hij zo niet kon meebeslissen over het aantal gongslagen... Mij is trouwens ontgaan waarom Jol die keer moest achterblijven. Misschien kwam hij er door de manier van beslissen van de groep wel niet onderuit.
Klinkt helemaal heel plausibel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
1. Zie mijn vorige bericht: Nadja las boek 'Adrian Mole' (anagram voor 'Nadia R Mole', brak Engels voor 'Nadja is de mol')
2. ze hield zich erg op de achtergrond, en keek rustig bij wat kraampjes rond tijdens de opdracht.
3. Ze was mij wel heel erg kalm bij de eliminatieronde, alsof ze toch al zeker was dat ze zou blijven.
4. Ik mag haar het minst, en de vorige edities was degene waar ik de grootste hekel aan had de mol...
Dat 'Pfoe, dat is wel even schrikken zeg' vond ik er wel gemaakt uitkomen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:09 schreef DaMart het volgende:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies, dat kon hij niet weten.
Hoe komen jullie er toch bij dat de Mol dat niet weet??! De Mol wordt constant op de hoogte gehouden van het verloop van het spel. En had Dick dat shirt al aan? Dat zou ik moeten nakijken, maar het was mij (als Beatlesfan!!) niet eerder opgevallen en tijdens de executie wel gelijk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:02 schreef evert het volgende:
[..]
volgens mij had Dick dat t shirt al de hele tijd aan.... bovendien weet de mol niet wie eruit vliegt...
Ik doel op de vorige twee edities, met de BN'ers dusquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klinkt helemaal heel plausibel.
Had je trouwens ook een hekel aan Elise
En hij had het over Japanse metersquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:14 schreef JeroenV het volgende:
En Jol met zijn stappen? Hij zat er wel naast...
Als mol kun je je ook op de achtergrond houden, als andere kandidaten de boel al verpesten... waarom zou je dan meteen al een risico nemen om je verdacht te maken?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:13 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik vind die redenen van Nadja niet echt heel erg duidelijk als mol moet je er gewoon voor zorgen dat er weinig geld in de pot komt en dat had ik niet het gevoel bij haar ze greep niet in bij het pakken van de telefoon etc.
En lezend in het dagboek komt het over dat de mol nogal zeker is van zijn zaak .
En hij kwam met die Japanse meters aanzetten....quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:14 schreef JeroenV het volgende:
Die penalty's kloppen dus ook nooitquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:14 schreef JeroenV het volgende:
Ligt eraan hoe je het bekijkt lijkt me dat veel mensen denken oh de onopvallenste die zal het wel zijn want dat was in serie 2 en 3 ook zo.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als mol kun je je ook op de achtergrond houden, als andere kandidaten de boel al verpesten... waarom zou je dan meteen al een risico nemen om je verdacht te maken?
Geslacht: Vrouwquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Die penalty's kloppen dus ook nooit![]()
Wou het net zeggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw![]()
Daarom staat er een stip op het veld![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Vrije trappen, bedoel je.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw![]()
Daarom staat er een stip op het veld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De muur, sukkeltje, de muur.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:20 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
worden op plek van overtreding gehouden. Nee dus![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:26 schreef DaMart het volgende:
Nu ik er over nadenk, een kandidaat kwam wel erg mollig over!Tè flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:26 schreef DaMart het volgende:
Nu ik er over nadenk, een kandidaat kwam wel erg mollig over!Zou op zich nog wel een subtiele hint kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
Als je het subtiel wilt noemenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:28 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Zou op zich nog wel een subtiele hint kunnen zijn![]()
Dat was eigenlijk wel een understatement iddquote:
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
De Mol!
[afbeelding]
Paul Rabbering
Zo wie zo errug leuk!
Meer een Underkinquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:33 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk wel een understatement idd![]()
Ik vond het er vandaag nogal "Dick" bovenop liggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:36 schreef jna het volgende:
[..]
Meer een Underkin![]()
Kan het nog flauwer![]()
Ja. Als ze zelf een grap maakt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:36 schreef jna het volgende:
[..]
Meer een Underkin![]()
Kan het nog flauwer![]()
Mijn ouders zijn ooit in Thailand geweest, en volgens hen koken ze daar zeker niet flauw. Dus het is maar te hopen dat Eva van pittig eten houdt... al zit het met dat eten wel snor...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:36 schreef jna het volgende:
[..]
Meer een Underkin![]()
Kan het nog flauwer![]()
quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
1. Zie mijn vorige bericht: Nadja las boek 'Adrian Mole' (anagram voor 'Nadia R Mole', brak Engels voor 'Nadja is de mol')
2. ze hield zich erg op de achtergrond, en keek rustig bij wat kraampjes rond tijdens de opdracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |