LS kun je niet even een lief gedichtje naar haar sturen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nena laat ff zien dat ze niet echt blonT is![]()
echt nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
LS kun je niet even een lief gedichtje naar haar sturen?
Nee maar van de twee slechtsten is zij de beste...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:11 schreef avonne het volgende:
[..]
echt niet![]()
ze is niet lief !!!
Alleen Brian is gekker en gevaarlijker dan Nena
Jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:12 schreef Black_king het volgende:
Nu gaat Natasia weer naar Nena toe. Wat vindt jij van mijn zingen ?
Mij kan je niet bekorenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:11 schreef avonne het volgende:
[..]
echt niet![]()
ze is niet lief !!!
Alleen Brian is gekker en gevaarlijker dan Nena
Wel in het juiste topic plaatsen hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga maar eens verder met mijn brief![]()
En alweer een poging.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:16 schreef Black_king het volgende:
Brian probeert hopeloos weer terug te komen bij het onderwerp.....
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mij kan je niet bekoren
Maar velen vinden je lekker
En je mag dan niet sporen
Die Brian is gekker
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wel in het juiste topic plaatsen hoor.![]()
Brian heeft z'n gram nog niet kunnen halen bij haar, hij wil een uitbarsting en hij had vastgehoopt dat iedereen hem bij zou staan...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:16 schreef Black_king het volgende:
Brian probeert hopeloos weer terug te komen bij het onderwerp.....
Ja en er wordt ook gezegd wat ze in de testimonials moeten zeggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef Black_king het volgende:
Bart tegen Natasia: "Ik weet bij jou niet wanneer het echt is, of dat je een duwtje hebt gehad."
Zie hier het bewijs van manipulatie door de redactie.
tegen Brian zei die dat. Ze worden dus wel is gepushed door achter.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef Black_king het volgende:
Bart tegen Natasia: "Ik weet bij jou niet wanneer het echt is, of dat je een duwtje hebt gehad."
Zie hier het bewijs van manipulatie door de redactie.
Brian heeft toen ie 4 jaar oud was een duwtje gehad.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Bart maakt weer duidelijk dat sommige bewoners ergens op reageren op aanraden van 'achter' (een duwtje gehad).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |