LS kun je niet even een lief gedichtje naar haar sturen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nena laat ff zien dat ze niet echt blonT is![]()
echt nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
LS kun je niet even een lief gedichtje naar haar sturen?
Nee maar van de twee slechtsten is zij de beste...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:11 schreef avonne het volgende:
[..]
echt niet![]()
ze is niet lief !!!
Alleen Brian is gekker en gevaarlijker dan Nena
Jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:12 schreef Black_king het volgende:
Nu gaat Natasia weer naar Nena toe. Wat vindt jij van mijn zingen ?
Mij kan je niet bekorenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:11 schreef avonne het volgende:
[..]
echt niet![]()
ze is niet lief !!!
Alleen Brian is gekker en gevaarlijker dan Nena
Wel in het juiste topic plaatsen hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga maar eens verder met mijn brief![]()
En alweer een poging.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:16 schreef Black_king het volgende:
Brian probeert hopeloos weer terug te komen bij het onderwerp.....
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mij kan je niet bekoren
Maar velen vinden je lekker
En je mag dan niet sporen
Die Brian is gekker
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wel in het juiste topic plaatsen hoor.![]()
Brian heeft z'n gram nog niet kunnen halen bij haar, hij wil een uitbarsting en hij had vastgehoopt dat iedereen hem bij zou staan...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:16 schreef Black_king het volgende:
Brian probeert hopeloos weer terug te komen bij het onderwerp.....
Ja en er wordt ook gezegd wat ze in de testimonials moeten zeggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef Black_king het volgende:
Bart tegen Natasia: "Ik weet bij jou niet wanneer het echt is, of dat je een duwtje hebt gehad."
Zie hier het bewijs van manipulatie door de redactie.
tegen Brian zei die dat. Ze worden dus wel is gepushed door achter.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef Black_king het volgende:
Bart tegen Natasia: "Ik weet bij jou niet wanneer het echt is, of dat je een duwtje hebt gehad."
Zie hier het bewijs van manipulatie door de redactie.
Brian heeft toen ie 4 jaar oud was een duwtje gehad.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Bart maakt weer duidelijk dat sommige bewoners ergens op reageren op aanraden van 'achter' (een duwtje gehad).
Dat maakt hem des te enger...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef D.Rose het volgende:
Brian zegt nu dat ie Nena mag en dat ie goed met 'r op kan schieten
Hij is toch stiekem homo...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef avonne het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Bart Brian zo de hele tijd aankijkt?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Brian heeft toen ie 4 jaar oud was een duwtje gehad.
Hij is toen van het klimrek op z'n hoofd gevallen en sindsdien niet 100% meer
Ik denk dat Bart hoopte om Brian te seinen dat ie zijn kop moest houden omdat ze last krijgen met dit soort gesprekken...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef avonne het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Bart Brian zo de hele tijd aankijkt?
of hij doelde op de brieven die ze krijgen ..die worden immers door "achter" naar binnen gebracht ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:22 schreef n1ek het volgende:
[..]
tegen Brian zei die dat. Ze worden dus wel is gepushed door achter.
Ze zullen wel weer een preek krijgen dat ze niks mogen zeggen
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:05 schreef Peter6000 het volgende:
Jammer dat Demins er nu niet is, dit is echt best veel smerig van Brian.![]()
Doen de meesten op Bonairequote:Op donderdag 4 januari 2007 19:26 schreef bitwizard het volgende:
why do these guys speak so much English, you know, is it because that sounds soooo cool? I really don't understand. You know
Echt niet. Dat ging zeker over de redactie.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:26 schreef elsie het volgende:
[..]
of hij doelde op de brieven die ze krijgen ..die worden immers door "achter" naar binnen gebracht ?
Ik hoor het Brain al zeggen: "You fucking tryin' to after me do, or something?"quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:26 schreef bitwizard het volgende:
why do these guys speak so much English, you know, is it because that sounds soooo cool? I really don't understand. You know
Ach dat was op dag 1 al. Toen kwam hij Neeja troosten op bed, gaf hij haar even een 'hug' en vertrouwde haar toe dat zij altijd bij hem terecht zou kunnen, dat ze hem in vertrouwen kon nemen en dat ze hem als vriend kon beschouwen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:29 schreef noekje het volgende:
Begint Brian weer?!
Wat is het toch ook een ontzettende loser. Bah!
Ja, Brian is zo vlug en opportunistisch als een rat.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:28 schreef happyme28 het volgende:
Wat is die Brian een ongelofelijke viezerik!!!!! Hij gaat nu ineens doen alsof het allemaal gespeeld is. Hij is echt eng. Ik hoop dat Bart dat ook gaat inzien. Brian is echt voor mij passé. Bah!
Bart stijgt weer in mijn aanzien.
make up helpt ook niet hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Laat iemand zeggen tegen Natasia dat ze make up op moet doen want ze ziet er werkelijk niet uit
Hij zei er toen ook nog bij dat hij haar nooit never zou proberen te versieren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:31 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ach dat was op dag 1 al. Toen kwam hij Neeja troosten op bed, gaf hij haar even een 'hug' en vertrouwde haar toe dat zij altijd bij hem terecht zou kunnen, dat ze hem in vertrouwen kon nemen en dat ze hem als vriend kon beschouwen.
Toen had ik al zoiets van "huh?".
Een dag later begonnen de preken.
Bert wil met alle macht Leslie buiten het spel houden. Dit kán zo simpelweg niet. Ik vind het al met al een leuke zet. Leslie hoort nou eenmaal bij het spel!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:36 schreef D.Rose het volgende:
Brian zegt nu dat ie niet van Bart verwachtte dat hij er op zou reageren
Omdat hij weet dat die gevoelens door brieven van buitenaf worden aangewakkerd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:42 schreef scanman01 het volgende:
Begijp ik goed dat Nena Lesley een snol heeft genoemd?? En waarom is Bart nu niet woedend op Nena dan?
In de auto vanmiddag, zonder camara`s, microfoons.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:42 schreef scanman01 het volgende:
Begijp ik goed dat Nena Lesley een snol heeft genoemd?? En waarom is Bart nu niet woedend op Nena dan?
Waarschijnlijk baalt die dat Nena niet met de grond gelijk is gemaakt...ze is om in haar termen te speken kapot- jaloers op de gevoelens die Brian voor Nena heeft en niet voor haarquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:41 schreef n1ek het volgende:
waarom gaat Natasia boos weg. Volgens mij snapt ze er niks van.
Ik ook niet altijd met die termen van .NL
Omdat Brian zich belachelijk heeft gemaakt. Nena heeft uitgelegd wat de context was. Bart denkt ook dat Brian "geduwd" is door de redactie.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:42 schreef scanman01 het volgende:
En terecht, hij weet totaal de contex niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In de auto vanmiddag, zonder camara`s, microfoons.
Bart wil er niet in meegaan.
Ik vind het zwaar idioot van Nena. Ze weet hoe gek Lesley en bart op elkaar zijn en om dan Lesley een snol te gaan noemenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:44 schreef happyme28 het volgende:
Lekker met z´n allen op Bart inpraten en ik hoop zo dat Bart het niet geloofd, maar het is bijna ondoenlijk. Brian heeft eindelijk bereikt wat hij wilde bereiken..... ik vind het heel triest.
Omdat Bart snapte waarom Nena het zei. Ze had namelijk gehoord dat Lesley over Nena had gezegd dat het allemaal nep was hoe Nena had gedaan en ze krokodilletranen had gehuild etc etc. Het was gewoon een reactie op alles, maar Brian wil vooral dat Nena vertrekt en daar zal hij alles voor doen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:42 schreef scanman01 het volgende:
Sjonge, je klinkt als Brian.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het zwaar idioot van Nena. Ze weet hoe gek Lesley en bart op elkaar zijn en om dan Lesley een snol te gaan noemen
Die context heb ik dan ook even gemist.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:46 schreef Black_king het volgende:
[..]
Omdat Brian zich belachelijk heeft gemaakt. Nena heeft uitgelegd wat de context was.
Alsof Lessnollie het recht in het gezicht van Nena heeft gezegd, wat ze zei over haar tegen Bart.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
Brian is gerustgesteld, Bart beaamt dat hij dankbaar is dat Brian het heeft doorgeklikt.
En gelooft ook wel dat Nena het niet zou hebben gezegd als hij in de auto zou hebben gezeten (das natuurlijk logisch).
Ja, ik weet verder niets. Ik weet alleen dat Nena Lesley een snol heeft genoemd. Dat klink mij heel idioot in de oren ja. Ik kan ook niets bedenken wat het zou verklaren trouwens.quote:
Het volledige verhaal is dat Lesley haar mening over Nena ook niet onder stoelen of banken heeft gestoken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het zwaar idioot van Nena. Ze weet hoe gek Lesley en bart op elkaar zijn en om dan Lesley een snol te gaan noemen
Nena zei het als reactie op een uitspraak van Lesley.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die context heb ik dan ook even gemist.
Dat is lullig van Lesley, maar verklaart wat mij betreft het uitschelden voor 'snol' nog niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Omdat Bart snapte waarom Nena het zei. Ze had namelijk gehoord dat Lesley over Nena had gezegd dat het allemaal nep was hoe Nena had gedaan en ze krokodilletranen had gehuild etc etc. Het was gewoon een reactie op alles, maar Brian wil vooral dat Nena vertrekt en daar zal hij alles voor doen.
ja idd Bart wist wat Lesley over Nena had gezegt en waarom Lesley dat had gezegt maar Bart heeft toch ook een speciale band met Nena die hij niet kwijt wil.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Omdat Bart snapte waarom Nena het zei. Ze had namelijk gehoord dat Lesley over Nena had gezegd dat het allemaal nep was hoe Nena had gedaan en ze krokodilletranen had gehuild etc etc. Het was gewoon een reactie op alles, maar Brian wil vooral dat Nena vertrekt en daar zal hij alles voor doen.
Je bent ook ooit gevallen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart heeft het ook al het nodige van Lesley aan moeten horen wat Nena betreft, niet teveel aandacht aan schenken, is gewoon wijvig gedrag, niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alsof Lessnollie het recht in het gezicht van Nena heeft gezegd, wat ze zei over haar tegen Bart.
Daarom kan BoerBart er ook niet veel van zeggen.
Ik hoor Nena nog zo zeggen tegen bart: "Jij bent de enige hier waar ik van hou"..... en vervolgens noemt ze zijn vriendin als een soort wraakactie 'een snol'. Sorry, maar dat vind ik niet rijmen met elkaar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het volledige verhaal is dat Lesley haar mening over Nena ook niet onder stoelen of banken heeft gestoken.
Ze moeten elkaar gewoon niet, wat doet het ertoe?
Ik weet nog veel minder dat zou moeten verklaren waarom Brian zo'n NSB-streek moet leveren. Behalve dan dat het een gore klootzak is.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik weet verder niets. Ik weet alleen dat Nena Lesley een snol heeft genoemd. Dat klink mij heel idioot in de oren ja. Ik kan ook niets bedenken wat het zou verklaren trouwens.
Ik denk dat ik de term 'snol' net even te heftig opvat ofzo. Jullie doet het blijkbaar niet zo veel.quote:
Ik weet niet of het zo gegaan is in die woorden. Maar het rijmt juist heel goéd met elkaar, als een vrouw de vriendin van iemand waar ze heimelijk verliefd op is, wel kan schieten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoor Nena nog zo zeggen tegen bart: "Jij bent de enige hier waar ik van hou"..... en vervolgens noemt ze zijn vriendin als een soort wraakactie 'een snol'. Sorry, maar dat vind ik niet rijmen met elkaar.
Nou het woord snol was wel op zijn plaats als je het hele stuk hoorde dat Lesley keer op keer Nena zwart aan het maken was en onwaarheden over Nena tegen Bart aan het spuien was. Was wel een snollerige actie hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is lullig van Lesley, maar verklaart wat mij betreft het uitschelden voor 'snol' nog niet.
Klinkt als een beetje kinderachtige poging om wraak te nemen ofzo.
Klopt. Ben ik helemaal met je eens. Maar van Brian had ik zoiets wel verwacht. Ik had echter nooit verwacht dat nena zoiets over Lesley zou zeggen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet nog veel minder dat zou moeten verklaren waarom Brian zo'n NSB-streek moet leveren. Behalve dan dat het een gore klootzak is.
In Amsterdam eo roept men gewoon snol als men iemand niet moet, en zij moet Lesley na dat verhaal niet dus voor haar is het gewoon een snol, that's it.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is lullig van Lesley, maar verklaart wat mij betreft het uitschelden voor 'snol' nog niet.
Klinkt als een beetje kinderachtige poging om wraak te nemen ofzo.
misschien toch jaloezie ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoor Nena nog zo zeggen tegen bart: "Jij bent de enige hier waar ik van hou"..... en vervolgens noemt ze zijn vriendin als een soort wraakactie 'een snol'. Sorry, maar dat vind ik niet rijmen met elkaar.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de term 'snol' net even te heftig opvat ofzo. Jullie doet het blijkbaar niet zo veel.
Nope, in vergelijking met andere termen is het een koosnaampje....quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de term 'snol' net even te heftig opvat ofzo. Jullie doet het blijkbaar niet zo veel.
Opnieuw mee eens, maar Brian kan bij mij al niet dieper zinken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, want het ligt helemaal aan de context. Ik concentreer me liever op de walgelijke naaistreek van Brian, want die heb ik met eigen ogen kunnen zien.
Precies en dat bedoelt ze dan NIET letterlijk. Sjonge, ik neem toch aan dat Bart dat ook wel snapt. Ik had echt het gevoel dat hij echt geschrokken was van Brian en later maar met hem mee ging om niet de indruk te wekken dat hij Brian afvalt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In Amsterdam eo roept men gewoon snol als men iemand niet moet, en zij moet Lesley na dat verhaal niet dus voor haar is het gewoon een snol, that's it.
Zo zou ik dus ook reageren, ik snap dit ook echt niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan iemand mij laten weten waarom Nena weer gewoon aardig zit te praten met oa Brian?
Ik zou in de plaats van Nena Brian voorgoed negeren, hij zou lucht voor me zijn, ik zou hem niet meer zien en horen.
Bart komt ook uit die contreien dus die vat het wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Precies en dat bedoelt ze dan NIET letterlijk. Sjonge, ik neem toch aan dat Bart dat ook wel snapt. Ik had echt het gevoel dat hij echt geschrokken was van Brian en later maar met hem mee ging om niet de indruk te wekken dat hij Brian afvalt.
Zouden ze al afgestompt zijn?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:07 schreef scanman01 het volgende:
Een vergevingsgezind stelletje daar in de villa.
Je hebt teveel meisjesromans gelezen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan iemand mij laten weten waarom Nena weer gewoon aardig zit te praten met oa Brian?
Ik ga onderhand echt geloven dat het acteurs zijn die daar alleen maar een rol spelen...
Ik zou in de plaats van Nena Brian voorgoed negeren, hij zou lucht voor me zijn, ik zou hem niet meer zien en horen.
Omdat het een spel is. Nena weet gewoon ook dat de aanval van Brian onderdeel van het spel. Ze kan wel met hem lullen over niets maar verder dan dat gaat het inmiddels niet meer.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik ga onderhand echt geloven dat het acteurs zijn die daar alleen maar een rol spelen...
Ik ben hem net wezen posten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]Wie heeft er al een brief gestuurd naar DGK?
Leuke spelopvatting dan, dit soort lage klikspaan-akties.quote:
je luistert niet goed. .ze hebben het over het beeld dat Huub wordt neergezet als het gepeste jongetje waar jullie ook heilig in gelovenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:13 schreef Peter6000 het volgende:
Het Huubbashen is maar weer eens begonnen.
Nena doet ook mee.
Ja niemand heeft gezegd dat het een mooi spel is. Dat krijg je als je mensen met beperkte vermogens in een huis zet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuke spelopvatting dan, dit soort lage klikspaan-akties.
En dat besmeuren met wijn en kankerhoer roepen, dat was zeker ook "spel".
Het is niet hoe hij wordt neergezet het is hoe hij kan worden neergezet door de akties van de andere. De andere lullen nu weer over hem op een lage manier. Huub hoeft alleen maar zijn eigen lijn vol te houden dan kan hem weinig gebeuren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je luistert niet goed. .ze hebben het over het beeld dat Huub wordt neergezet als het gepeste jongetje waar jullie ook heilig in geloven
Tja ik vind die van de andere drie wat slimmer. Bart zit aan Brian vast en wordt door Brian naar beneden getrokken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt wat lol gemaakt over de afspraak van Huub - Ilona - Sylvia, dat ze elkaar er niet uitstemmen, en dat per maand bekijken.
Dat per maand wordt als raar gezien, en als idee van Huub.
Want Brian en Bart hebben het voor altijd.
als Huub slim is gaat hij nooit of te nimmer tegen Sylvia stemmen. Samen kunnen ze iedere exit ronde overlevenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:21 schreef Peter6000 het volgende:
Bart heeft het liefst Sylvia eruit.
Ik gebruik het woord zelf nooit, maar als ik hoor dat iemand die altijd vriendelijk tegen me doet achter mijn rug om over me lult noem ik die persoon wellicht ook bij een 'minder vriendelijke' benamingquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik interpreteer het anders.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je luistert niet goed. .ze hebben het over het beeld dat Huub wordt neergezet als het gepeste jongetje waar jullie ook heilig in geloven
Ze wilde aangeven dat Ilona wel naar huis wil, maar ze mag niet aangeven dat iemand eruit gestemd wil worden. Dus vandaarquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:29 schreef tipsch het volgende:
Nena wilde nog even iets zeggen wat ze snel weer inslikte, want het zou niet van achter mogen. Way to go.
Bart weet dat ze rond half 9 zou komen, dus hij gaat zo zeker wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:30 schreef scanman01 het volgende:
Lesley is er al een poosje, maar Bart weet nog van niets.
ah zo, fijn dat Miss Piggy dat dan toch aanhaalt. Satanael noemde het eerder "afzwaaien"quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze wilde aangeven dat Ilona wel naar huis wil, maar ze mag niet aangeven dat iemand eruit gestemd wil worden. Dus vandaar
volgens mij wil Ilona zich er uit laten stemmen binnenkort en daarom moeten ze er niet over praten,vandaar dat ze het gauw insliktequote:Op donderdag 4 januari 2007 20:29 schreef tipsch het volgende:
Nena wilde nog even iets zeggen wat ze snel weer inslikte, want het zou niet van achter mogen. Way to go.
Lesley dacht aan hem te zien dat hij ergens mee zat volgens mij. Bart zei dat ern iets was.quote:
Ja, het incident aan tafel wordt maar verzwegen, ging toch ook over Lesley.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lesley dacht aan hem te zien dat hij ergens mee zat volgens mij. Bart zei dat er niets was.
Hij wil haar er blijkbaar niet mee vervelen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het incident aan tafel wordt maar verzwegen, ging toch ook over Lesley.
Sterke zet van Huubquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:39 schreef tipsch het volgende:
ah! Huub wil graag rijden. daahaag Bert![]()
Hij word met de dag gekker die vent.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:44 schreef demins het volgende:
Wat is Brian toch weer aan het zwetsen...![]()
Nee hij gunt het de redactie nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij wil haar er blijkbaar niet mee vervelen.
Ze dacht iets aan hem te zien?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lesley dacht aan hem te zien dat hij ergens mee zat volgens mij. Bart zei dat ern iets was.
Goed bekeken, hoewel ik me afvraag of die er iets mee te maken hebben. Ik denk eerder dat Bart weer spoken ziet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee hij gunt het de redactie niet
Weet ik ook niet maar Bart lijkt overtuigdquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goed bekeken, hoewel ik me afvraag of die er iets mee te maken hebben. Ik denk eerder dat Bart weer spoken ziet.
Mee eens, alles wat over hem en Leslie gaat zal hij proberen te negeren. Zij doet niet mee aan het spel. Ik hoop overigens dat Leslie zich strikt aan haar tijdschema houdt en niet zo bizar rekt om zo nog wat langer bij Bert te plakken. 23:00 Leslie opkrassen, dienst zit eropquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee hij gunt het de redactie niet
Hij was lange tijd mijn favoriet...quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:45 schreef happyme28 het volgende:
Ik vraag me af he... is er nog iemand die Brian wel ok vind? Ik zeg niet dat Nena voor het wijnincident niet met hem speelde (daarna overigens totaal niet meer) maar die gozer is zo aggresief verbaal en non-verbaal, dat vind ik echt beangstigend.
Bert ontmoedigt de andere bewoners in ieder geval lekker paard te rijden. Als je gaat paardrijden, krijg je Bert er ook bij.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:50 schreef rooie3 het volgende:
Bart moet ook altijd extra frunniken als Huub erbij is.
Wil hij wat bewijzen ofzo.
Nee ze is gewoon een SNOLquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moet Lessnollie haar werk niet doen en Huub helpen, in plaats met boer Bart te sjansen?
Is ze nu een paardenmeisje of een hoer?
Ik zou gewoon voor Bert gaan staan, lekker irritant, doen alsof je niets door hebt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
Bart is storend aanwezig nu, bij de stallen.
Lesley krijgt ervoor betaalt Huub en Sylvia te begeleiden.
Dat doet Huub dus ook.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor Bart gaan staan, lekker irritant, doen alsof je niets door hebt.
Ja en dat kan je dwingen Bart.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nu zit Bart te klagen dat ze willen dat Lesley vertrekt en dat ie dan iets leuks met Nena gaat doen...
Ging over de puntenverdeling van van de week..de ruzie tussen NL en SYlquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:04 schreef rooie3 het volgende:
Wat was er nu met Sylvia.
Zei ze nu dat het van achter moest die stemming.
Snap er niks meer van.
Maar als ik het dus goed begrijp moet dat van achter.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:11 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ging over de puntenverdeling van van de week..de ruzie tussen NL en SYl
Dat is het nu net, ik heb dus sterk het vermoeden dat het van Brian dus wel echt was. Bart en Nena probeerde het hem meerdere malen te laten merken, maar het kwam niet door. Bart sloot af met de woorden tegen Nena: 'de domste gaat het hier winnen'.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar als ik het dus goed begrijp moet dat van achter.
Wat is dan nog echt spontaan en wat is opgedrongen.
Brian moest dit dan ook zeker doen,want Nena praat gewoon met hem.
Terwijl iemand die mij zegt dat ik verrot ben ,zou ik nooit meer praten met die persoon.
Is dit dan eigelijk wel leuk om te kijken nog![]()
Nee eigenlijk niet...quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar als ik het dus goed begrijp moet dat van achter.
Wat is dan nog echt spontaan en wat is opgedrongen.
Brian moest dit dan ook zeker doen,want Nena praat gewoon met hem.
Terwijl iemand die mij zegt dat ik verrot ben ,zou ik nooit meer praten met die persoon.
Is dit dan eigelijk wel leuk om te kijken nog![]()
Maar zo kijken is toch niet meer leuk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is het nu net, ik heb dus sterk het vermoeden dat het van Brian dus wel echt was. Bart en Nena probeerde het hem meerdere malen te laten merken, maar het kwam niet door. Bart sloot af met de woorden tegen Nena: 'de domste gaat het hier winnen'.
Het is een kunst om het echte van het neppe te onderscheiden. Ik vind het verder wel vermakelijk hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar zo kijken is toch niet meer leuk.
Dan kan je net zo goed kijken naar een soap.
En dit word zo ook steeds meer een soap.
Is het ook.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het is een kunst om het echte van het neppe te onderscheiden. Ik vind het verder wel vermakelijk hoor.
Het is zwaar overdreven om te stellen dat alles van A tot Z geregisseerd is, zoals in een soap. Ze krijgen af en toe een suggestie van "achter", dat is heel wat anders dan dat elke scene die je ziet geacteerd is.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar zo kijken is toch niet meer leuk.
Dan kan je net zo goed kijken naar een soap.
En dit word zo ook steeds meer een soap.
Dit gaat alleen harder dan de bold enzo.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen Nena en nathanael het nu opeens ook goed met elkaar vinden?
Ik volg het allemaal niet meer geloof ik. Ik zag nathanael en Natasia ook al knuffelen enzo.
Die laatste twee doen alweer een tijdje of ze vrienden zijn hoor; zie ook de 100 punten van NL aan dat wijf.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen Nena en nathanael het nu opeens ook goed met elkaar vinden?
Ik volg het allemaal niet meer geloof ik. Ik zag nathanael en Natasia ook al knuffelen enzo.
Daar begreep ik ook al niets van. En ik hoor Natasia ook al een tijd niet meer schuimbekkend praten over Sylvia, dus ook daar heeft de godin van de vrede toegeslagen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Die laatste twee doen alweer een tijdje of ze vrienden zijn hoor; zie ook de 100 punten van NL aan dat wijf.
De bommetjes zijn meestal dus geregiseerd door achter.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is zwaar overdreven om te stellen dat alles van A tot Z geregisseerd is, zoals in een soap. Ze krijgen af en toe een suggestie van "achter", dat is heel wat anders dan dat elke scene die je ziet geacteerd is.
Bovendien zegt het ook veel over iemand wat ze doén met informatie van buiten. Ook dat kan interessant zijn.
Het enige wat mij persoonlijk echt te ver gaat, is als bepaalde bewoners structureel bevoordeeld worden door de GDK-redactie omdat die het zo gezellig vindt om whiskey met ze te drinken.
De grootste fout die je kunt maken is dit programma met BB gaan vergelijken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het succes van BB1 was dat ze de bewoners maar wat lieten aankloten. Het is met zo'n spel leuker denk ik om alles maar een eigen leven te laten leiden en te zien waar het schip strandt.
Ingrijpen okay maar alleen als iets uit de hand dreigt te lopen.
Nee hoor die heeft tijdens die puntenverdeling nog onwijs lelijk lopen schreeuwen tegen Sylvia. Erger dan ooit bijna.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar begreep ik ook al niets van. En ik hoor Natasia ook al een tijd niet meer schuimbekkend praten over Sylvia, dus ook daar heeft de godin van de vrede toegeslagen.
Kunnen ze meteen opperheks op de stapel gooienquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:26 schreef Gert het volgende:
Bart en Brian willen zometeen wat kerstbomen in de fik gaan steken die op het terrein staan.
Die Bart. Zou hij eerst aan de redactie gaan vragen of het mag?
Dát denk ik niet. Dat is niet meer dan een adempauze.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar begreep ik ook al niets van. En ik hoor Natasia ook al een tijd niet meer schuimbekkend praten over Sylvia, dus ook daar heeft de godin van de vrede toegeslagen.
Is waar, maar er is wel een verschil. BB duurt 100 dagen, DGK minimaal een jaar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het succes van BB1 was dat ze de bewoners maar wat lieten aankloten. Het is met zo'n spel leuker denk ik om alles maar een eigen leven te laten leiden en te zien waar het schip strandt.
Ingrijpen okay maar alleen als iets uit de hand dreigt te lopen.
En dat kan ik eigenlijk nog steeds niet geloven. Ik kan geloven dat ze soms op Sylvia inpraten omdat ze een beetje te saai is.... en dat ze dat dan nog doet ook. Ik kan niet geloven dat de anderen (Natasia, Nathanael enz enz) dingen doen omdat de redactie dat graag wil. Dan laat je je toch gewoon gebruiken en dat moeten ze toch doorhebbenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De bommetjes zijn meestal dus geregiseerd door achter.
Grootste fout is kindermoordenaar worden of eh meer van dat soort enge acties...quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De grootste fout die je kunt maken is dit programma met BB gaan vergelijken.
Jawel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:27 schreef rooie3 het volgende:
Snap je een beetje wat ik bedoel?
Jo, relax... ik hoef toch niet uit te gaan leggen wat ik met die opmerking bedoelde hoop ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Grootste fout is kindermoordenaar worden of eh meer van dat soort enge acties...
We hebben het hier maar over een programma hoor...
![]()
Kijk die bommetjes zijn leuk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel.
Maar van veel bommetjes is het overduidelijk dat ze van de redactie komen. Daar is niks geheims aan. Bijvoorbeeld dat één iemand de contactpunten moet verdelen en dat daarbij ook iemand 0 punten moet krijgen. Je weet van tevoren dat er gelazer van komt. Toch vind ik het interessant om te kijken hoe de bewoners zoiets oplossen.
Ik hoop, ook voor de bewoners zelf, dat dat inderdaad niet gestuurd is. Dus dat Brian's actie tegen nena net, hem niet was ingefluisterd door de redactie. Ik verwacht dat ook niet, maar het kwam wel een beetje uit het niets dacht ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:30 schreef Gert het volgende:
En die uitbarstingen van een Nataasia en Brian.. die zijn gewoon echt, evenals de valsheid van NL en het moralisme van Bart.
Het zou toch apart zijn om te ontdekken of er zonder invloed van buitenaf ook genoeg verhaallijn in zit?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:28 schreef Day het volgende:
[..]
Is waar, maar er is wel een verschil. BB duurt 100 dagen, DGK minimaal een jaar.
Tien bewoners een jaar lang in harmonie met elkaar laten leven is natuurlijk ook geen zak aan.
Ik ben het met Gert eens. Ik denk niet de dat bewoners geregisseerd worden, maar dat er achter suggesties/ideeën worden gegeven en dan bepaalt de bewoners zelf wat hij/zij ermee doet. Er moet gewoon een verhaallijn inzitten, anders haakt de kijker af.
Daarom zeggen ze ook steeds onderling dat ze Playmobil poppetjes zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat kan ik eigenlijk nog steeds niet geloven. Ik kan geloven dat ze soms op Sylvia inpraten omdat ze een beetje te saai is.... en dat ze dat dan nog doet ook. Ik kan niet geloven dat de anderen (Natasia, Nathanael enz enz) dingen doen omdat de redactie dat graag wil. Dan laat je je toch gewoon gebruiken en dat moeten ze toch doorhebben
Nou, hij was al flink op stoom met Natasia samen, flink gevoed door haar en door brieven die gelezen waren. Hij is sinds de komst van de brieven niet naar achter geweest dus ik denk echt dat het uit hemzelf komt hoor. (helaas....)quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop, ook voor de bewoners zelf, dat dat inderdaad niet gestuurd is. Dus dat Brian's actie tegen nena net, hem niet was ingefluisterd door de redactie. Ik verwacht dat ook niet, maar het kwam wel een beetje uit het niets dacht ik.
Dat is niet te doen. Zonder prikkels zal een groep na verloop van tijd in een status quo terecht komen, waarin iedereen zijn plekje gevonden heeft en waar er routine heerst. Mensen willen een stabiele, veilige omgeving.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze hadden ook gewoon deelnemers kunnen nemen die niet inkakken.
Misschien vragen over de kerstbomen die ze in de fik willen steken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:38 schreef beco het volgende:
Bart gaat bellen met de snackbar.
Tegen Brian: "Maar ik ga het nu zeggen he !"
Aub ondertiteling
Precies, er moet ook daarom af en toe wat aangestuurd worden door de redactie, mss niet leuk, maar wel noodzakelijk om de boel onderhoudend en interessant te houdenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is niet te doen. Zonder prikkels zal een groep na verloop van tijd in een status quo terecht komen, waarin iedereen zijn plekje gevonden heeft en waar er routine heerst. Mensen willen een stabiele, veilige omgeving.
Dus die kaart aan Natasia over de vermeende vriendin met kind zou ook weleens een actie van achteren kunnen zijn?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies, er moet ook daarom af en toe wat aangestuurd worden door de redactie, mss niet leuk, maar wel noodzakelijk om de boel onderhoudend en interessant te houden
Dat was wel echt volgens mij, zeker ook omdat haar zus niet echt ontkennend reageerde en flipte ofzo.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dus die kaart aan Natasia over de vermeende vriendin met kind zou ook weleens een actie van achteren kunnen zijn?
Het was een mooie cliffhanger in ieder geval of zouden ze die gewoon cadeau hebben gekregen?
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies, er moet ook daarom af en toe wat aangestuurd worden door de redactie, mss niet leuk, maar wel noodzakelijk om de boel onderhoudend en interessant te houden
Nee ik bedoel de afzender vd kaart...zou de redactie daar achter zitten, hij was anoniem verstuurd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat was wel echt volgens mij, zeker ook omdat haar zus niet echt ontkennend reageerde en flipte ofzo.
De berichten op Mamjo waren al langer geplaatst. Dus ik denk in dit geval dat het gewoon "fanmail" was, welliswaar natuurlijk wel op het juiste moment door achter door de brievenbus gegooid.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dus die kaart aan Natasia over de vermeende vriendin met kind zou ook weleens een actie van achteren kunnen zijn?
Het was een mooie cliffhanger in ieder geval of zouden ze die gewoon cadeau hebben gekregen?
Wel leuk dat die twee altijd veel lol hebben.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
Plezier en jolijt, met Huub, Sylvia en Lesley.
Ik mag toch hopen dat ze hem er dan met een rot-trap vanaf schoptquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:44 schreef Sonique het volgende:
En het gesprek tussen Natasia en Brian gaat geheel zoals verwacht over de Nena situation...
Brian gelooft echt zelf z'n leugens... Te triest.
Eén geile blik van Nena naar Brian, en hij zit weer op haar bed...
Vavond nog...
Nee, dat moet je warm houden. Kan goed uitkomen, dat zie je maar weer...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze hem er dan met een rot-trap vanaf schopt![]()
Huh, waarom?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:48 schreef BONG4002 het volgende:
Space van NL offline gehaald!
+ die van Brian
Ik keek vanavond nog een stief kwartier terug, toen deden ze het nogquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:49 schreef Day het volgende:
De blogs van Brian en .NL zijn eraf gehaald!
ok...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zal wel met het onderzoek te maken hebben die Huub heeft aangevraagd
Had toch met portretrecht te maken?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
ok...
Maar, er was toch niets 'geheimszinnigs' aan de blogs? Tenminste, niet dat ik weet.
smaadquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Had toch met portretrecht te maken?
DGK zelf weet van niets en is het aan het uitzoeken iig...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Had toch met portretrecht te maken?
Mooi zoquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:54 schreef tipsch het volgende:
goed zo! de blogs is gone!!
Ik snap niet zo goed waarom er steeds een soundlock op moet als de redactie hen toespreekt... Maar goed...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat als er een S-lock op 1&2 is automatisch 3&4 gesoundlocked worden? Andersom gebeurd dat nooit(even een detail tussendoor omdat ze nu gelocked staan)
Ik denk omdat de mensen via die space geklaagd hebben.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
DGK zelf weet van niets en is het aan het uitzoeken iig...
Redactie grijpt in over de blogs denk ikquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:58 schreef Missy_1974 het volgende:
waarom een lock gebeurd toch niks spannends ?
ik denk het ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Denk dat de klachten van de mensen hebben geholpen.
Die waren het aan het uitzoeken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
NL en Brian lijken nu erg kalm erover
Of ze mogen er niet meer over spreken van de redactie
Laatste bezoek: 1 uur, 8 minuten geleden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die waren het aan het uitzoeken.
maar hoeft niet meer, ze lezen toch hier mee![]()
jammerquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
NL en Brian lijken nu erg kalm erover
Of ze mogen er niet meer over spreken van de redactie
Dat is dan niet slim.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 1 uur, 8 minuten geleden.
op dit moment niet
En dat nu even mededelen aan Huub.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |